تاریخ انتشار: شنبه 1396/02/16 - 09:40
کد خبر: 234417

سخنرانی فعال دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی در نمازجمعه بالاده

وی برگزاری انتخابات را مظهر حضور مردم در انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و اظهار داشت: با برگزاری هر انتخابات؛ خونی تازه در پیکر انقلاب و نظام دمیده خواهد شد که اگر به صورت گسترده، بانشاط، با شور و شوق و همراه با امنیّت برگزار گردد موجب مصونیت کشور می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: علابحرانی، عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه بالاده گفت: تفکری که برای مدیرانش حقوق ده ها میلیونی قائل است نمی تواند به فکر محرومان و پابرهنگان باشد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علا بحرانی سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه شهر بالاده در سخنانی با اشاره به حادثه انفجار در معدن زمستان یورت آزادشهر گلستان، گفت: با وجود آنکه شرایط کارگاه این معدن از لحاظ ایمنی اصلا مناسب نبود و باید ناظران و بازرسان ادارات متولی از ادامه کار معدن‎کاران جلوگیری می‎کردند اما کارگران در بدترین شرایط ممکن، جان خود را کف دست قرار داده و برای به دست آوردن یک لقمه نان حلال از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

عضو شورای بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با گرامی داشت روز جوان و نیمه شعبان، این مناسبت های مذهبی را تبریک گفت.

وی برگزاری انتخابات را مظهر حضور مردم در انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و اظهار داشت: با برگزاری هر انتخابات؛ خونی تازه در پیکر انقلاب و نظام دمیده خواهد شد که اگر به صورت گسترده، بانشاط، با شور و شوق و همراه با امنیّت برگزار گردد موجب مصونیت کشور می شود.

این فعال دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون،  حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب بالا رفتن قدرت چانه زنی دیپلمات ها در صحنه های جهانی دانست و بیان داشت: با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای استقامت کشور در مقابل دشمنی ها زیاد می گردد و دشمن را از طمع ورزیدن فکر ضربه زدن به کشور وتوسعه و فساد و فتنه منصرف می کند.

بحرانی با بیان اینکه در میان افراد احراز صلاحیت شده ببرای تصاحب دستگاه اجرایی کشور باید به دنبال اصلح بگردیم و به وی رأی دهیم، گفت: آینده کشور به تصمیم امروز ما بستگی دارد زیرا که رئیس جمهور آینده با رأی من و شما بر سر کار خواهد آمد.

وی بیان داشت: مطمئنیم اگر رئیس جمهور متدین باشد، مصالح انقلاب و کشور را بر مسائل شخصى یا گروهى، مقدم مى‏داند و به جای اطرافیانش به مردم خواهد رسید.

این فعال دانشجویی با اشاره به برخی از ویژگی های فرد اصلح گفت: مردم به کسی که دارای زندگی ساده و بی آلایش و بی اعتنا به جلوه های فریبنده دنیا، توأم با رعایت عفت و پاکدامنی در خانواده باشد رآی می دهند نه به کسانی که خود و اطرافیانش در خانه های چندمیلیاردی ولنجک سکنی گزینند؛ یادمان نمی رود امام علی علیهالسلام میفرمایند: «حکمرانی طعمه و خوراک نیست، بلکه امانت است». 

بحرانی با انتقاد از شکل گیری زندگی اشرافی گری در میان برخی از مدیران، بیان داشت: تفکری که برای مدیرانش حقوق ده ها میلیونی قائل است نمی تواند به فکر محرومان و پابرهنگان باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top