تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/09/26 - 19:37
کد خبر: 294769

قیمت فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اسمز معکوس

کارشناسان فروش شرکت شما را برای انتخاب بهترین گزینه راهنمایی خواهند کرد و همچنین با توجه به سعی این شرکت در جلب و رضایتمندی مشتریان، صداقت خود را همیشه و در همه حال به مشتریان ثابت نموده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: آب آشامیدنی شهری با توجه به شرایط کنونی و تغییر رژیم غذایی انسان ها و همچنین با توجه به آلودگی منابع زیر زمینی همچون خاک آلوده سرشار از نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم است. مضرترین ذرات آب آشامیدنی که بیماری های جبران ناپذیری نیز به بدن انسان وارد مینمایند که آلودگی آنها قابل تحمل نیست. علاوه بر اینها تصفیه خانه های شهری آن چنان که باید و به درستی آب آشامیدنی را تصفیه و پاکیزه نمیکنند و تنها به صافی های عظیم و کلر زنی بسنده میکنند که این امری درست نبوده و آب باید سلامت کامل خود را حفظ کند .

چاره ی این کار تنها استفاده و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی است که کاملا کیفیت آب آشامیدنی را افزایش دهد و سختی آن را که میزان املاح آلوده ی موجود در آب است را کاهش دهد. این سیستم تنها از یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس بر می آید که عملکرد خوبی در دنیا از خود نشان داده و یک تکنولوژی منحصر به فرد است. جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی امروزه از سیستم تصفیه آب اسمزی معکوس ro استفاده مینمایند چون عملکرد آن کاملا آب آشامیدنی را به یک آب معدنی کاملا سالم و پاک مناسب سلامت بدن انسان تبدیل مینماید .

عملکرد کلی دستگاه تصفیه آب ro به این شکل است که ابتدا تا فیلتر مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب تمام املاح مفید و مضر آب آشامیدنی را حذف و تصفیه نموده و سپس در فیلتر تصفیه آب مرحله پنجم دستگاه شما را به یک آب شیرین کن خانگی حرفه ای تبدیل مینماید و به وسیله ی آن بو ، طعم و رنگ آب را بهبود میبخشد . فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی مرحله ششم، فیلتر معدنی ساز آب میباشد و املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند را به آب آشامیدنی باز میگرداند . در یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی هفت مرحله ای هم ، آب علاوه بر دریافت املاح معدنی مفید، یونیزه قلیایی نیز میشود که با افزایش سطح قلیایی ph آب ، سطح اسیدیته آن کاهش میابد و سیستم ایمنی بدن انسان با استفاده مداوم از این آب تقویت میابد. این اساس کار تصفیه آب اسمز معکوس است که بهترین آب آشامیدنی دنیا را با سختی tds زیر عدد 100 در اختیار شما قرار خواهد داد و این دستگاه ها به صورت زیر سینکی نصب میگردند .

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی
انواع دستگاه تصفیه آب خانگی معمولا در ایران از برندهای ساخت کشور های تایوانی، کره ای، آلمانی، چینی و ایرانی هستند که بهترین برند آنها دستگاه تصفیه آب تایوانی است. تایوان مهد تولد انواع آب تصفیه کن در دنیا بوده و هست که کیفیت دستگاه های تصفیه آب خانگی آن با مارک های دیگر موجود در بازار بسیار متفاوت و کاملا قدرتمند تر هستند . شرکت تصفیه آسا فروشگاه اینترنتی و بزرگترین شرکت واردکننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران است که با خدمات نصب و ارسال رایگان و اطلاع رسانی به موقع زمان تعویض فیلتر ها و همچنین به صورت نقد و اقساطی در تهران و کرج به عرضه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میپردازد. جهت خرید دستگاه و مشاهده انواع قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میتوانید به آدرس https://www.tasfiyeasa.com/water-purifier/products.html مراجعه نمایید که مرکز فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران و کرج هستند .

قیمت فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اسمز معکوس

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی
دستگاه های تصفیه آب مدل های مختلف شش مرحله ای و هفت مرحله ای قلیایی و هشت مرحله ای اکسیژن ساز و یو وی دار دارند که در سیستم های uf - ro - orp - uv عرضه میگردند . این دستگاه ها شامل 6 الی 8 فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی هستند و بهترین مدل آنها دستگاه تصفیه آب تایوانی cck سی سی کا است که نمایندگی فروش آن شرکت تصفیه آسا میباشد و نوع های گوناگونی از این آب تصفیه کن عرضه مینماید. انواع دیگر دستگاه های تصفیه آب که از کیفیت خوب و مرغوبی نیز برخوردارند به شرح زیر هستند :

  • دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی سافت واتر  Soft Water
  • دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی الترا تک  ultra tec
  • دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی پیور لاین  pure line
  • دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی کریستال  crystal
  • دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی آکوا کلر کلیر  Aqua Clear

جهت مشاهده راهنمای خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید به آدرس https://www.tasfiyeasa.com/water-purifier-articles/بهترین-دستگاه-تصفیه-آب-خانگی.html مراجعه نمایید . دستگاه های ذکر شده همگی توسط شرکت تصفیه آسا با بهترین قیمت ها و خدمات پس از فروش ویژه و تخفیفات جشنواره ای عرضه میگردند .

قیمت فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اسمز معکوس

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی CCK سی سی کا اصل تایوان

توجه نمایید که دستگاه تصفیه آب سی سی کا CCK تایوانی توسط شرکت تصفیه آسا واردکننده برتر دستگاه های آب شیرین کن از کشور تایوان وارد میشود و قیمت های ذکر شده در فروشگاه اینترنتی تصفیه آب تصفیه آسا، قیمت تصفیه آب اصل و اورجینال CCK میباشد. جهت جلوگیری از انواع سوء استفاده ها و همچنین اطمینان از خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصلی و استاندارد پیشنهاد میکنیم به سایت تصفیه آب شرکت تصفیه آسا مراجعه نموده یا تنها با یک تلفن با شماره 77167717-021 مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب مد نظر خود را بر طبق نیازهای خود از کارشناسان فروش تصفیه آسا دریافت نمایید .

کارشناسان فروش شرکت شما را برای انتخاب بهترین گزینه راهنمایی خواهند کرد و همچنین با توجه به سعی این شرکت در جلب و رضایتمندی مشتریان ، صداقت خود را همیشه و در همه حال به مشتریان ثابت نموده است. همچنین شرکت تصفیه آسا امکان خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران و کرج را نیز در لیست خدمات ویژه خود ارائه داده است که این مورد نیز از نکات خرید دستگاه تصفیه آب از یک شرکت معتبر میباشد.

قیمت فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اسمز معکوس .

از دیگر خدمات تصفیه آسا میتوان اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب، گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات و پشتیبانی مادام العمر آب تصفیه کن شما را نام برد .

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نامه‌ای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top