تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/09/14 - 17:47
کد خبر: 251910

در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح شد؛

زاهدی: قوه قضائیه دادگاه‌ ویژه تشکیل دهد

رئیس کمیسیون آموزش با اشاره به اینکه عده ای سعی دارند یا 16 آذر نباشد یا مسخ شده باشد گفت: اینکه آدرس غلط به دانشجویان بدهیم به وی ظلم کرده ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی زاهدی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ویژه برنامه 16 آذرماه با موضوع «رشد علمی در حاشیه» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، با بیان اینکه دولت مردان با مسائل سیاسی، جناح بازی و غیره موجب می شود که خط مشی خود را محافظه کارانه انتخاب کنند و اگر این موضوع در بین مسئولان باشد، قطعا کشور فلج می شود.

زاهدی افزود: باید یک وحدت روحیه در بین اقشار مختلف کشور، قومیت ها و غیره از باب استقلال طلبی و اقتدار و عزت با هدف انسجام ملی ایجاد شود که کشور را به مقصود امام و رهبری برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه واقعیت 16 آذر در تاریخ ماندنی شده است، عنوان کرد: هرکجا نظام نیاز داشت، دانشجویان حضور جدی داشتند و جریان دانشجویی جریان پیشرو است و این را در صحنه های قبل و بعد از انقلاب هم  در عمل ثابت شده است و در عرصه کنونی باید 16 آذر هرساله پررنگ تر از قبل اجرا شود.

وزیر علوم و تحقیقات دولت نهم با اشاره به اینکه عده ای سعی دارند یا 16 آذر نباشد یا مسخ شده باشد، در ادامه بیان کرد: اینکه آدرس غلط به دانشجویان بدهیم به دانشجو ظلم کرده ایم و جریان دانشجویی برای اینکه رسالت اصلی خود  را حفظ کند، باید انسجام و اقتدار کشور را سرلوحه کار خود قرار دهد.

زاهدی با تاکید بر اینکه وظیفه دانشجو مطالبه گری در حوزه اقتدار علم و فناوری است ، تصریح کرد: در بحث هوافضا می توانیم اقتدار خود را نشان دهیم  و باید در کنار رشد هوافضا، هسته ای هم احیا شود و دانشمندان ما منتظر هستند؛ اما باید هوا فضا به اقتدار برسد و هرکسی در این حوزه بخواهد اخلال وارد کند جریان دانشجویی بایستی با ان ها مقابله کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه استکبارستیزی تنها به شعار مرگ بر آمریکا اکتفا نمی کند، در ادامه خاطرنشان کرد: باید در کنار شعار به عمل هم برسیم کما اینکه  باید شعار هم داده شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید شرکت های دانش بنیان تاسیس کنند، گفت: یکی از ابعاد استکبارستیزی استقلال طلبی است و نباید اجازه دهیم عوامل استکبار در کشور ریشه بزنند.

وزیر علوم و تحقیقات دولت نهم اظهار داشت: عده ای به دنبال به حاشیه بردن کشور هستند و باید با این افراد و فرصت طلبان مبارزه کرد.

زاهدی افزود: باید در معاملات، اموربانکی و غیره شفاف سازی صورت بگیرد و با رانت مقابله کرد و نباد اجازه داد به راحتی در بیت المال تصرف کنند و بیت المال را جیب خود بدانند و با توجه به اینکه خط فقر در جامعه بیداد می کند چگونه میلیاردها می شود پول داخل جیب بعضی از افراد.

وی در پایان گفت: قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی باید برخورد کند و دادگاه های ویژه تشکیل شود ؛کما اینکه مدارک را نیز ارسال  می کنیم و شفافیت در قوه قضائیه نیز باید باشد و قطعا شفافیت به نفع کشور است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top