تاریخ انتشار: شنبه 1395/10/11 - 03:12
کد خبر: 221303

متن سخنرانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در همایش 9 دی

بزرگداشت حماسه مردمی 9 دی در شهرستان بابلسر برگزار شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: بزرگداشت حماسه مردمی 9 دی در شهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، ابوالفضل رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بابلسر در مراسم بزرگداشت 9 دی که مهر بطلان را بر فتنه گران داخلی بود به ایراد سخنرانی پرداخت، متن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه حماسه ی بیداری ملت ایران در عین هجوم فتنه هاست

ایامی که رسانه های غربی تمام امکانات مادی و غیر مادی اشان را جهت هدایت جریان مطلوب خود صرف کرده بودند ، و درست ایامی که عده ای که خود را ذخایر نظام می دانستند و در ضعف بارز بصیرتی طی می کردند ، ملت ایران هم نه به رسانه های غربی می گوید و هم نه به یاوه سران داخلی ، هرکس با هر سلیقه ای که کاندیدای خود را انتخاب کرده بود در کنار هم و دست در دست هم  دندان های آمریکایی - غربی را خرد کرده و درس بصیرت را به خواص بی بصیرت ارائه دادند . ملت عزیزی که به تأسی از سفارش مولای متقیان در شرایط فتنه پای خود را جای پای رهبر خود گذاشته و از گمراهی دوری جستند .

اما خواهران و برادران  محترم شهرستان بابلسر
امروز جریان نفوذ به دنبال تقصیر زدایی و تطهیر افرادی است که  خیانت کمترین واژه ایست  که می توان به رفتار دیروزشان اطلاق کرد . جریانی که در گذشته ی نه چندان دور در ایام انتخابات آمریکا ، رسانه های خود را تبدیل به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون کرده  این سوال را در اذهان مترتب می کنند ، کسی که در کتاب "انتخاب دشوار" خود با وقاحت اعلام می دارد که در انتخابات ایران ، 5000 نفر را جهت ایجاد آشوب در تهران تربیت کرده است ، ریاست جمهوری او چه منفعتی برای جریان مورد حمایت رسانه های زنجیره ای  بهمراه دارد ؟ بله مردم عزیز ، این ادعای صریح خانم هیلاری کلینتون است فقط جهت تخریب فضای تهران 5000 نفر را آموزش داده اند . رسانه های زنجیره ای چه جوابی برای حمایتشان از این شخص دارند ؟
براستی کسی که بر اساس ادعای خود آمریکا ، داعش را به وجود آورده و از داعش حمایت کرده ، چه وجه اشتراکی بین سران فتنه و داعش پیدا کرد که از سران فتنه نیز حمایت کرده است ؟
شاید همین شباهت ها باعث می شود که کسانی که به خیمه های عاشورایی حمله می کنند و شعار نه غزه نه لبنان را میدهند امت خداجو نام بگیرند . لفظی که سران فتنه در بیانیه های خود به رفتارهای قبیحانه ی فتنه گران نسبت دادند

کسانی که مبارزه با آمریکا هیچ تقارنی با روحیات اشراف طلبانه و تجمل گرایانه ی آنها ندارد ، کسانی که  از گفتن واژه ی دشمن برآمریکا هنوز هم ابا دارند ، چه جوابی در مورد ادعا های افشاگرانه ی مایکل لدین دارند ؟ افشاگری ای که مشخص می کند کسانی که در سال 88 خود را شایسته ی ریاست بر دولت جمهوری اسلامی می دانستند ، چیزی بیش از  عروسک خیمه شب بازی آمریکا نبوده اند.

سروران ارجمند
مایکل لدین مشاوراسبق شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است ، سران فتنه از داخل به کاخ سفید پیغام داده اند که فشار ها را بر ایران بیشتر کنند .
کسب قدرت به ازای تحریم دارو ، کسب قدرت به ازای اقلام ضروری ، کسب قدرت به ازای هر تحریم ناجوانمردانه ی دیگری که فشار آن مستقیم بر ملت شریف ما وارد می گشت . کسب قدرت در ازای جان ملت حقیقتا کاسبان تحریم واژه ی برازنده ی سران فتنه می باشد .

اما این تمام ماجرا نیست ، خیانت ها و حماقت ها بیش از این موارد است ، طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند سال ها باید بگذرد تا قلم ها در وصف بزرگی این توطئه و فتنه به حرکت درآید .
امروز هم عده ای دیگر پرده از ذات خبیث و خائن خود برداشته و ذلیلانه کاسبی خود را از تحریم ها علنی کرده ، کسانی که تا دیروز خود را نماینده ی دانشجویان معرفی می کردند پس از سیلی های متوالی ای که در 23 تیر ماه سال 78 و 9 دی از ملت ایران خوردند امروز یا در شبکه های آمریکایی و یا به واسطه ی نامه به دنبال افزایش فشارها بر جمهوری اسلامی ایران هستند . اما باید بار دیگر در این کشور جریان های سیاسی بازتعریف شوند ، اگر  نمایندگان دانشجویی جریانی سالهای بعد با منافقین همپیاله می شوند ، و این همپیاله گی نه یک استثنا بلکه تبدیل به یک اصل  غالب شده است ، مطمئنا آن جریان قرابت زیادی با منافقین دارد  "گندم از گندم بروید جو ز جو". چرا که خروجی دانشجویان دلسوز انقلاب و ملت خاری در چشم دشمنان است که می توان نمونه هایی بسیار نظیر شهدای مدافع حرمی همچون بلباسی ها,بریری ها و دیگر شهدای مدافع حرم ، شهدای فتنه ، شهدای هسته ای همچون شهید مصطفی احمدی روشن,شهید مجید شهریاری,شهید داریوش رضایی نژاد,(پروفسور;  شهید مسعود علیمحمدی) و ... را برشمرد . شادی ارواح طیبه ی شهدا صلواتی ختم بفرمایید .

همانطور که عرض کردم ، 9 دی سنگ محکی برای عوام و  خواص ملت بود . در ماجرای فتنه ی سال 88 بصیرت عوام بر اغلب خواص غلبه کرد.  اما حداقل مجازات کسانی که در ماجرای مذکور با همراهی یا حتی سکوت خود بر آتش فتنه افروختند ، کناره گیری از پست های مدیریتی کلان است ، چرا که این افراد فرقان لازم جهت شناختن حق و پی گرفتن مسیر درست را ندارند و اگر نهیب ملت نبود شاید هم اکنون هم در خواب غفلت به سر می بردند . اطمینان دولت مخترم به برخی از این خواص موجب شد که امروز ناکارآمدی دولت نقل مجالس شود . یکی

از ویژگی های بارز کسانی که نظام را تا لبه ی پرتگاه بردند همین غربگرایی بود که امروز در این کابینه بیداد می کند . شاید با رافت نظام ، اغماض مجلس و بی سلیقگی رئیس دولت باعث حضور کسانی در جایگاه های مدیریتی گردید که نه پرونده ی آنها در سال 88 سفید نبوده است .
اما خاتمه ی عرایضم ،  صراحتا عرض میکنم ، وقایع سال 88 با واژه هایی نظیر اتفاقاتی که زیبنده نبود ، تطهیر نخواهد شد . آن خیانت بزرگی بود که امیدست سران فتنه به سزای اعمال خود نائل شوند . اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک . اللهم العن العصابه التی جاهدت الحسین ، و شایعت و بایت و تابعت علی قتله ، اللهم العن هم جمیعا

والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top