تاریخ انتشار: شنبه 1396/02/23 - 08:55
کد خبر: 235042

آقاتهرانی: «دیوارکشی» خیابان دروغ محض است

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: روحانی در مناظرات به جای انتقاد از دولت نهم و دهم باید برنامه‌های خود را ارائه می‌کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: روحانی در مناظرات به جای انتقاد از دولت نهم و دهم باید برنامه‌های خود را ارائه می‌کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مرتضی آقاتهرانی در همایش انتظار و انتخاب اصلح در جمع هواداران حجت‌الاسلام رئیسی که در مسجد جامع زنجان برگزار شد، با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه اظهار داشت: همه باید در این انتخابات حضور داشته باشند و اطاعت از دستور مقام معظم رهبری واجب است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب مردم شور و هیجان انتخاباتی نداشتند و برایشان مهم نبود چه کسی نماینده شهرشان است ولی با انقلاب ایران تحول عظیمی در ساختار کشور به وجود آمد و حضرت امام خمینی(ره) فرمودند سرنوشت کشور را باید خود ملت انتخاب کند.

وی با بیان اینکه ادب در مناظرات باید رعایت می‌شد، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید ادب را در مناظرات رعایت می‌کردند و مقصر دانستن دولت نهم و دهم کار درستی نیست و حسن روحانی باید از برنامه‌های خودش در چهار سال بگوید و چه کاری توانست برای کشور بکند، دیوار کشی خیابان یک دروغ محض است و نباید مطرح می‌شد.

آقاتهرانی با اشاره به انتخاب شورای نگهبان که شش کاندیدا بود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همیشه تاکید کردند به رای شورای نگهبان نباید اعتراض کرد.

وی با اشاره به وظیفه شرعی ملت در قبال درست انتخاب کردن فرد اصلح تاکید کرد: همه ملت در برابر رای خود مسئول هستند و در قیامت باید پاسخگو باشند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به ورود 5 میلیون رای اولی برای انتخابات گفت: باید به رای اولی‌ها برای انتخاب درست فرد اصلح کمک شود و گزینه خود را درست انتخاب کنند.

آقاتهرانی با اشاره به محبوبیت حجت‌الاسلام رئیسی در جامعه بیان کرد: اقبال مردم و حضور مردم برای انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی خوب است و با اینکه برای ستادهای استانی و تبلیغات خود هزینه‌ای نکرده ولی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top