تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/03/23 - 00:12
کد خبر: 315529

حضور تاج در دادستانی کل به خاطر حواشی فینال جام حذفی

«مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در دادستانی کل کشور، توضیحات خود درباره اتفاقات دیدار پرسولیس و داماش گیلان در فینال جام حذفی باشگاه های ایران را ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در چارچوب فینال جام حذفی، شامگاه ۱۲ خردادماه جاری در ورزشگاه فولاد اهواز برگزار شد؛ دیداری که حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی به همراه داشت تا جایی که به خاطر ناهماهنگی‌های صورت گرفته در فروش بلیت، بازی با دو ساعت و ۲۰ دقیقه تأخیر برگزار و حتی خبر لغو مسابقه هم در مقطعی اعلام و ورزشگاه تخلیه شد.

همان شب «مرتضی تورک» رئیس کمیته اخلاق از محرومیت سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ از فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی و احضار حیدر بهاروند رئیس کمیته اخلاق و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان خبر داد و علت این تصمیم را بی کفایتی این افراد در برگزاری دیدار فینال خواند.

فردای آن شب یعنی ۱۳ خرداد، تورک از تشکیل کارگروه بررسی حواشی فینال جام حذفی خبر داد و گفت: پس از اتفاقات رخ داده در دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش، پرونده‌ای در کمیته اخلاق در این ارتباط تشکیل شد و از طرف فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و دادستانی کل کشور به اهواز عزیمت و جلساتی را با مسئولان ارشد برگزار کردیم.

همان طور که رئیس کمیته اخلاق نیز قبلاً اشاره کرده، یکی از نهادهایی که به موضوع حواشی دیدار فینال جام حذفی ورود کرده، دادستانی کل کشور است.

در همین راستا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، از سوی معاونت سیاسی و امنیتی دادستانی برای ارائه توضیحات فراخوانده شده و روز گذشته (سه شنبه) نیز در دادستانی کل حشور یافته و توضیحات خود را ارائه کرده است.

«سعید فتاحی» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم روز دوشنبه هفته جاری (۱۹ خرداد) در کمیته اخلاق حضور یافته و توضیحات خود را ارائه کرده است و کمیته اخلاق به او سه روز مهلت داده لایحه دفاعی خود را ارائه کند.

«حیدر بهاروند» رئیس سازمان لیگ، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان و «محمد الطافی» مدیرعامل داماش هم برای روز دوشنبه هفته آینده (۲۷ خرداد) به کمیته اخلاق احضار شدند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top