تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/10/09 - 10:06
کد خبر: 221186

اعتراض انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی به یک جلسه

در کمیسیون معاون سیاسی امنیتی حضرت عالی بیان داشته اند که تشکل های دانشجویی باید بر محور قانون حرکت کنند آیا نادیده گرفتن حق تنها تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان مصداق بی قانونی از سوی استانداری نیست؟

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در نامه ای مدعی شد: شنیده ها حاکی از آن است که روز سه شنبه نشستی در استانداری البرز به عنوان تشکل های دانشجویی برگزار شد و طی آن و استاندار با تعدادی از دانشجویان گفت و گو کرد؛ اما دعوت گزینشی و محدود مورد اعتراض و انتقاد تعدادی از دانشجویان و تشکل های استان قرار گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی تنها تشکل اصیل دانشجویی استان البرز طی بیانیه ای اعتراض خود را بر این بی قانونی و نگاه گزینشی مسئولین استانداری  به نور چشمی های خود، ابراز داشت.

استاندار استان البرز
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی و برچیده شدن بساط فتنه ۸۸

شنیده ایم که در استانداری جلسه ای با تشکل های دانشجویی با حضور معاون امنیتی سیاسی برگزار شده است و برخود لازم دیدیم که به عنوان تنها تشکل دانشجویی استان البرز پرچمدار پیروان خط امام "انجمن اسلامی دانشجویان" چند نکته را یادآور شویم:

اول: آیا از وجود  انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی خبر دارید؟ آیا از فعالیت های گسترده این تشکل در زمینه های گوناگون خبر دارید؟ چرا نباید این تشکل باسابقه فعال دانشگاه خوارزمی در جلساتی که با عنوان تشکل های دانشجویی تشکیل می شود بی اطلاع بماند؟

دوم: اگر خبر دارید چرا در جلساتی که به عنوان جلسات تشکل های دانشجویی استان البرز برگزار میشود سلیقه ای برخود می کنید؟؟

انتظار داریم به عنوان استاندار البرز فارغ از جناح بازی و باند بازی های سیاسی از روی اخلاص و آزادگی با تشکل های دانشجویی برخورد کنید نه به صورت سلیقه ای همچون جلساتی که بارها برگزار شده است. شما با کدامین تشکل های دانشجویی استان البرز چهار کمیسیون تشکیل داده اید؟ کمیسیون های دانشجویی به دنبال چه چیزی هستند؟ چرا ۵ ماه مانده به انتخابات به فکر تشکیل این کمیسیون ها افتاده اید؟

گفتنی این چندی است که استانداری البرز در بسیاری مراسمات و جلسات دعوت گزینشی و محدود را پیگیری می نماید، برای مثال در جلسات نشست فصلی احزاب، روحانیون، فرهنگیان نیز چنین رفتاری صورت گرفت و تقریباً در اکثر مراسمات رسانه های همسو دعوت می شوند که زیبنده مجموعه استانداری  نیست آقای استاندار شما خود مدعی آزاد اندیشی در دانشگاه ها هستید ولی با این عمل خود چیز دیگری را ثابت کرده اید ثابت کرده اید که به مزاجتان صدای دانشجویان انقلابی پیرو خط امام خوش نمی اید!

حضرت عالی به تضارب آرا در دانشگاه ها یاد کرده اید اما در این جلسه خلاف ادعای خود را ثابت کرده اید شما تحمل تضارب را در یک جلسه را نداشته از تضارب آرا در دانشگاه ها صحبت میکنید!

حضرت عالی از بهره مندی دانشجویان از حقوقشان یاد کرده اید آیا فکر نمیکنید حقوق حقه ما در این جلسات استانداری پایمال می شود؟!

و در آخر باز به صحبت های خود حضرت عالی اشاره می کنیم: "انجمن‌های دانشجویی که در استان البرز حضور دارند مدعی خیلی از مسائلی هستند که می‌تواند راهگشا باشد" پس خواهشا به نظرات راهگشای مجموعه ما هم توجه فرمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top