تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/12/22 - 13:33
کد خبر: 305448

بیانیه بسیج دانشجویی پردیس شهیدعباسپور نسبت به حواشی اخیر

در بخشی از این بیانیه آمده است: بعضی از این اشخاص سابقه حضور در کنفرانس‌هایی که منافقین در آن‌ها حضور دارند را داشته اند و ضمن کشف حجاب، مصاحبه‌هایی انجام داده اند و خود را هم با وقاحت تمام فمنیست می‌نامند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، بسیج دانشجویی پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور طی بیانیه‌ای نسبت به سخنرانی نوشین کشاورزنیا از فعالان فمینیست حقوق زنان در این دانشگاه واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
با نزدیک شدن به هشت مارس که روز جهانی زن نامیده شده است عده‌ای در داخل و خارج کشور که خود را حامی زنان و حقوق آن‌ها می‌دانند از شرایط نابسامان اقتصادی کشور سوء استفاده کرده و این مسئله را اهرم فشاری علیه جمهوری اسلامی تبدیل کرده اند در حالی که خود این مشکلات ریشه غربی دارد و این تعصب غربگرایانه اجازه رجوع به مبانی اصیل اسلامی و جایگاه والای زن را نمی‌دهد. متاسفیم از اینکه چنین افرادی اجازه حضور و سخنرانی در دانشگاه را پیدا کردند.

ما منکر این موضوع نبوده و نیستیم که حقوق زنان در برخی موضوعات به طور کامل در نظر گرفته نشده و یا شرایط اقتصادی که در آن هستیم به اقشار مختلف مردم از جمله زنان و به خصوص زنان سرپرست خانوار فشار وارد می‌کند، اما با سیاه نمایی و درست نشان ندادن شرایط هیچ دردی درمان نمی‌شود و از طرفی هم شاهد آن هستیم که این افراد که عقایدشان هیچ گونه قرابتی با مبانی اسلامی و حتی ایرانی ندارد می‌آیند و در تریبون ایران اسلامی، مردم و حکومت را دعوت به پذیرش و گسترش فرهنگ بی اصالت و منحط غربی می‌کنند و تعریف شان از حقوق زن، بی بند و بار کردن زنان و آزاد گذاشتن قدرت‌های سرمایه داری برای استفاده ابزاری از آنهاست که البته این عقاید را با زبان نرم و لحنی دلسوزانه مطرح می‌کنند و جای تاسف آنجاست که نهاد‌های نظارتی نه تنها مخالفتی با شرکت آن‌ها در مجامع رسمی کشور نمی‌کنند بلکه مجوز هم برای حضور این اشخاص که سابقه‌ای سیاه دارند، صادر می‌کنند و ما نیز استقبال خواهیم کرد.

بعضی از این اشخاص سابقه حضور در کنفرانس‌هایی که منافقین در آن‌ها حضور دارند را داشته اند و ضمن کشف حجاب، مصاحبه‌هایی انجام داده اند و خود را هم با وقاحت تمام فمنیست می‌نامند. یکی از این افراد نوشین کشاورزنیا است که با کمال تعجب و تاسف شاهد سخنرانی این شخص در سالن همایش‌های پردیس فنی مهندسی عباسپور دانشگاه شهید عباس پور و در خلال برنامه برگزار شده توسط انجمن اسلامی دانشجویی حوزه شهید عباسپور بوده ایم که به با سکوت نهاد‌های نظارتی دانشگاه شهید بهشتی همراه بوده است.

بسیج دانشجویی حوزه شهید عباسپور این عمل را به صراحت محکوم کرده و آن را مصداق بارز بی توجهی به قانون و شرع می‌داند و از نهاد‌های بالادستی خواستار رسیدگی به این موضوع و ارائه گزارشی از نتیجه این رسیدگی به اذهان عمومی می‌باشد.

شایان ذکر است، باید نهاد‌های مرتبط نیز واکنش نشان داده و توضیحات لازم را به سمع و نظر مردم مسلمان و غیور ایران برسانند و منتظر آن هستیم. امید است که این بی توجهی مخصوصا از طرف نهاد‌های مرتبط دیگر تکرار نشود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
گفت و شنود/ آب شد!
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top