تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/09/25 - 12:00
کد خبر: 219623

با حضور «سعید بیابانکی» و «عباس احمدی»؛

شبی متفاوت در دانشگاه یزد با «یک بغل پاییز» +تصاویر

شبی متفاوت در دانشگاه یزد با «یک بغل پاییز» +تصاویر

به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد برنامه شب شعر «یک بغل پاییز» با حضور «سعید بیابانکی» و «عباس احمدی» در سالن آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه برگزار شد. دانشجویان و اساتید دانشگاه اشعار خود را در موضوع های آیینی، طنز و عاشقانه قرائت نمودند.

خبرنامه دانشجویان ایران: طبق روال هرساله برنامه شب شعر به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در سالن آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد برنامه شب شعر «یک بغل پاییز» با حضور «سعید بیابانکی» و «عباس احمدی» شب گذشته (چهارشنبه) در سالن آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه که با استقبال پرشور دانشجویان همراه شد، دانشجویان و اساتید دانشگاه اشعار خود را در موضوع های آیینی، طنز و عاشقانه قرائت نمودند. همچنین مهمانان برنامه داوری اشعار دانشجویان را برعهده داشتند و نقاط ضعف اشعار را گوشزد کردند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم امیررضا بشیری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دقایقی به سخنرانی پرداخت و برنامه های انجمن اسلامی در طول ترم گذشته را تشریح کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top