تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/09/11 - 19:14
کد خبر: 292692

نوتیفیکیشن‌های گوشی را مدیریت کنید

نوتیفیکیشن‌های گوشی را مدیریت کنید

همه اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی نصب می‌شوند می‌خواهند برای شما نوتیفیکیشن بفرستند، به‌همین دلیل باید برای انتخاب آن‌ها محتاطانه عمل کنید چون قرار نیست با هر نوتیفیکشن صفحه گوشی روشن شده و با صدای خود مزاحم شما و اطرافیان‌تان بشود. خوشبختانه، اندروید مودی شبیه به‌مود "مزاحم نشو" دارد که فقط به‌اپلیکیشن‌های مهم اجازه ورود می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ البته اگر بیشتر از یک اپلیکیشن روی گوشی دارید که نمی‌خواهید نوتیفیکیشن آن‌ها را از دست دهید می‌توانید از "پیکسل پالس" (Pixel Pulse) استفاده کنید. این اپ فقط برای نوتیفیکیشن‌های مهم صفحه گوشی شما را روشن می‌کند.

این اپ در اصل به‌دلیل نامی که دارد مخصوص گوشی پیکسل 3 ساخته شده است. طراحی این گوشی به‌شکلی است که در آن خبری از چراغ LED نیست برای همین اپ پیکسل پالس به‌نوعی مسئولیت این کار را بر عهده دارد. زمانی که نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید "پالس" صفحه را روشن می‌کند.

فقط برای نوتیفیکیشن‌های مهم صفحه گوشی را روشن کنید
اپ Pixel Pulse را دانلود، نصب و در نهایت برنامه را اجرا کنید. این اپ نیاز به‌دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها را دارد و شما باید مشخص کنید که کدام اپ‌ها می‌توانند نوتیفیکیشن‌های پالس را نمایش دهند. قویا توصیه می‌کنیم که این لیست را کوتاه نگه دارید و علاوه بر آن تعداد دفعاتی که صفحه برای یادآوری کردن نوتیفیکیشن‌ها روشن می‌شود را مدیریت کنید.

به‌طور پیش‌فرض، صفحه هر دقیقه یک بار روشن می‌شود که اصلا انتخاب خوبی نیست، به‌خصوص اگر بیشتر از یک اپ را فعال کرده باشید. بهتر است تعداد دفعات را به‌درستی تنظیم کنید تا شارژ باتری دستگاه زود خالی نشود.

در صورت تمایل می‌توانید به‌گونه‌ای تنظیم کنید که محتوای نوتیفیکیشن مخفی باشد. در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که وقتی صفحه روشن می‌شود محتوای نوتیفیکیشن مشخص نیست.

این اپلیکیشن برای نسخه بتا رایگان است اما علاوه بر آن یک نسخه پولی هم دارد. اگر تصمیم دارید برای بهره‌مندی از ویژگی‌های پیشرفته آن نسخه پولی را تهیه کنید ابتدا مطمئن شوید که این اپ روی دستگاه شما به‌خوبی کار می‌کند تا هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید هدر نرود.

شما به‌عنوان کاربر پولی می‌توانید رنگ نوتیفیکیشن و آیکون را تعیین کنید. در نسخه رایگان متوجه نمی‌شوید که نوتیفیکشن مربوط به‌کدام اپ است. فقط آیکون پیکسل پالس است که به‌شما اطلاع می‌دهد که یک نوتیفیکیشن جدید دارید. شاید رنگ به‌تنهایی دلیل خوبی برای تهیه نسخه پولی نباشد اما قطعا آیکون ارزش ارتقاء را دارد.

شاید پیکسل پالس برای پیکسل 3 ساخته شده باشد اما به‌گونه‌ای نیست که نتوان آن‌را روی دستگاه‌های دیگر استفاده کرد. توجه داشته باشید که نسخه اندروید باید 8.0 به‌بالا باشد.

منبع: addictivetips.com

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top