تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/10/06 - 19:39
کد خبر: 220884

سعید قاسمی در دانشگاه سجاد: «تحریم» میوه «فتنه» بود

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: از بازرگان و مسعود رجوی گرفته تا برخی از اساتیدی که امروز در دانشگاه‌های ما تدریس می‌کنند یا جانمازشان به سمت غرب پهن است و یا در مقابل غرب سکوت کرده‌اند.

خبرنامه دانشجویان ایران: فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: از بازرگان و مسعود رجوی گرفته تا برخی از اساتیدی که امروز در دانشگاه‌های ما تدریس می‌کنند یا جانمازشان به سمت غرب پهن است و یا در مقابل غرب سکوت کرده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار سعید قاسمی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه سجاد مشهد در مراسمی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد مشهد به مناسبت حماسه 9 دی ماه برگزار شد بود، ضمن ابراز امیداوری از رخ دادن اتفاقات مثبت در سایه مقاومت و نه مذاکره، به اتفاقات رخ داده در سال‌های 78 و 88 اشاره کرد و گفت: در سال 88 زمانی که آشوبگران به خیابان‌ها ریختند و شعار تقلب سر دادند، برخی تصور کردند که به راستی شاید تقلبی رخ داده است؛ اما بهمن ماه سال 89 متوجه شدند که این افراد با اصل نظام مخالف هستند و درصدد تغییر نظام برآمده‌اند.

وی خطاب به فتنه گران و سردمداران آنان بیان کرد: شما در سال 78 که همه چیز در دستانتان بود نتوانستید در اصل این نظام تغییر ایجاد کنید چه رسد به امروز.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: چه آن مهندس آلزایمر گرفته‌ای که 20 سال نقاشی می‌کشید و بعد این همه سال وارد عرصه سیاست شد و چه آن شیخی که دوره‌ای نماینده رهبری معظم انقلاب در بنیاد شهید بود، هر دو احساس تکلیف کردند برای ایجاد تغییر در نظام.

جانمازبرخی از اساتید ما به سمت غرب پهن است
قاسمی در ادامه ابراز داشت: از بازرگان و مسعود رجوی گرفته تا برخی از اساتیدی که امروز در دانشگاه‌های ما تدریس می‌کنند یا جانمازشان به سمت غرب پهن است و یا در مقابل غرب سکوت کرده‌اند.

وی خطاب به دانشجویان با بیان این مطلب که این افراد بنا ندارند که تجربیات تلخ گذشته به شما انتقال پیدا کند، تصریح کرد: همان افرادی که نمی‌خواهند این تاریخ تلخ به گوش جوانان برسد، امروز درسحسین فهمیده را از کتاب سال چهارم دبستان حذف کردند با این بهانه که این درس در قدوقواره دانش آموزان نیست و گفتند آن را به کتاب سال ششم دبستان انتقال خواهیم و داد که در نهایت انتقال ندادند!

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به این موضوع که با جریان فکری که به دست بازرگان بنا شد و بعدها به بنی صدر رسید و امروز به برخی از اساتید و مسئولان، مخالفیم، خاطرنشان کرد: چرا در کتاب‌ها دوران مدرسه و دانشگاه تاریخ تلخ دوران بنی صدر و چگونگی روی کار آمدن و برکنار شدن وی چیزی گفته نشد تا مردم ما بار دیگر اتفاق تلخی را که سال‌ها پیش در دوران بنی صدر تجربه کرده بودند را در سال88 تجربه نکنند؟

ای کاش ما نیز به صورت وی ای پی حصر می‌شدیم!
قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله حصر پرداخت و ضمن گلایه از قوه قضائیه و با اشاره به این‌که ای کاش ما نیز به صورت وی. ای. پی حصر می‌شدیم، گفت: حصر در سال 88 رخ نداد، بلکه در 20 بهمن ماه سال 89 و زمانی که فتنه گران مسئله تغییر نظام را مطرح کردند رخ داد.

وی به خیانت برخی بزرگان به اسلام اشاره کرد و گفت: زمانی که امام راحل از تغییر مسیر منتظری آگاه شدند طی نامه‌ای به وی گفتند «جناب آقای منتظری از آنجا که روشن شده این کشور و این انقلاب را پس از من به دست لیبرال‌ها و منافقین خواهید سپرد، صلاحیت رهبری آینده نظام را از دست دادید»، و در نامه دوم هم نوشتند «با این‌که شما حاصل عمرم هستید؛ اما بر من مسجل شده که شما این کار می‌کنید... تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگان به اسلام.». 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر این‌که فتنه گران مسببین تحریم‌های امروز هستند و به طور کلی تحریم میوه دل فتنه است، بیان کرد: خود غربی‌ها در آن دوره عنوان کردند چنانچه ساختار تحریم‌ها دو ماه دیگر ادامه می‌یافت از هم فرومی‌پاشید.

قاسمی ما خواهان محاکمه همه آنانی که بهترین زمان طلایی را از دست دادند، زمین را بتن کردند و انقلاب را به 20 سال گذشته بازگرداندند هستیم.

وی  در ادامه سخنان خود ضمن انتقاد شدید به افرادی که عنوان می‌کنند ما باید گردشگری را از تایلند بیاموزیم! بیان کرد: پایان این دوره فکری چه چهار ماه باشد و چه چهار سال و چهار ماه باید کوبیدن میخ بر تابوت پوسیده لیبرال دموکراسی نوین باشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان بیان کرد: مسیر ما از تایلند به سمت غرب نخواهد رفت، بلکه مسیر ما از نجف به کربلا و از کربلا به سمت قدس خواهد رفت.

این مراسم با تکبیر دانشجویان به پایان رسید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top