تاریخ انتشار: شنبه 1396/10/02 - 17:49
کد خبر: 253484

نیک‌روش: دیوار بین بسیج دانشجویی و اقشار مستضعف باید فرو بریزد

مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: ماموریت ما در بسیج ایجاد قدرت نرم برای نظام از طریق نزدیکی با مردم است و مسائل سیاسی بعد از این اولویت‌ها قرار دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، محمد جواد نیک روش مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول این سازمان با بیان اینکه ماموریت ما در بسیج ایجاد قدرت نرم برای نظام از طریق نزدیک شدن با مردم است تصریح کرد: بسیج دانشجویی در تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی کارنامه قابل قبولی دارد.

وی با بیان اینکه همزمانی تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه معنا دارد افزود: متاسفانه آنچه از بسیج دانشجویی در ذهن‌ها متبادر می‌شود مسائل سیاسی است و این در حالی است که ماموریت ما در بسیج ایجاد قدرت نرم برای نظام از طریق نزدیکی با مردم است و مسائل سیاسی بعد از این اولویت‌ها قرار دارند.

نیک روش با تاکید براینکه حوزه خدمات اجتماعی اهمیت ویژه‌ای در بسیج دانشجویی دارد تصریح کرد: کارامدی مهمترین مسئله امروز نظام است ما نیازمند عقبه علمی برای رسیدن به این کارامدی هستیم و البته بسیج دانشجویی باید طلایه دار شکست هیمنه علمی غرب در دانشگاه‌ها باشد.

مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید براینکه باید تلاش کنیم تا اگر دیواری بین بسیج دانشجویی و اقشار مستضعف وجود دارد فرو بریزد تصریح کرد: اردوهای جهادی نقش بسزایی در ترک برداشتن دیوار بین بسیج دانشجویی و اقشار محروم جامعه داشته اند ماموریت ما این است برای انقلاب اسلامی قدرت نرمی که در پیوند هر چه بیشتر با مردم است را پیگیری کنیم.

وی با تاکید براینکه عرصه سیاسی آخرین تجلی گاه جنبش دانشجویی است تصریح کرد: بسیج دانشجویی پیش از مطالبه گری در پس میدان خیلی کار‌ها می‌کند.

نیک روش با بیان اینکه تاثیرگذاری دانشجویان و طلاب در جامعه زیاد است افزود: این دو متصل به یک عقبه علمی هستند و با ویژگی هایی که دارند می‌توانند عمل درست و به هنگامی داشته باشند.

مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این که امروز نیروهای بسیج دانشجویی در حوزه‌های مختلف با تعهد و تخصص مشغول خدمت رسانی به مردم هستند اظهار کرد: نقش آفرینی دانشجویان بسیجی هم ابعاد گسترده و مختلفی دارد این که امام فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب را با هم صادر کرده اند جای تامل دارد معتقدم ویژگی‌های مشترکی در این دو وجود دارد که باید ببینیم چه قدر می‌توانند ما را به اهداف خود برسانند.

وی با تاکید براینکه بسیج دانشجویی باید بتواند بستری برای تحقق آرمان‌های امام خمینی که در پیام ایشان هم تبیین شده افق‌های آن هم برای ما مشخص شده است فراهم کند تصریح کرد: ماموریت ما در بسیج این است که بتوانیم برای انقلاب موضوع قدرت نرم را با تکیه بر مردم پیگیری کنیم.

نیک روش با بیان اینکه امروز چشم‌های دنیا چه دوستان و چه خائنین نظاره گر کارامدی انقلاب اسلامی است تصریح کرد: کارامدی انقلاب اسلامی بدون عقبه علمی امکان پذیر نیست و البته مجموعه بسیج باید طلایه دار این موضوع باشد.

مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه باید نظام منسجمی از مسائل انقلاب اسلامی را داشته باشیم و کارهایی را هم با توجه به عقبه علمی خود در این دانشگاه و حوزه برای آن‌ها تبیین کنیم تصریح کرد: ما شرایط لازم را برای تحقق حیات طیبه و اداره جهان داریم.

وی با بیان اینکه وقتی روحیه علمی با بدنه علمی کشور گره می‌خورد می‌توانیم زمینه را برای تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم کنیم تصریح کرد: در این راستا باید بین اقشار تخصصی بسیج این پیوند با هم افزایی ایجاد شود تا بتوانیم ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی شکوفا کنیم.

نیک روش با بیان اینکه یکی از وظایف ما در سازمان بسیج دانشجویی پشتیبانی از دانشجویان بسیجی به عنوان خط شکن‌های جبهه‌های مختلف است تصریح کرد: واقعیت این است که بسیج دانشجویی در عرصه‌های سازندگی کارهای ارزشمندی انجام داده به گونه‌ای که فعالیت‌های دانشجویان در ده کوره هایی انجام شده که هیچ نماینده رسمی از نظام به آنجا نرفته است.

مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه دانشجویان جهادی با همه گرفتاری هایی که بوده در مناطق محروم فعالیت کرده بودند و این یکی از مصادیقی است که موجب شده دیوار بین بسیج دانشجویی و مردم ترک‌های جدی بردارد تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل هسته‌های مقاومت که در پیام امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه نیز آمده بتوانیم این دیوار را به طور کامل فرو بپاشیم.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top