تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/05/23 - 12:42
کد خبر: 243242

ثبت‌نام کن، یادبگیر، درآمد کسب کن؛

چگونه یک شغل پردرآمد برای خود دست و پا کنیم؟

در سال‌های اخیر، تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرده و از طرفی تعداد شغل‌های دولتی و استخدام‌ها اگر نگوییم کاهش در خوشبینانه ترین حالت ممکن ثابت مانده و این به این معنی ایجاد رقابت شدید برای داشتن یک شغل است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در سال‌های اخیر، تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرده و از طرفی تعداد شغل‌های دولتی و استخدام‌ها اگر نگوییم کاهش در خوشبینانه ترین حالت ممکن ثابت مانده و این به این معنی ایجاد رقابت شدید برای داشتن یک شغل است.

اما نباید نگران بود؛ چرا که به جز استخدام‌ها و شغل‌های دولتی کارهای بسیار زیادی است که یک فرد جویای کار می‌تواند انجام دهد. به عنوان مثال می‌توان به راه اندازی استارت آپ یا کسب توانایی کار با ابزارهای تخصصی، راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و ... اشاره کرد.

یکی از ساده‌ترین راه‌های پیدا کردن کار، آموختن کار با ابزارهای تخصصی و تولید محصول است چرا که چنین کاری با صرف حداقلی‌ترین هزینه که معمولا بابت آموزش جهت یادگیری کار با یک ابزار تخصصی باید پرداخت به سرمایه دیگری نیاز ندارد.

یکی از محصولاتی که برای تولید آن باید کار با ابزارهای تخصصی گرافیک را بیاموزید تولید موشن گرافیک است. در میان محصولات رسانه‌ای نوین که در حال حاضر موقعیت شغلی خوبی دارد  و در آینده انقلابی در صنعت رسانه به پا خواهد کرد می‌توان به موشن گرافیک اشاره کرد.

قطعا افرادی که در این سالها تولید موشن گرافیک را می‌آموزند، تفاوتی جدی در سالهای آینده با افراد تازه کارتر خواهند داشت. درست مانند افرادی که طراحی گرافیک را از سال‌های دورتر شروع کرده بودند و هم اکنون یک سرو گردن بالاتر از بقیه هستند. در نتیجه آموختن موشن گرافیک، آن هم هر چه زودتر، می‌تواند آینده کاری بسیار خوبی را رقم بزند.

موشن گرافیک تکنیکی است تخصصی که از لحاظ علمی میان رشته‌ای محسوب شده و به نوعی ترکیبی از انیمیشن، گرافیک، ویدئو است.

این تکنیک (موشن گرافیک) به سازمانها، شرکت‌ها، دولت‌ها، صاحبان تجارت، تولید کنندگان، برنامه سازان و بسیاری از افراد دیگر کمک می‌کند تا بتوانند اهداف، تفکرات، ایده‌ها، برنامه‌ها، محصولات، فیلم‌ها و حتی آموزش‌های خود را در کوتاهترین زمان ممکن به مخاطب برسانند.

همه ما بسیاری از موشن گرافیک‌ها را در تیتراژ فیلم ها، تبلیغات و آگهی‌های تلویزیونی، معرفی برنامه‌های تلویزیونی، هویت بصری یک برنامه یا شبکه تلویزیونی، اینفوگرافیک‌های مختلف و بسیاری از شغل‌ها و بیزنس‌ها دیده‌ایم.

در سالهای اخیر کاربرد موشن گرافیک در ایران و جهان بطور فزاینده‌ای رو به افزایش است و روز به روز نیاز به متخصصین این صنعت بیشتر می‌شود. از این رو می‌توان گفت که در سال‌های آینده موشن گرافیک یکی از تخصص‌هایی خواهد بود که جایگزین بخش بسیار بزرگی از طراحی گرافیک چاپی خواهد شد؛ به همین دلیل یادگیری این تخصص می‌تواند آینده کاری خوبی را رقم بزند و بطور کلی می‌توان برای افرادی که به این تخصص اشراف دارند، آینده کاری بسیار خوبی را پیش بینی کرد.

با توجه به نیاز روز افزون جامعه جهانی و همچنین جامعه ایران به موشن گرافیک، تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که افرادی که در این دوره به اندازه کافی برای تمرینات، مطالعه و اجرای پروژه زمان صرف کنند، حتی قبل از اتمام دوره آموزشی می‌توانند وارد بازار کار شوند. از .این‌رو می‌توان به موشن گرافیک به عنوان یک حرفه، تخصص و منبع درآمد قابل قبول و مهم حساب کرد.

چگونه موشن گرافیک بیاموزیم؟
کتاب‌های لاتین و آموزشگاه‌های بسیار زیادی هستند که که می‌توان از آنها برای یادگیری موشن گرافیک استفاده کرد اما اگر در شهر خود به این آموزشگاه‌ها دسترسی ندارید و یا نمی‌توانید از کتاب‌های لاتین بهره ببرید بهترین راه ممکن استفاده از آموزش‌های مجازی است.
در یک دوره آموزشی مجازی شما می‌توانید محتوای آموزشی را در قالب یک یا چند فایل ویدئویی در هر ساعت از شبانه روز که وقت آزاد دارید فرا بگیرید و علاوه بر آن به صورت مجازی با استاد ارتباط بگیرید و پروژه‌های عملی را در طی فراگیری انجام دهید و از همه مهم‌تر هزینه‌ای بسیار کمتر برای یک دوره آموزشی با کیفیت بهتر پرداخت نمایید و گواهی نامه معتبر دریافت نمایید.

یکی از موسساتی که به صورت مجازی اقدام به برگزاری دوره موشن گرافیک کرده، موسسه نگاره فرادانش است که در طی 25 جلسه آموزشی این دانش تخصصی را به فراگیران آموزش می‌دهد شما می‌توانید به وبسایت این موسسه آموزشی(negarehdanesh.ir) که شعار آن ثبت نام کن، یادبگیر و درآمد کسب کن است، مراجعه نمایید و در این دوره آموزشی  ثبت نام کنید.
مطمئنا شما با یادگیری موشن گرافیک می‌توانید در وضعیت بازار کساد اشتغال و استخدام یک کسب و کار پر درآمد برای خود راه بیاندازید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
اعتراف رسانه اپوزیسیون به توان موشکی ایران
کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه تخلف است
اینتر برای بیستمین‌ بار قهرمان سری‌ آ شد
زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد! +فیلم
فیلم گل سردار آزمون به بولونیا +فیلم
۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حمایت از غزه +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top