تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/02/20 - 21:45
کد خبر: 234822

«پرزیدنت؛ آکتور سینما» و «فروشنده» در دانشگاه گیلان اکران شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: رادیو کافه از جذابترین قسمت هاست که در این بخش دانشجویان از اساتید دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا دعوت می کنند تا در رادیو کافه با آنها مصاحبه کنند و صوت این مصاحبه به صورت زنده در سطح دانشگاه پخش می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با اشاره به اکران پرزیدنت آکتور سینما و فروشنده در کافه انتخابات دانشگاه گیلان گفت: این کافه شامل بخش هایی از جمله رادیو کافه، گعده های دانشجویی، کافه کیوستک، برد آزادنویسی، تریبون آزاد و مناظرات دانشجویی است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، نبی زاده در خصوص برپایی کافه انتخابات در دانشگاه گیلان گفت: از شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه جاری کافه انتخابات توسط بسیج دانشجویی در این دانشگاه برپا شده است.

وی افزود: این کافه شامل بخش های مختلفی از جمله رادیو کافه، گعده های  دانشجویی، کافه کیوستک، برد آزادنویسی، تریبون آزاد و مناظرات دانشجویی می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: رادیو کافه از جذابترین قسمت هاست که در این بخش دانشجویان از اساتید دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا دعوت می کنند تا در رادیو کافه با آنها مصاحبه کنند و صوت این مصاحبه به صورت زنده در سطح دانشگاه پخش می شود. 

نبی زاده بیان داشت: در دیگر قسمت کافه بخشی تعبیه شده است به عنوان برد دیدبان که در آن عملکرد و کارهای کاندیدا به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه در ادامه کافه کیوسک را داریم که در آن روزنامه های هر روز وهمچنین روزنامه های سال های گذشته نیز برای مطالعه دانشجویان قرار داده می شود، گفت: بخشی به نام برد آزادنویسی نیز در کافه داریم که دانشجویان مطالب مورد نظرشان را می نویسند. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: در بخشی دیگر نمایش کلیپ و مستند پرزیدنت آکتور سینما و فروشنده را اجرا کرده و همچنین در دستور داریم.

نبی زاده تصریح کرد:  گعده های دانشجویی داریم که در این بخش از دانشجویان خواسته می شود در مورد کاندیدای مورد نظرشان صحبت کنند. 

وی افزود: در ادامه بخش مسابقه عکاسی داریم که در این قسمت دانشجویان با بنرهای قدی کاندیدا عکس می گیرند و در کانال بسیج دانشجویی دانشگاه به اشتراک می گذارند و عکس هایی که بالاترین کیفیت را داشته باشد هدیه دریافت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: موضع بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در انتخابات با توجه به سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب که در دیدارهای مختلف با دانشجویان به صورت صریح بیان فرمودند، ابتدا برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط و دوم انتخاب کاندیدای اصلح است که در این خصوص یکسری برنامه های روشنگری در دستور کار داریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top