تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/03/22 - 10:42
کد خبر: 315457

نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد به محمد اولیا

در بخشی از این نامه آمده است: موضوع مهم دیگر سرلوحه قراردادن مشی عقلانیت انقلابی و شایسته سالاری همراه با جوانگرایی به مفهوم استفاده از ظرفیت جوانان کارآمد در مجموعه ی وزارت نیروست. همچنین از نظرما مسئله ی انگیزش، دغدغه سازی و فرهنگ سازمانی میان کارمندان و مدیران از دیگر نقاط قابل پیشرفت و اولویت دار حوزه ی مرتبط با مسئولیت شما در وزارت نیرو می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در نامه ای خطاب به دکتر اولیا ضمن تقدیر از زحمات ایشان در مدت ریاست دانشگاه یزد و آرزوی موفقیت در سمت جدید ایشان، نکات مهمی را یادآور شد.

متن این نامه را در ادامه بخوانید؛

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدصالح اولیا

معاون محترم تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو

سلام علیکم
احتراما ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی در سمت ریاست دانشگاه یزد و آرزوی توفیقات روزافزون در ادامه ی مسیر خدمت به مردم و انقلاب، انتصاب جنابعالی به سمت معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو را تبریک عرض می نماییم. امید است وزیر محترم علوم نیزدر طی مدتی معقول جانشین جنابعالی را از میان نیروهای انقلابی، متعهد، متخصص و صاحب تقوا، معرفی نمایند تا ان شا الله شاهد وقفه ای در ادامه ی روند حرکت دانشگاه نباشیم و موجبات پیشرفت همه جانبه ی این خانواده ی بزرگ بیش از پیش فراهم گردد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین تشکل دانشجویی استان، از زبان دانشجویان دلسوز انقلاب، نکاتی چند پیرامون سمت جدید و مهمتان را خدمت جنابعالی عرض می نماید: از نظر ما بازطراحی و استقرار یک نظام راهبردی موثر برمبنای اصول علمی و منطبق بر شرایط موجود، جهت پیاده سازی صحیح و دقیق استراتژی ها و تحقق موضوعات مهمی از قبیل کنترل و ارزیابی برخط و جامع وزارتخانه برای تبدیل آن به مجموعه ای خودارزیاب و خودترمیم، در سطوح و حوزه های مختلف و نیز اصلاح و بهبود سیستم های جذب، آموزش و ارتقا کارمندان و مدیران، می تواند گام بزرگی در دوران مسئولیت شما باشد. همچنین داشتن برنامه برای تعامل قوی و موثر با بخش های مختلف صنعت آب و برق جهت تحقق ماموریت ها، امری حیاتی و انکار ناپذیر است که در دوره های پیشین به درستی محقق نشده است. مسئله ی مهم دیگرعدم هدفمندی، هم افزایی، ماموریت گرایی و تجاری سازی طرح های پژوهشی و پروژه های تحقیقاتی است که در قالب این معاونت صورت می گیرد.

موضوع مهم دیگر سرلوحه قراردادن مشی عقلانیت انقلابی و شایسته سالاری همراه با جوانگرایی به مفهوم استفاده از ظرفیت جوانان کارآمد در مجموعه ی وزارت نیروست. همچنین از نظرما مسئله ی انگیزش، دغدغه سازی و فرهنگ سازمانی میان کارمندان و مدیران از دیگر نقاط قابل پیشرفت و اولویت دار حوزه ی مرتبط با مسئولیت شما در وزارت نیرو می باشد.

جناب آقای دکتر اولیا از شما خواهشمندیم قدر مسئولیتی که به شما واگذار شده و فرصت خدمتی که نصیبتان گردیده را بدانید و لحظه ای از تلاش و کوشش برای خدمت به ملت شریف ایران فروگذار نکنید و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند تقوا و امانت داری را از مهم ترین شاخص ها در سپردن امور و مسئولیت ها در مجموعه تحت مدیریت خودتان لحاظ کرده و مراقب باشید شخصیت علمی، نجیب و دلسوزی که از جنابعالی سراغ داریم دستمایه ی جریان ها، احزاب و اشخاص سیاسی منفعت طلب نگردد و بدانید که این فرصت بزرگ مانند برق و باد خواهد گذشت و همانطور که نبی مکرم اسلام فرمودند: «هیچ‌کس نیست که بر ده نفر یا بیشتر، ‌ریاست و امارت داشته باشد مگر اینکه او را روز قیامت در حالی می‌آورند که دستش به گردنش بسته است؛ پس اگر چنانچه آدم درستکاری بود و تقصیری متوجّه او نبود، او را رها میکنند و اگر چنانچه بدکار و گناهکار بود، غل و زنجیرش افزایش پیدا میکند.» همچنین انتظار می رود از آنجا که شما شخصیتی دانشگاهی هستید، به یاری خداوند بتوانید گام های موثری در حوزه ی ارتباط صنعت آب و برق با دانشگاه و نخبگان دانشگاهی برداشته و میان این دو تعامل اثربخشی برقرار نمایید.

در پایان امیدواریم و برای شما از درگاه ایزد منّان دعا می کنیم تا ان شا الله بتوانید با همتی بلند و روحیه ای حق طلب وعدالت گرا، محکم و استوار برمبنای رهنمودهای رهبرفرزانه انقلاب، در مسیر پیشبرد آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) قدم بردارید و زیرسایه ی امام زمان (عج) موفق و موید باشید. بدون شک موفقیت جنابعالی موجب سرفرازی و خوشنودی مردم عزیز و مومن دارالعلم و دارالعباد یزد و نیز خانواده ی بزرگ و شریف دانشگاه یزد خواهد شد.

و من الله التوفیق
سیدایمان احمدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نامه‌ای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top