تاریخ انتشار: شنبه 1396/02/23 - 14:41
کد خبر: 235087

حسین زینلیان

سخنی با هم‌قطاران در دوران پسامناظرات

سخنی با هم‌قطاران در دوران پسامناظرات

البته با پایان مناظره ی سوم که برنده ی قاطع و مشخصی نداشته و هر فرد از ظن خود، کاندیدایش را با اغماض پیروز مناظره ی سوم قلمداد می نماید، اکثریت ملت شریف ایران به مدت یک هفته در فکر فرو رفته و تصمیمی سرنوشت ساز برای خود و کشور در تغییر یا استمرار دولت یازدهم خواهند گرفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: حسین زینلیان// مناظرات سه گانه ی صدا و سیما با تمام تلخی ها و شیرینی هایش تمام شد و برآیند سه مناظره ی سیاسی و اجتماعی و اقتصادی، عیان شدن ناکارآمدی دولت پیر و خسته ی تدبیر و امید از زبان سه کاندیدای جبهه ی انقلاب بود که با آمار و سند نشان دادند در 4 سال گذشته چه بر سر مملکت آمده و چگونه عده ای کاسب، در این وضعیت که خانواده هایی در حاشیه ی شهرها و روستاها با 45 هزار تومان پول یارانه و حدود 50 هزار تومان پول کمیته امداد با زجر و مشقّت سپری می کنند، برادران و دختران و بستگانشان را بر سر سفره ی بیت المال نشانده و حقوق های نجومی و پاداش های میلیاردی را بین رفقایشان تقسیم می کنند و دستشان را از جیب ملت خارج نمی نمایند.

و مناظره ی سوم برآیند تمام بداخلاقی ها و توهین هایی بود که رئیس جمهور در 4 سال گذشته در پاسخ سوالات منتقدین آن را تمرین نموده بود و هر چقدر ایشان را به سعه ی صدر و اخلاق مداری در مواجه با سوالات و مشکلات واقعی کشور دعوت نموده بودیم، ایشان باقی ماندن در قدرت و صندلی ریاست جمهوری را بر اخلاق و انصاف و عدالت ارجح دانسته و با هر حرکت و دست و پا زدنی سعی بر کاهش آرای دیگر کاندیدای رای آور نمود تا در نفی بقیه خود را اثبات نماید.

و در این نفی از گازانبر و لوله و دروغ ارسال پارچه سبز و نبات تبرکی و ده ها مورد دیگر استفاده نمود تا ملت ایران شاهد پدیده ای در سال 96 باشند که نه کار می کند نه کشور را جلو می برد بلکه زیر عمامه ی سفیدش حاشیه ی امنی برای اقوام و دوستانش ایجاد نموده و  از پاسخگویی عملکرد 4 ساله اش فرار هم می نماید.

البته با پایان مناظره ی سوم که برنده ی قاطع و مشخصی نداشته و هر فرد از ظن خود، کاندیدایش را با اغماض پیروز مناظره ی سوم قلمداد می نماید، اکثریت ملت شریف ایران به مدت یک هفته در فکر فرو رفته و تصمیمی سرنوشت ساز برای خود و کشور در تغییر یا استمرار دولت یازدهم خواهند گرفت.

و در این میان با اوج گرفتن غبار چکاچک شمشیرها در جنگ جبهه ی محرومان و 96 درصدی ها و مبارزین دیرین انقلاب علیه تکنوکرات های ناکارآمد و اصلاح طلبان و 4 درصدی ها در مناظره ی سوم، عده ای هم قطار در این فضای فتنه گون قدرت تحلیل و تاثیر مردم در مواجه با واقعیت ها را دست کم گرفته و مردمی که در مناظره ی اول و دوم برنده ی مناظرات را طبق اکثر نظرسنجی ها به صورت قاطع حامیان تغییر دولت کنونی می دانستند را از یاد برده اند.

لازم به ذکر است در دوران پسا مناظرات پاسخ به شبهات و سوالات چهره به چهره به خصوص گفت و گو در فضای حقیقی و غیر مجازی با فراموش شده هایی که صاحبان حقیقی انقلاب بوده و صدها کیلومتر از قلب پایتخت دور هستند و اهمیت رایشان با رای چهار راه ولیعصر و میدان ونک و تجریش هیچ تفاوتی نداشته بلکه با توجه به تمام بی عدالتی ها و محرومیت ها قابل احترام تر است می تواند از هرکاری مهمتر بوده و تاثیرگذار تر باشد.

و تاکید کنم که این یک هفته ی آخر انتخابات نه تنها سرنوشت 4 سال کشور، بلکه می تواند سرنوشت انقلاب اسلامی ایران را تغییر نماید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top