تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/02/29 - 18:44
کد خبر: 312576

کمک ۳۰ میلیاردی ستاد فرمان امام به سیل زدگان

رئیس بنیاد مسکن در مراسم امضای تفاهمنامه تکمیل واحدهای مسکونی سیل‌زدگان از پرداخت کمک ۳۰ میلیارد تومانی ستاد فرمان امام برای تکمیل و تعمیر واحدهای مسکونی سیل‌زده خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا تابش امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه تکمیل و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل اعلام کرد: این تفاهم‌نامه با هدف کمک و حمایت از سیل زدگانی است که به‌رقم دریافت منابع اعتباری وام بلاعوض قادر به تکمیل و یا بازسازی واحدهای مسکونی خود نیستند.

تابش ادامه داد: در تعاملاتی که با دولت داشتیم برای ۷۰ هزار واحد شهری و روستایی آسیب‌دیده، تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۲,۵۰۰ میلیارد تومان دریافت و به سیل‌زدگان دادیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از مجموع ۷۰ هزار واحد شهری و روستایی سیل‌زده ۳۱ هزار واحد شهری و ۳۹ هزار واحد روستایی هستند.

تابش خاطرنشان کرد: وام مسکن روستایی ۴۰ میلیون تومان شهری، ۵۰ میلیون تومان تعمیری، شهری و روستایی ۱۵ میلیون تومان و تأمینی معیشتی ۱۵ میلیون تومان برای واحدهای مسکونی تخریبی و تعمیری اعطا شده است.

وی کمک‌های بلاعوض واحدهای شهری را ۱۲ میلیون تومان و روستایی را ۱۰ میلیون تومان برای هر واحد سیل زده اعلام کرد و گفت: اعتبارات از سوی دولت تأمین و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است. اما در عین حال به رقم تلاش‌های فوق بهره‌مندی از کمک‌های نهادهای خیریه بنیاد مستضعفان بهزیستی وزارت نفت بسیج مستضعفان و کمیته امداد در حال رایزنی و انجام است که تاکنون بنیاد مستضعفان ۸ تن سیمان رایگان برای واحدهای احداثی شهری و روستایی و یک تن سیمان رایگان برای واحدهای تعمیری را در شهر و روستا تأمین کرده است.

رئیس بنیاد مسکن همچنین رقم تفاهمنامه‌ای که با ستاد اجرایی فرمان امام امروز به امضا رسید را ۳۰ میلیارد تومان در مرحله اول اعلام کرد و گفت: کمیته امداد بهزیستی صنایع و کارخانجات وزارت نفت و بسیج مستضعفان از دیگر ارگان‌هایی هستند که در حال عقد قرارداد برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده در حال عقد قرارداد هستیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top