تاریخ انتشار: شنبه 1395/12/28 - 13:43
کد خبر: 230364

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی مطرح کرد؛

تشکل‌های دانشجویی خراسان شمالی اجازه دعوت از سخنران مورد نظر را ندارند

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه صدها نفر به خاطر تعطیلی کارگاه های استان بیکار شده اند، تصریح کرد: با اختصاص هزینه های این گونه سفرها که به ادعای خیلی از صاحب نظران بدون فایده است، می شد گره ای از مشکلات استان را بازکرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: متاسفانه در استان تشکل‌های دانشجویی اجازه حرف زدن و دعوت از سخنران مورد نظر خود را ندارند و بر خلاف قوانین دانشگاه‌ها، برنامه‌ها مجوز نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، امینی فر، مسئول بسیج دانشجویی استان در خصوص محدویت سازی برای فعالیت های تشکل های دانشجویی گفت: متاسفانه در استان تشکل های دانشجویی اجازه حرف زدن و دعوت از سخنران مورد نظر خود را ندارند و بر خلاف قوانین دانشگاه ها برنامه ها مجوز نمی گیرند و دانشگاه ها علت را نیز به صورت مکتوب اعلام نمی کنند، این اتفاق به خصوص در دانشگاه آزاد بجنورد و اشراق به صورت متعدد دیده شده است.

 وی در خصوص سفر مدیران دولتی استان به اروپا گفت: به زعم ما این سفر اسرافی است که در بیت المال صورت گرفته و مرجع اساسی که باید این مهم را رسیدگی و جلوگیری کند قوه قضائیه است.

 امینی فر نکته مبهم دراین سفر را ترکیب ناهمگون شخصیت های اعزامی اعلام کرد و افزود: این مهم این تردید را درما به وجود آورده که این سفر واقعا هدف مهمی را پیگیری می کرده یا صرفا یک سفر اردویی و تفریحی است.

 وی ادامه داد: این سفر پرهزینه در حالی انجام می شود که هزاران نفر درشهرهای استان با فقر دسته پنجه نرم می کنند و ۱۰ ها کارگاه کوچک و متوسط تعطیل شده‌اند.

 مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه صدها نفر به خاطر تعطیلی کارگاه های استان بیکار شده اند، تصریح کرد: با اختصاص هزینه های این گونه سفرها که به ادعای خیلی از صاحب نظران بدون فایده است، می شد گره ای از مشکلات استان را بازکرد.

 امینی فر به نکته مبهم دیگر دراین سفر اشاره کرد و بیان داشت: مقرر بود در آخر سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مردم گزارشی از مسئولین دست اندار کار اجرای اقتصاد مقاومتی بشنوند؛ اما متاسفانه شاهد هستیم همه آنهایی که بنا بود به مردم گزارش ارائه دهند در این سفر به سر می برند.

 وی بیان داشت: بنابراین شفایتی از ماهیت سفر دیده نمی شود  و به جد این قضیه را مطالبه می کنیم و از رسانه ها می خواهیم به طور جدی این مطالبه را پیگیری کنند.

 امینی فر با تاکید بر اینکه باید اهداف این سفر و صدها میلیون تومان که از جیب مردم و بیت المال هزینه شده شفاف سازی شود، گفت: این سفر درحالی انجام شده است که وزارت کشور اخیرا ابلاغیه زده و همه دست اندار کاران انتخابات را از سفرهای خارجی منع کرده و این افراد هم بخشی از دست اندارکاران انتخابات هستند.

 مسئول بسیج دانشجویی استان نکته قابل تامل دیگر در خصوص سفر مدیران خراسان شمالی به اروپا را سنخیت نداشتن این سفر با فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه به درون وشناخت استعدادهای داخلی عنوان کرد.

 امینی فر در پاسخ به این سئوال که چرا این مدیران قبل سفر اطلاع رسانی از برنامه های سفر نکردند و اکنون که به سفر رفتند برنامه و اقدامات انجام شده سفر را اعلام می کنند، اظهار کرد: این اقدام آنها فقط توجیه از سفر است؛ حال که سفر انجام شده و مردم در عمل انجام شده قرار گرفتند، اکنون اطلاع رسانی می کنند و حالا باید یک فراینده طولانی طی شود که ما مطالبه کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش کشور با حضور رئیسی +عکس
المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
کاریکاتور| وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش
کرزی: قدردان همکاری‌های همیشگی ایران با افغانستان هستیم
۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها و هدف قرار گرفت گنبدآهنین
فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
شهادت یک مامور پلیس در هرمزگان +عکس
انتقاد شدید اتحادیه اروپا از تهاجم اسرائیل به رفح
این اقدام حماس، نتانیاهو را در مخمصه قرار داد
تأثیر قوانین جدید بر صرافی ‌های ارز دیجیتال
مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار
محبوب ترین بازی‌های Esports در سال ۲۰۲۴
نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ / راهنمای خرید آنلاین کتاب
بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (برنامه‌های رایگان را بشناسید)
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
گشت مرزی آمریکا هم وارد دانشگاه‌ها شد +فیلم
جزئیات توافق مهم ایران و آژانس
ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
ژست های تتلو در آخرین جلسه دادگاه +عکس
تتلو: اشتباه کردم و هیچ دفاعی ندارم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top