تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/10/07 - 09:21
کد خبر: 220933

نامه بسیج دانشگاه سمنان به آیت‌الله شاهچراغی

بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان نامه ای سرگشاده به نماینده ولی فقیه در استان صادر کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان در نامه‌ای سرگشاده خطاب به آیت‌الله شاهچراغی، امام جمعه سمنان اعلام کرد: بر ائمه محترم جمعه است که در برابر فزون‌خواهی و خیانت آمریکا ساکت ننشته و با ابزار قدرتمند تبیین به سهم خود به استیفای حقوق حقه ملت و هشداری به تعاملگران و سازشگران پردازند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان نامه ای سرگشاده به نماینده ولی فقیه در استان صادر کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

امام جمعه محترم سمنان، حضرت آیت الله شاهچراغی
سلام علیکم

مستحضرید که بعد از گذشت یکسال و چند ماه از توافق برنامه جـــامع مشترک و پایبندی همه جانبه ایران به تعهداتش، طرف مقابل نه تنها تحریم‌ها را تمدید نکرد؛ بلکه خوی استکباری دیرینه خویش را بیش از پیش نشان داده و کار را به جایی رسانده اند که برای استقلال کشور عزیزمان هم تصمیم گرفته و ابراز می کنند، طبق قطعنامه 2231 سفر سردار سلیمانی به کشورهای منطقه ممنوع و به طور کلی در سرنوشت ملت های مسلمان منطقه مستقیما دخالت می کنند. هرگونه حمایت و تلاش ایران برای ریشه کن کردن ایادی تکفیر را دخالت می نامند؛ در حالی که بالاترین آمار فروش تسلیحات ویران کننده بر سر کودکان و غیر نظامیان بی دفاع را احیای حقوق بشر تبلیغ می کنند. حال که سابقه بدعهدی آمریکا در همین دوران ریاست جمهوری فعلی با تمدید 10ساله تحریم‌ها آشکار شد.

بر شماست که با روحیه غیور انقلابیتان و با پیروی از شیوه رهبر عزیزمان به تبیین هر چه بیشتر چهره واقعی استبار به همگان بپردازید تا مبادا چنگال های آهنین استکبار در پوستین مخملی لبخندهای دیپلماسی پنهان شود و غافلگیر شویم. همچنین مایه عبرتی برای سینه چاکان آمریکا در منطقه گردد و عاقبت اعتماد را در به عقب راندن پیشرفت ها ملاحظه کنند.

بر ائمه محترم جمعه است که در برابر فزون خواهی و خیانت آمریکا ساکت ننشته و با ابزار قدرتمند تبیین به سهم خود به استیفای حقوق حقه ملت و هشداری به تعاملگران و سازشگران محترم پردازند. کسی توصیه رهبری عزیزمان –روحنا له الفدا-مبنی بر بسته شدن چاه های نفت و رهایی اقتصاد از وابسته شدن به نفت را نشنید؛ اما معاهده پاریس با عجله به تصویب رسید.

ای کاش فقط کمی بیشتر به عواقب این امضاها اندیشیده می شد، آن هم برای کشوری که فروش نفت کم تاثیری بر اقتصادش ندارد. وقتی بی تفاوت از کنار اشکالات FATF  گذشتیم، در حالی که مناظره های کارشناسان و تحلیلگران دلـسوز از رســانه ملی پخش می شد!!! وقتی نظرات سازنده کارشناسان حوزه انرژی در نقد قراردهای جدید نفتی بی اهمیت شد. زمانی که به جای حل مسئله حقوق های نامتعارف، برای ممنوعیت دسترسی مردم به فیش حقوقی مدیران فرمان می دهیم. مجدداً رهبر معظم ابراز می کنند که حل نشدن این مسایل بی اعتمادی مردم را همراه خواهد داشت ولی باز هم اقدامی دیده نمی شود. ملت می داند در جریان بررسی و اصلاح برنامه ششم در کمیسیون تلفیق مجلس، دولت ملزم به راه‌اندازی «سامانه انتشار عمومی دریافتی مدیران با امکان دسترسی عموم مردم» شده بود. اما در اتفاقی عجیب نسخه نهایی لایحه تغییر و عبارت عموم مردم حذف گردید! این موارد در ذهن دانشجویان و ملت عزیر سوالی بی جواب مانده است...

در پایان به این جمع بندی می رسیم که این نوع مدیریت مبتنی بر التماس و اعتماد به کدخدایی فرضی، این را آشکار و مشخص ساخت. ژنرال‌های خسته، انگیزه ای برای خودکفایی ندارند و خود بهتر از هر کسی می دانند که اقداماتی همچون ریختن بتن در قلب راکتور اراک، تقدیم قراردادهای پروپیمان داخل کشور به پیمانکاران خارجی و به تبع آن رکود در بخش هایی از صنعت تولیدی کشورچه آسیب های جدی ای  هستند که رفع آنها انرژی وفرصت فراوانی را از دولت آتی خواهد گرفت.

در مورد انتصاب ننگ برجام به رهبری هم باید گفت که یک بی تقوایی است و کسانی که تا دیروز از آن دفاع همه جانبه می کردند باید مسئولیت پیامدهایش را بر عهده گیرند. امید که ائمه جماعات بصیر، با لحظه شناسی بهنگام خود، سهم بیشتری از زمان خطبه ها را به تبیین و روشنگری رسالت اصلی نماز جماعت یعنی ارتقای تحلیل سیاسی مومنین ملت اختصاص داده تا که ان شاالله نقش بی بدیل خود را در زمینه سازی مقدمات ظهور ولی عصر(عج) فراهم آورند.

بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان(دیماه 1395)

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top