تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/12/22 - 16:32
کد خبر: 261235

زهرا کاوه

#شهدا_شرمنده_ایم

#شهدا_شرمنده_ایم

کسانی باید #شرمنده_شهدا باشند که خواسته یا ناخواسته از تریبون‌هایی که غربیان، طمع‌ورزانه در اختیارشان می‌گذارند، جاهلانه یا عامدانه با سیاه‌نمایی علیه انقلاب و ملت ایران، زمینه و خوراک غرب و آل‌سعود را برای تحریم و تخریب مردم‌مان فراهم می‌کنند. سلبریتی‌هایی که حتی یکبار علیه تحریم‌های ظالمانه غرب موضع‌گیری نکردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: زهرا کاوه*// یکی از هشتگ‌های فراگیر در فضای مجازی هشتگ #شهدا_شرمنده_ایم  است و البته کسانی خود را شرمنده شهدا می‌دانند که از نسل حججی‌ها هستند. آنان نه دوران دفاع‌مقدس را دیده‌اند و نه شهدا را.

اینان فرزندان راستین خمینی کبیرند که خاضعانه و خاشعانه تا پای جان، خود را مدیون شهدا می‌دانند و فقط با تقدیم جان از شرمندگی خلاص می‌شوند. اینان برون‌داد انقلاب اسلامی در پایان دهه چهارم و طلیعه دهه پنجمند و با حمیت، غیرت و شجاعت برای برپایی پرچم عدل که همانا آرمان انقلاب اسلامی و همه مستضعفان عالم است، از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند. الحق که انقلاب اسلامی به وجود چنین فرزندانی مفتخر است و به خود می‌بالد.

اینها شرمنده شهدا نیستند، بلکه رهرو راستین جبهه عاشوراییان تاریخند که در جنگ سخت با داعشیان و اجامر و اذناب یزیدیان زمان از سویی و در فضای سخت جنگ نرم از سوی دیگر عَلَم استقامت را با شهامت و شجاعت برافراشته‌اند.

کسانی باید #شرمنده_شهدا باشند که خواسته یا ناخواسته از تریبون‌هایی که غربیان، طمع‌ورزانه در اختیارشان می‌گذارند، جاهلانه یا عامدانه با سیاه‌نمایی علیه انقلاب و ملت ایران، زمینه و خوراک غرب و آل‌سعود را برای تحریم و تخریب مردم‌مان فراهم می‌کنند. سلبریتی‌هایی که حتی یکبار علیه تحریم‌های ظالمانه غرب موضع‌گیری نکردند.

شرمنده شهدا کسانی هستند که با تأسی از نئولیبرالیسم به دنبال قدسی‌زدایی و سکولاریزه کردن ساحت اسلام ناب هستند و می‌گویند معصومان را می‌شود نقد کرد اما مخالفان خود را با شناعت هر چه تمام‌تر مورد عتاب قرار می‌دهند.

کسانی باید برابر شهدا شرمنده باشند که با رانت‌خواری و رانت‌دهی به اقوام و اطرافیان‌شان زمینه زمین‌خواری، کوه‌خواری، جنگل‌خواری و ساحل‌خواری را فراهم کرده و فاصله طبقاتی را روز به روز بیشتر می‌کنند.

کسانی باید برابر شهدا احساس شرم کنند که با ناکارآمدی و مدیریت اشراف‌سالارانه و مهترسالارانه و بی‌توجه به ظرفیت‌های داخلی سبب رشد فقر و محرومیت و افزایش بیکاری شده‌اند و از پدری که به دلیل فقر برابر فرزندانش احساس شرم می‌کند، شرمسار نمی‌شوند.

آری! خطاب ما به آن شب‌پرستانی است که در دخمه‌های ظلمانی و تاریک ذهن خویش، کمال و آمال خود و جامعه را در زیستنی می‌دانند که نتیجه‌اش وادادگی و صرف فعل «ما نمی‌توانیم» است.

کسانی باید شرمنده شهدا باشند که از موضع اولتراروشنفکری به دنبال انزوای ایران و ایرانی‌اند و البته آیندگان و تاریخ درباره فرزندان عاشورایی خمینی و عقب‌ماندگان تاریخ قضاوت خواهد کرد، همانطور که امروز امیرکبیر و منعقدکنندگان ترکمانچای در بوته نقد، قضاوت می‌شوند و شرمندگان تاریخ از عزتمندان جدا می‌شوند، آیندگان هم متمایز خواهند کرد فاصله نجومی  میان قهرمانان مجازی و واقعی را.

* دختر شهید محمود کاوه

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
جزئیات لحظه پیدا شدن یسنا توسط امدادگر کایت سوار هلال احمر +فیلم
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه !
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top