تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/03/09 - 14:17
کد خبر: 313996

دعوت وزیر علوم از جامعه دانشگاهی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

وزیر علوم ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از دانشگاهیان سراسر کشور برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، امروز (پنجشنبه) در پیامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، میراث ماندگار و اثرگذار حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاهیان سراسر کشور را به حضور گسترده در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این پیام آمده است: «روز جهانی قدس یادآور مسئولیت دولت‌ها و ملت‌های اسلامی در مقابل دشمنان خدا و مردم مظلوم فلسطین و ضرورت بیداری و بصیرت همراه با تجهیز و تقویت توان نیروی مسلمانان در ابعاد مختلف است. روز قدس نماد آزادی‌خواهی، عدالت و حمایت از مظلومان در برابر غاصبان و زورگویان و متجاوزان است. روزی که مومنان و مسلمانان روزه‌دار یک صدا، ندای مظلومیت مسلمانان فلسطین اشغال شده را به گوش جهانیان می رسانند.

تدبیر هوشمندانه‌ای که از جمله مواریث ماندگار و اثرگذار قائد عظیم‌الشان و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران است، پیامی واضح به مستکبران و ظالمان داده است که برتری کشورهای اسلامی در موازنه قوا به‌خصوص در عرصه حفاظت از هویت و موجودیت خود باید به گونه‌ای طراحی و راهبری شود که ترس از قدرت اسلام و اقتدار مانع از هرگونه اقدام به تعدی و تجاوز و حتی تصور آن از سوی دشمنان باشد.

مردم ایران به عنوان پرچم‌داران اسلام انقلابی و بر اساس موقعیت استراتژیک و امکانات و ظرفیت‌های خاص کشور خود و با توجه به آثار و برکات انقلاب اسلامی، الهام‌بخش بیداری و حضور در صحنه بسیاری از مسلمانان جهان بوده است و همه ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان با نمایش کارکرد اجتماعی اسلام به عنوان مظهر تلفیق دین و سیاست، زمینه خیزش عمومی جهان اسلام را در برابر دشمنان به‌خصوص اسرائیل غاصب فراهم می کند.

تلاش برای آزادی قدس عزیز نماد آرمان‌خواهی و حق‌طلبی و نفی سلطه از کشورهای اسلامی است. جامعه دانشگاهی کشور همچون همیشه، در کنار سایر اقشار ملت مسلمان ایران در راهپیمایی بزرگ و دشمن شکن روز جهانی قدس شرکت خواهند نمود و با پیروی از مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی به وظیفه ملی و اسلامی خود در ماه صیام به نحو شایسته عمل نموده و در صحنه سیاسی‌-عبادی قیام علیه صهیونیسم جهانی حضوری چشمگیر و حماسی خواهند داشت.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ژوزه مورایس مسلمان شد +فیلم
چرا دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند؟ +فیلم
تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه؟
شیوه عجیب برخورد پلیس آمریکا با معترضین! +فیلم
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
گفت و شنود/ آب شد!
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top