تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/12/02 - 09:50
کد خبر: 302920

۳۰.۷ درصد مردم مستاجر هستند

بیش‌ترین حجم خانوارهای معمولی ساکن و گروهی در خانه­‌هایی با متراژ ٥١ تا ١٠٠ مترمربع ساکن هستند و مستاجران عموما در واحدهای با متراژهای پایین سکونت دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، بیشترین حجم خانوارهای معمولی ساکن و گروهی در خانه­ هایی با متراژ ٥١ تا ١٠٠ مترمربع ساکن هستند.

طبق اینفوگرافیک مرکز آمار از سرشماری سال ۹۵، خانوارهای معمولی ساکن و گروهی ویژگی­های کلیدی خانوارهای معمولی ساکن و گروهی در واحد مسکونی معمولی(آپارتمانی و غیرآپارتمانی) شامل نحوه تصرف خانوارها، تعداد افراد خانوار بر حسب متراژ واحد مسکونی در سال ١٣٩٥ به تصویر کشیده شده است.

بیشترین حجم خانوارهای معمولی ساکن و گروهی در خانه­‌هایی با متراژ ٥١ تا ١٠٠ مترمربع ساکن می­‌باشند. همچنین سهم مستاجرین در واحدهای مسکونی با متراژهای بالاتر به تدریج کاهش می­‌یابد و خانوارها با نحوه تصرف مستاجر بیشتر در متراژهای پایین سکونت دارند.

بر اساس این اینفوگرافیک ٦٠,٥ درصد از خانوارهای عادی و گروهی مالک و ٣٠.٧ در صد از خانوارها مستاجر هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top