تاریخ انتشار: شنبه 1397/05/06 - 14:27
کد خبر: 275059

صرفه‌جویی در زمان با پیشرفت اپلیکیشن‌های موبایل

البته مزیت چنین نرم افزارهایی این هست که میتوانید بعد از پایان سفر به رانندگان امتیاز دهید و برای آنها دیدگاه خود را ثبت نمایید. بدین ترتیب رانندگان نیز نمیتوانند برخورد نامناسب با مسافرین داشته باشند.

خبرنامه دانشجویان ایران: با پیشرفت تکنولوژی از یک سو، و تسهیل انجام امور باز هم برای پاره ای از کارها انسان همیشه در تنگنای وقت قرار میگیرد. از این رو وی همواره به دنبال راهی برای سریعتر انجام دادن کارها و صرفه جویی بیشتر در وقت است. در رابطه با این امر میتوان مثالهای متعددی را عنوان نمود. به عنوان مثال در گذشته ای نه چندان دور برای انجام امور ساده بانکی مانند انتقال وجه به حساب دیگران، پرداخت قبوض ، مشاهده موجودی و گردش حساب و کارهایی از این قبیل نیاز به مراجعه حضوری به بانکها، انتظار طولانی در صفهای انجام عملیات مورد نظر و در نهایت منتظر ماندن برای انجام شدن عملیات بود.

امروزه، به کمک فناوری اطلاعات بسیاری از این امور بدون نیاز به حضور در بانک قابل انجام است و بر خلاف روالی که در گذشته وجود داشت ساعت کاری مشخصی ندارد. به عنوان مثال با ارائه اپلیکیشنهای بانکها برای دستگاههای هوشمند همراه،  شما در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی قادر به انجام عملیات مورد نظر خود هستید. میتوانید با دانلود همراه بانک ملی و یا با دانلود همراه بانک ملت در صورتی که در یکی از این بانکها حساب بانکی دارید، به سادگی به امور بانکی خود بپردازید، بدون اینکه مدتها برای رسیدن به بانک در یک محل ثابت و مشخص، انتظار طولانی در صفهای بانک و در نهایت انجام یک کار بانکی ساده وقت خود را بگذرانید و یا در واقع  آن را به هدر بدهید.

البته لازم به ذکر است که عملیات ساده بانکی تنها توسط اپلیکیشنهای ارائه شده توسط بانکها انجام نمیشود. برخی از اپلیکیشنهای کاربردی و جامع دیگری نیز وجود دارند که خدماتی از قبیل مشاهده موجودی، خرید شارژ، خدمات کارت، پرداخت قبوض و خدمات دیگری را انجام میدهند و کار را حتی ساده تر نمودند. زیرا متکی به یک بانک خاص نیستند و برای انجام چنین اموری شما کافی است تنها در یکی از بانکهای مجاز حساب بانکی داشته باشید تا بتوانید کار خود را به سادگی و در کمترین زمان ممکن انجام دهید. برای نمونه با دانلود آپ یا همان اپلیکیشن اسان پرداخت و نصب آن بر روی گوشی همراه خود میتوانید کارهای بیان شده را به راحتی انجام دهید. البته نرم افزارهای جامع دیگری نیز وجود دارند که حوزه بانکی را در بر ندارند بلکه برنامه هایی مفید و مفرح برای شما در زمانی که منتظر هستید میتوانند فراهم کنند. مثلا دانلود روبیکا و نصب آن روی تلفن همراه شما میتواند این مزیت را برای شما به ارمغان آورد.

صرف نظر از اینکه بسیاری از امور مرتبط با بانک توسط این اپلیکیشنها به نوعی برون سپاری شده اند، هنوز هم برخی از خدمات نیاز به مراجعه حضوری دارند. البته تکنولوژی برای رساندن شما به مقصد مورد نظر هم راه حلی در نظر گرفته است تا شما خودروی شخصی خود را بیرون نبرده و سهمی در کاهش آلودگی هوا داشته باشید. تاکسی اینترنتی ها به همین منظور و دلایل متعدد دیگر راه اندازی شده اند. مثلا با دانلود اسنپ میتوانید در هر زمان و در هر موقعیتی درخواست خودروی خود را ثبت کنید و به مقصد مورد نظر بروید. البته مزیت چنین نرم افزارهایی این هست که میتوانید بعد از پایان سفر به رانندگان امتیاز دهید و برای آنها دیدگاه خود را ثبت نمایید. بدین ترتیب رانندگان نیز نمیتوانند برخورد نامناسب با مسافرین داشته باشند.

صرف نظر از اینکه از چه نرم افزاری برای انجام امور روزانه خود استفاده میکنید، باید توجه داشته باشید که فایل نصبی این برنامه ها را چگونه و از کجا دانلود میکنید. بسیاری از سایتها در این راستا فعالیت میکنند ولی همه آنها لزوما آخرین نسخه ها و آپدیت ها را ارئه نمیدهند. به عنوان یک سایت خوب میتوانیم سایت یک ای پی کا را مثال بزنیم که شما در این سایت میتوانید از جدیدترین نسخه برنامه ها استفاده کنید و کارهای روزمره خود را انجام دهید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
فیلم/ می‌خواهی امر به معروف کنی؟ اول به خودت نگاهی بنداز!
حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top