تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/03/08 - 19:29
کد خبر: 267416

چرا استفاده از کانکس در حال گسترش است؟

حیدری مدیر گروه صنعتی معین کانتین که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کانکس ، کانتینر وخانه های پیش ساخته در کشور است اظهار کرد: از مهمترین دلایل گسترش استفاده از کانکس می توان به مقاومت بسیار بالا نسبت به زلزله، قابلیت فروش مجدد و ساخت سریع و مقرون به صرفه اشاره کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: به یک بنای قابل حمل کانکس گفته می شود و در واقع مهمترین تفاوت یک بنای سنتی با کانکس همین قابلیت حمل کانکس می باشد . ومعمولا در مکان هایی که قابلیت ساخت و ساز وجود ندارد دارای بیشترین استفاده است . و آن ها را بصورت ثابت و چرخدار تولید می نمایند .مواد اولیه برای تولید کانکس عموما فلزی می باشند و معمولا اسکلت و بدنه را تشکیل می دهند. امروزه بدنه و سقف کانکس هارا از ساندویچ پانل انتخاب می کنند. ساندویچ پانل ها عایق حرارتی و صوتی مناسبی برای ساخت کانکس می باشند که البته این تیپ ازسازه ها به کانکس ساندویچ پانل معروف هستند.

حیدری مدیر گروه صنعتی معین کانتین که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کانکس ، کانتینر وخانه های پیش ساخته در کشور است اظهار کرد: از مهمترین دلایل گسترش استفاده از کانکس می توان به مقاومت بسیار بالا نسبت به زلزله، قابلیت فروش مجدد و ساخت سریع و مقرون به صرفه اشاره کرد.

ایشان اضافه کردند بدلیل یکپارچه بودن فوندانسیون واسکلت، این سازه ها مقاومت بسیار بالایی در مقابل زلزله از خود نشان میدهند و تاکنون گزارشی در رابطه با تخریب کانکس بر اثر زلزله گزارش نشده است و از طرف دیگر چون کانکس بصورت انبوه در کارخانه ها تولید می شود ساخت آنها سریع ومقرون به صرفه می باشد. و در صورتی که پس از چند سال مالک کانکس نیازی به کانکس خود نداشته باشد می تواند آن را بصورت کارکرده به فروش برساند.

چرا استفاده از کانکس در حال گسترش است ؟

حیدری خاطرنشان کردند این شرکت صنعتی توانایی تولید کانکس ویلایی، کانکس مسکونی، کانکس فروشگاهی، کانکس صنعتی، کانکس مدرسه، کانکس کارگری کارگاهی  و ... را دارد و تمامی محصولات تولیدی این شرکت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار هموطنان عزیز قرار می گیرد.

و در آخر مدیر این گروه صنعتی، کانکس های تولید شده در کشور را از لحاظ کیفیت به سه دسته ی ممتاز، درجه یک و درجه دو تقسیم نمودند که کانکس های تولید شده با کیفیت ممتاز و درجه یک را دارای طول عمر مفید بالا و کانکس درجه دوم را با طول عمر مفید کم دانستند و اضافه کردند بسیاری از خریداران به کیفیت کانکس اهمیت نداده و قیمت برای آنها در جایگاه نخست قرار دارد و از این رو کانکس های درجه دوم را خریداری کرده که پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند. و هزینه های تعمیرات رابه مالک کانکس تحمیل می نمایند و از این رو این گروه صنعتی تنها کانکس های ممتاز و درجه ی یک را تولید می کند.

شما عزیزان در صورت نیاز می توانید از پایگاه اینترنتی گروه صنعتی معین کانتین بازدید به عمل آورید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند +فیلم
دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» فردا برگزار می‌شود
اعطای «گرنت» به تشکل‌های دانشجویی تصویب شد
«بازداشت اتوبوسی» دانشجویان آمریکایی! +فیلم
ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد +جزئیات
سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار
شبح جنگ چگونه از ایران دور شد؟
کرمان باز هم لرزید/ زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
حمله مسلحانه به هنگ مرزی +جزئیات
تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد + جزئیات
بارش‌های فراوان بهاری ادامه دارد؛ صدور هشدار نارنجی برای این استان‌ها
مرد بحث و درس/ به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
پول بیت‌المال پس گرفته شد حامیان بابک زنجانی شاکی شدند!
جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس +عکس
هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند
استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
نگاه متفاوت به دیدار معلمان با رهبرانقلاب +فیلم
آنچه درباره امام صادق‌(ع) کمتر شنیده‌اید
اسامی هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top