تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/01/02 - 13:10
کد خبر: 230576

استقبال پرشور مسافران از تنها بندر اقیانوسی ایران

مدیرخدمات شهری سازمان منطقه آزاد از اجرای طرح ترافیک برای رفاه حال مسافرین خبر داد و تاکیدکرد: این طرح به منظور برنامه ریزی بلند مدت ترافیک شهری با همکاری پلیس راهور در سطح منطقه آزاد چابهار انجام گرفته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به استقبال زیاد مسافران از منطقه آزاد گفت: خیابان های سطح منطقه جوابگوی این حجم از مسافران نوروزی نیست و طرح های ترافیکی برای رفاه حال مسافران در ایام نوروز اجرامی شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، اقبال صادقی با اشاره به طراحی و نصب المان های  محلی برای مسافرین نوروزی گفت: المان های سوزن دوزی زنان بلوچی و شترسواری دو نشانه از فرهنگ بلوچی هستند که درمکان های پرتردد مانند گیت های ورودی و میدان های اصلی منطقه آزاد نصب شده است.

وی افزود: سه سفره هفت سین متنوع با آثار و علامت های بلوچی نیز در میادین و نقاط مختلف منطقه نصب شده و یک طرح نقاشی دیواری بزرگ با موضوع طبیعت گردی و مناطق گردشگری چابهار نصب شده است.

مدیرخدمات شهری سازمان منطقه آزاد از اجرای طرح ترافیک برای رفاه حال مسافرین خبر داد و تاکیدکرد: این طرح به منظور برنامه ریزی بلند مدت ترافیک شهری با همکاری پلیس راهور در سطح منطقه آزاد چابهار انجام گرفته است.

صادقی با اشاره به استقبال زیاد مسافران در روزهای ابتدایی نوروز تصریح کرد: خیابان ها و جاده های سطح منطقه جوابگوی این حجم از خودرو نیست به همین منظور ماموران ترافیکی با رانندگی که مقررات عبور و مرور را رعایت نکنند و قصد برهم زدن آرامش بازدیدکنندگان را داشته باشند برخورد قانونی خواهند کرد.

مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد با اشاره به آماده سازی 17 پارکینگ در سطح منطقه گفت: این پارکینگ ها که ظرفیت پذیرش بیش از سه هزار خودرو را دارد به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی در پایان با اشاره به ساماندهی کمپ های موقت چادری برای اسکان مسافران گفت: کمپ های موقت دایر شده در پلاژ ساحلی تیس، مجتمع فردوس و دروازه اقیانوس ظرفیت پذیرش چهار هزار مسافر را دارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مجری مشهور صداوسیما کفن‌پوش شد +فیلم
غرفه یمن در نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد
باغ فتح آباد +عکس
عیادت خنده‌دار از استاد قرائتی +فیلم
انتخابات در ۸ حوزه الکترونیک برگزار می‌شود+فیلم
موتورسواری نوجوانان قانونی شد؟
خاطره جالب یکی از مدیران سابق بهشت زهرا +فیلم
باشگاه استقلال محکوم شد
تولید یک داروی مهم برای نخستین بار در کشور +جزئیات
پنتاگون هم توقف ارسال تسلیحات به تل‌آویو را تایید کرد
شعار «مرگ بر اسراییل» به زبان فارسی اسم رمز جهانی شد
بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت دعوت مردم در دومین دوره انتخابات مجلس
تحویل ۲۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر
۲۰۰ ماموریت جاسوسی بر فراز غزه توسط انگلیسی‌ها
کاهش صادرات گاز در سال گذشته
هدف قرار گرفتن سه کشتی اسرائیلی
دور جدید مذاکرات ایران و آمریکا در راه است؟
واگذاری بیش از ۷۰۰۰ مسکن و زمین به مردم قم
توقیف شناورهای حامل سوخت قاچاق در سواحل مکران
خط قرمز سازمان غذا و دارو در محصولات غذایی
بانوی ایرانی ناظر دیدار فینال جام باشگاه‌های فوتبال آسیا شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top