تاریخ انتشار: شنبه 1396/12/12 - 17:55
کد خبر: 260403

پاسخ مدیر مسئول روزنامه جوان به انتقاد یک فعال دانشجویی

اما علت آن مقایسه این بود که احمدی نژاد را متذکر شوم که ممکن است در زیاده روی فراتر از کسانی عمل نمایید که قبلا فاقد صلاحیت می دانستید و این هشدار جدی است. موسوی صرفا مثال بود وفرد معروف تر برای قیاس در ذهنم نبود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان که به علت انتشار یک پست تلگرامی در خصوص احمدی نژاد و موسوی، مورد انتقاد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل قرار گرفته بود، به این انتقاد پاسخ داد.

متن این پاسخ را در ادامه می‌خوانید:

پس از مقایسه رای دادن موسوی- احمدی نژاد در سال1396 برخی جوانان مومن به انقلاب اسلامی خرده گرفتند که نقد احمدی نژاد نباید موجب تطهیر اصحاب فتنه شود که البته حرف درستی است و در ابتدا همان  مطلب طراحی بودن فتنه88 به عنوان یک خیانت آگاهانه را ذکر کرده بودم و برخلاف نظر بسیاری ،آن طراحی ربطی به احمدی نژاد نداشت.

اما علت آن مقایسه این بود که احمدی نژاد را متذکر شوم که ممکن است در زیاده روی فراتر از کسانی عمل نمایید که قبلا فاقد صلاحیت می دانستید و این هشدار جدی است. موسوی صرفا مثال بود وفرد  معروف تر برای قیاس در ذهنم نبود.

مگر می شود کسانی که آگاهانه تصمیم گرفتند به نظام دروغ تقلب ببندند،بخشی از مردم را با آن دروغ مقابل نظام بیاورند،45 کشته روی دست نظام بگذارند با یک رای تبرئه شوند؟

اما به صورت دیگری که بعد اخلاق و انصاف است هم می شود از آقا الگو و الهام گرفت و مطلق گرایی و سیاه و سفید ندید.تقوی اجازه نمی دهدبه کسی که مشروب می خورد دزد هم بگوییم. حد و حدود و مصداق در جرم یا تخلف را باید رعایت کرد.

معتقدم فتنه 88 اثری که بر مقام معظم رهبری داشت کم از اثر منتظری و پذیرش قطعنامه 598 بر امام  نبود. اما همین رهبر که همه چیز فتنه را مشرف تر از همه ماست چطور تقوی را در حق اصحاب فتنه رعایت می کند؟

صحنه های جنایت روز عاشورای 88 را که می بینند می فرمایند: این کار ربطی به اینا(کروبی،موسوی،خاتمی) ندارد در حالی که موسوی آنان را خداجو معرفی کرده بود.

در حالی که رهبری از طراحی فتنه مطلع و از اشراف موسوی بر طرح هم آگاه است اما به موسوی می فرماید"شما جنست با اینها متفاوت است خودت را کنار بکش"

در حالی که می داند شعارهای کف خیابان علیه انقلاب و نظام-نه احمدی نژاد- است باز سران اصلاحان را محور آن نمی داند و از آنان می خواهد:"وقتی می بینید علیه آرمانهای امام شعار می دهند بگید اینها از ما نیستند وحرف ما چیز دیگری است."

در حالی که از توطئه خبر دارد در خطبه29 خرداد از هر چهار کاندیدا بعلاوه هاشمی و ناطق به نیکی و مثبت یاد می کنند.

وقتی همه می گویند "سران فتنه"( و هنوز هم می گویند)فرمودند "این کسانی که شما سران فتنه می دانید من نمی دانم سر آن در خارج است"

آیا این رعایت تقوی ،اخلاق و انصاف است یا تطهیر فتنه گران؟ قدر  تقوا،عیب پوشی و انصاف این مرد را نه اصلاح طلبان دانستند نه احمدی نژاد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
دومین روز سفر رئیسی به پاکستان +عکس
تجدید میثاق کارکنان وزارت کار با آرمان های امام خمینی(ره) +عکس
عباسی: امروز ایران به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شده است
وحیدی: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
فردا، برگزاری آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها
چهارشنبه، برگزار دیدار کارگران با رهبر انقلاب
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
آهنگ‌سازی تتلو به‌تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان +عکس
حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top