تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/09/14 - 16:40
کد خبر: 293117

اطلاعیه مهم کارگزینی برای فرهنگیان

به اطلاع تمام همکاران محترم فرهنگی شاغل می رساند با توجه به مطلع نبودن بسیاری از همکاران بابرخی ازبخشنامه های مهم و متضرر شدن افراد ذینفع، اهم مواردی که همکاران محترم بایستی در موعد مقرر جهت بررسی به کارگزینی مراجعه نمایند، به شرح ذیل به اطلاع می رسد: ۱ – همکار موظف است هرگونه تغییر

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرپو، به اطلاع تمام همکاران محترم  فرهنگی شاغل می رساند با توجه به مطلع نبودن  بسیاری از همکاران بابرخی ازبخشنامه های مهم و متضرر شدن افراد ذینفع، اهم مواردی که همکاران محترم بایستی در موعد مقرر جهت بررسی به کارگزینی مراجعه نمایند، به شرح ذیل به اطلاع می رسد:

1– همکار موظف است هرگونه تغییر در وضعیت تاهل و تعداد فرزند جهت برقراری یا قطع کمک هزینه عائله مندی و اولاد را با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به کارگزینی اعلام نماید. کمک هزینه اولاد برای فرزند پسر تا ۲۰ سال و در صورت عدم اشتغال و ادامه تحصیل تا ۲۵ سال و برای فرزند دختر تا زمان ازدواج ( تاریخ وقوع عقد ) برقرار می باشد.

2– کمک هزینه فوت و ازدواج جهت افرادی که تحت تکفل همکار می باشند ، پرداخت می گردد. این کمک هزینه فقط به یک نفر (همکار ، همسر یا فرزندش در صورت شاغل بودن ) تعلق می گیرد. در صورتی که همکاری سال های قبل مشمول این بند بوده و مراجعه ننموده است، می تواند مراجعه و این کمک هزینه را طبق مبلغ همان سال دریافت نماید.

3– همکاران خانم بایستی مرخصی زایمان خود را حداکثر در هفته اول تولدفرزندخود با ارائه مدارک (۱-کپی صفحه اول شناسنامه نوزاد۲-گواهی پزشک متخصص زنان وزایمان)به کارگزینی اطلاع دهند.

4– همکاران خانمی که همسر آنها فوت شده و از هیچ مرجعی ( صندوق های بازنشستگی کشوری، لشکری،تامین اجتماعی و …) مستمری دریافت نمی کنند با ارائه مدارک، مشمول دریافت حق عائله مندی و در صورت کفالت فرزندان مشمول دریافت حق اولاد می گردند.

5- همکاران خانمی که از همسر خود جدا شده اند با ارائه مدارک، مشمول دریافت حق عائله مندی و در صورت در اختیار داشتن حضانت فرزندان به شرط عدم دریافت نفقه، مشمول دریافت حق اولاد می گردند..

6– همکارانی که دارای گواهی استعلاجی بالای سه  روز  می باشند،حداکثر ۳ روز از آغاز مرخصی استعلاجی بایستی گواهی استعلاجی خودرا پس ازتاییدپزشک معتمدآموزش وپرورش منطقه به کارگزینی تحویل نمایند، در غیر این صورت غیبت غیرموجه منظور خواهد شد.(لازم است مدیران مدارس روی این مطلب بیشتردقت نمایند ).

7– مدیران مدارس لازم است غیبت همکار را پس از مشخص نمودن دقیق مشخصات همکار ، وضعیت مرخصی (عدم حضور ، غیبت غیر موجه یا استعلاجی ) در همان روز غیبت  به کارگزینی منطقه ارسال نمایند.

8– مدیران محترم لازم است هرگونه تقلیل ساعت آموزشی ، مرخصی شیر دهی و … را با نامه و تاییدیه کارگزینی اعمال نمایند.

9– همکار موظف است هرگونه تغییر آدرس محل سکونت ، کدپستی،تلفن ثابت منزل، شماره تلفن همراه و  تغییرمشخصات فردی خود :(نام،نام خانوادگی و….) را حداکثر تا یک هفته به کارگزینی اطلاع دهد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
فهنگی
1397/09/15 - 02:00

کمک هزینه ازدواج فرزندم از سال 95 مانده وهنوز پرداخت نشده است.بی جهت بخشنامه نکنید
تورهای مسافرتی آفری
شکایت خواننده معروف به پلیس فتا
دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور
نتانیاهو: با یا بدون توافق به رفح حمله می‌کنیم
آقای اژه‌ای برای رفع هرگونه نگرانی در تضییع حق طلبه جوان دستور به بررسی مجدد دهید
طباطبایی: صحبت‌های نصیری تکرار کمدیک تراژدی دوسال پیش براندازهاست/ رسولی: نصیری مسئول حرف‌های خودش است و ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top