تاریخ انتشار: شنبه 1397/07/28 - 13:05
کد خبر: 287121

جاذبه‌های عجیب و دیدنی دنیا در سایت تورنت

در فصل بارندگی گاه به گاه باران می بارد و درجه دمای هوا کم می شود. گردشگران در این فصل کمتر به بانکوک می آیند و آنجا خلوت می شود. شاید برای برخی این فصل بهترین فصل برای دیدن بانکوک باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: کشور تایلند یکی از زیباترین کشورها برای گردشگری است که هر ساله مسافران زیادی به این کشور آسیایی می روند. این کشور به دلیل همجواری با دریا و داشتن آب و هوای گرمسیری زمستان های سرد و برفی ندارد و در طول سال هوا معتدل و ملایم می باشد. اما در بعضی ماه ها ممکن است باران های موسمی ببارد یا بعضی ماه ها دمای هوا بسیار گرم و شرجی شود. این که چه زمان بهترین زمان برای سفر به تایلند است ارتباط مستقیمی به شهری دارد که شما قصد سفر آنرا دارید. همراه سایت گردشگری تورنت باشید تا بهترین زمان برای سفر به تایلند را به شما معرفی کنیم. دمای هوا در طول سال بین 18 درجه سانتی گراد تا 35 درجه است و سردترین ماه ها از دسامبر تا فوریه و گرم ترین ماه ها از آوریل تا ژوئن می باشد.جهت اطلاع از قیمت تور لحظه آخری تایلند با سایت ما سر بزنید.

بانکوک
فصل سرد بانکوک، پایتخت تایلند که در جنوب و مرکزی کشور است از نوامبر تا فوریه می باشد. پس از هوای موسمی و قبل از شروع گرما در آغاز ماه مارس، بهترین زمان دیدن بانکوک است. ماه ژوئن به طور کلی هوا گرم و داغ است و هنگامی که بر روی موتورسیکلت نشسته باشید مثل رفتن در یک طوفان آتش است. در اواسط ژوئن باریدن کم باران معمولی است که باعث می شود گرد و خاک هوا از بین برود و از حالت خیلی داغ در بیاید.

در فصل بارندگی گاه به گاه باران می بارد و درجه دمای هوا کم می شود. گردشگران در این فصل کمتر به بانکوک می آیند و آنجا خلوت می شود. شاید برای برخی این فصل بهترین فصل برای دیدن بانکوک باشد.

جاذبه‌های عجیب و دیدنی دنیا در سایت تورنت

پوکت
پوکت بزرگترین جزیره تایلند واقع در جنوب کشوراست. درجه حرارت در حدود 30 درجه سانتیگراد در تمام طول سال است، اما در فصل زمستان یا high-season که بین ماه های نوامبر و مارس است بهترین زمان سفر به پوکت می باشد، باران به کمترین حالت خود می رسد و دریای اندامان مانند یک دریاچه آرام و ساکت می شود. در خارج از این فصل هوا گرم ومرطوب است و فعالیت های تفریحی از جمله غواصی در میان جزایر آهکی ، تماشای پرندگان ، پیاده روی در جنگل و غیره آغاز می شود.

در ماه های جولای تا اکتبر در پوکت آب و هوا کمی چالش برانگیز است زیرا که دریا کمی طوفانی می شود و پرچم های قرمز هشدار دهنده کنار ساحل بالا می آید. هیچ تضمینی برای آفتابی بودن هوا نیست و برای هفته ها بارندگی ادامه دارد.

جاذبه‌های عجیب و دیدنی دنیا در سایت تورنت

دبی لند بزرگترین پارک تفریحی جهان
دبی در حال ساخت بزرگترین پارک تفریحی در این شهر است، که بزرگتر از Hyde Park  لندن است  و در دبی لند قرار دارد. این پروژه توسط دبی هولدینگ و شهرداری دبی امضا شده است و فضایی در حدود 140000 متر مربع قرار دارد. جهت اطلاع از قیمت تور لحظه آخری دبی همراه سایت تورنت باشید.

پس از تکمیل، پارک جدید تقریبا برابر با  Hyde Park  لندن است که 350 هکتار و سه برابر بزرگتر از Zabeel Park در دبی است.  این مکان به عنوان یک مقصد گردشگری جدید و پر بازدید، گردشگران را تشویق می کند که زندگی سالم را انتخاب کنند.

