تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/12/08 - 01:50
کد خبر: 260069

عباسی: وعده‌ها و حرف‌های مسئولان نظام با عملشان یکی نیست

رئیس اندیشکده یقین گفت: وعده‌ها و حرف‌های مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با عملشان یکی نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، حسن عباسی بعدازظهر دوشنبه در جمع دانشجویان و فعالان عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی که در محل دانشگاه بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه ناکارآمدی مسئولان به علت این است که حرف‌ها و وعده‌های آنان با عملشان همخوانی ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر چهار میلیون دانشجو و ۷۰ هزار استاد در کشور مشغول به فعالیت هستند، جای سوال دارد و قانع کننده نیست که آقایان می‌گویند اصلاح زیر ساخت‌ها امکان پذیر نیست؛ در پاسخ به آنان باید گفت که کم کاری کرده اید.

عباسی افزود: جای تاسف دارد که رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران می‌گوید نمی‌شود علم دینی تولید کرد.

آغاز موج ناامیدی در بین مردم
وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی یک‌جانبه سبب روی کار آمدن توسعه سیاسی و اصلاحات شد، تصریح کرد: در سال ۹۲ مسئله امید روی کار آمد که تنها سه سال پایدار بود، اما کم کم و امروز موج ناامیدی در بین مردم جامعه شکل گرفته است.

رئیس اندیشکده یقین با تاکید به دانشجویان و جوانان اعلام کرد: در آینده نزدیک شاهد زلزله عظیمی در علوم دانشگاهی خواهید بود چرا که بی‌ثباتی عجیبی درزمینه‌های علمی به وجود می‌آورند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به سپری شدن ۳۹ سالگی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام نمی‌توانند پیشرفت و توسعه ایران را ببینند به طوری که جان بولتون آمریکایی گفت: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را نخواهید دید.

عباسی تصریح کرد: همچنین سعودی‌ها و اسرائیلی‌ها با اقدامات خود گمان دارند که می‌توانند ایران را تضعیف کنند در حالی که با این حرکات ذات حقیقی خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی در ادامه مطرح کرد: در زمان پیامبران الهی و ائمه معصوم (ع) مردم با وجود آگاهی از معصوم بودن آنان، پشتیبان، ولی نبودند، اما امروز مردم پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و سازوکار کشور را با دیانت خود پیش برده اند و انقلاب اسلامی ایران توانست رکورد ۳۹ سالگی خود را بزند.

رئیس اندیشکده یقین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران صرفا به علت وجود، ولی فقیه نیست که ۳۹ سال دوام آورده است، اگر به تاریخ برگردیم می‌بینیم پیامبران و امامان به علت نداشتن پشتیبان و امت نتوانستند ۳۹ سال دوام بیاورند.

عباسی اضافه کرد: علیرغم اغتشاشات، آسیب‌ها و تهدیدات در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال شاهد حضور ۵۵ میلیون نفری مردم در سراسر کشور بودیم.

وی اظهار کرد: با وجود گرانی، بیکاری و مشکلات دیگر در جامعه تنها ایمان قلبی مردم سبب پایداری نسبت به انقلاب شده و همین امر ۳۹ سال انقلاب اسلامی ایران را مقاوم نگاه داشته است.

وی با بیان اینکه روی کار آمدن دونالد ترامپ سبب آغاز جنگ‌های هیبریدی یعنی فعال‌سازی گسل‌ها و شکاف‌های اجتماعی علیه ایران در طول ۶ ماه اخیر شد، گفت: نمونه این جنگ‌ها را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که توسط عده‌ای ضد انقلاب به وجود آمد که کمتر از یک هفته به طور کامل سرکوب شد.

مسئولان بی کفایت از مردم عذرخواهی و طلب بخشش کنند
رئیس اندیشکده یقین در ادامه به عذرخواهی مقام معظم رهبری طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: ایشان به علت اجرا نشدن عدالت در جامعه چنین حرفی را بر زبان آوردند، اما این عذرخواهی باید از دهان مدیران و مسئولان بی‌کفایت کشور شنیده می‌شد و از مردم طلب بخشش می‌کردند.

عباسی با ابراز تاسف اظهار کرد: علیرغم هشدار‌های مداوم مقام معظم رهبری به منظور اجرای عدالت در جامعه، اما گوش شنوایی وجود ندارد.

وی در ادامه به قدرت ایران در ساخت موشک‌های بالستیک و ناتوانی در عرصه تولید خودروی باکیفیت ملی اشاره کرد و گفت: تنها راه ساخت خودروی باکیفیت در کشور برخورد جدی و همانند آن فرد نظامی که بهترین موشک بالستیک را می‌سازد باید پاسپورت مدیران شرکت‌های خودرو ساز را گرفت.

رئیس اندیشکده یقین همچنین با اشاره به پشت گوش انداختن سخنان مراجع تقلید در خصوص سیستم ربوی بانک‌های کشور، مطرح کرد: گویا مسئولان نظام و مجلس به سیستم ربوی بانک‌ها اعتقادی ندارند که همین امر برکت را از کشور برده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top