جاذبه‌های عجیب و دیدنی دنیا در سایت تورنت

پارک چندین فضا برای فعالیت های ورزشی و طبیعی برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است که شامل: 30کیلومتر مسیر پیاده روی، 20 کیلومتر مسیر دوندگی، 14 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، 7 کیلومتر مسیر در طبیعت، 55 زمین برای بازی کودکان ، 45 زمین ورزشی و 5 فضا برای خرید کردن، غذا خوردن و کافی شاپ است.

جاذبه‌های عجیب و دیدنی دنیا در سایت تورنت

آشنایی با دیدنی ترین حمام های ترکی استانبول
دیدن استانبول بدون بازدید از یک حمام های تاریخی استانبول آن کامل نمی شود. بخور دادن، حمام کردن و ماساژهای جوان کننده در یکی از حمام های استانبول یکی از مهمترین تجربه های ترکیه است که در هیچ جای جهان پیدا نمی شود. یکی از لذت های باستانی که قرن ها از زندگی مدرن و اجتماعی حذف شده است.

سایت گردشگری تورنت مشاور شما در انتخاب تور لحظه آخری استانبول می باشد.

حمام جمبرلیتاش Cemberlitas Hamam
در بین مورخان مدرسه و مقبره Cemberlitas Hamam بسیار با ارزش است . این حمام در سال 1584 برای نور بانو سلطان ساخته شده بود. حمام در طول آخرین و بزرگترین دوران زندگی سینان معمار آن ساخته شده است  که می توان ظرافت، سادگی و آرامش را در معماری این بنا دید. یکی از ویژگی های این حمام گنبد آن است که با تابیدن نور خورشید فضای داخلی آن گرم و زیبا می شود.

جاذبه‌های عجیب و دیدنی دنیا در سایت تورنت

حمام گالاتاسرای Galatasaray
این حمام توسط سلطان عثمانی، بایزید دوم  ساخته شده است  که برای آن افسانه ایی می گویند: گویند در یکی از مراسم شکار که بایزید به جنگل های انبوه رفته بود مردی به نام گل بابا را می بیند که از شاعران برجسته و دراویش بود. در آنجا گل بابا آرزوی خود را به شاه عثمانی می گوید . او درخواست ساخت مسجد و حمام می کند که از طرف پادشاه پذیرفته می شود و در سال 1481 گالاتاسرای زیبا ساخته می شود.

جاذبه‌های عجیب و دیدنی دنیا در سایت تورنت

سفری هیجان انگیز در اسکای ترکس SKYTREX مالزی
برای کسانی که به دنبال ریلکس کردن و آرامش هستند توصیه میکنیم از این ماجراجویی صرف نظر کنند. Skytrex Adventureشامل فعالیت در فضای باز مانند کوهنوردی با طناب، عبور از پل های چوبی معلق و زیپ لاین است. این منطقه که در باغ گیاهشناسی شاه عالم است  45 دقیقه از مرکز شهر کوالالامپور فاصله دارد.

پارک گیاه شناسی شاه عالم یک پارک تفریحی محبوب در شاه عالم است و برای رسیدن به Skytrex، مشتریان باید هزینه ورودی به پارک پرداخت کنند . در اینجا باید بر ترس خود غلبه کنید و برای برخی چالش ها آماده شوید. در اینجا چالش های متفاتی وجود دارد و در  برخی از آنها وزن شما باید کمتر از 100 کیلو و قد شما بالای 1 متر و 40 سانت باید باشد جهت گشت و گذار در این پارک فوق العاده و اطلاع از قیمت تور لحظه آخری مالزی حتما به سایت ما سر بزنید.

جاذبه‌های عجیب و دیدنی دنیا در سایت تورنت

پس از ورود شما از یک مدار ابتدایی عبور خواهید کرد و به تجهیزات ایمنی مجهز می شوید. در اینجا 23 چالش  و 23 مانع  از سطوح آسان تا بسیار دشوار هست. سخت ترین دوره Extreme Challenge حاوی 34 مانع به شدت چالش انگیز است که شرکت کنندگان 2 تا 3 ساعت برای تکمیل این دوره  نیاز دارند. بزرگترین دوره نیز Big Thrill است که برای بزگسالان است.

جاذبه‌های عجیب و دیدنی دنیا در سایت تورنت

سایت تورنت مرجع و مشاور تور لحظه آخری و تور ارزان می باشد که شما میتوانید با مراجعه به سایت www.tournet.co  از آخرین قیمت تورها ،ویزاها و وقت سفارت ها با خبر شوید و بهترین و ارزانترین انتخاب را انجام دهید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
alirezeza
1397/07/30 - 16:56

اون مطلب آخری خیلی جالب بود که مربوط به مالزی بود
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top