تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/09 - 13:15
کد خبر: 317692

دبیرخانه علمی دانشگاه آزاد در حوزه روانشناسی راه اندازی می شود

رئیس دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی دبیرخانه علمی در واحد قم در سه محور برنامه علمی اسرا، برنامه زیارت و برنامه فرش دستباف در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی دکتر محمدعلی اکبری رئیس دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دبیرخانه علمی دانشگاه آزاد استان قم در آینده‌ای نزدیک در سه محور برنامه علمی اسرا، برنامه زیارت و برنامه فرش دستباف در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم ایجاد و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به برنامه هایی دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: پیش‌بینی می‌شود در برنامه های «زیارت» و «اسرا» که در حوزه روانشناسی است، حداقل تا یک سال و نیم آینده خروجی خوبی از دانشگاه آزاد اسلامی قم داشته باشیم.

رئیس دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اجرای برنامه علمی اسرا تاکید کرد: یکی از برنامه‌های دبیرخانه علمی استان قم، اجرای برنامه علمی اسراست که در این راستا برنامه‌ریزی‌ها و زمینه‌های لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و دانشگاه علوم قرآن و حدیث به منظور اجرای برنامه علمی اسرا فراهم شده که امیدواریم پس از بررسی‌های لازم در آینده‌ای نزدیک شاهد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای اجرایی‌شدن برنامه علمی اسرا باشیم.

علی‌اکبری با اشاره به معنای لغوی واژه اسرا گفت: برنامه علمی اسرا خلاصه شده‌ای از «الگوی سلامت و رشد انسان» است که با محوریت روان‌شناسی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اهداف ایجاد دبیرخانه علمی استانی در دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: این دبیرخانه با هدف درآمدزایی در دانشگاه آزاد اسلامی قم ایجاد می‌شود تا در مرحله نخست، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری را در قالب موضوعات خاصی هدفمند کند و در مراحل بعدی برای دانشگاه درآمدزایی داشته باشد.

رئیس دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: درصدد هستیم کتابخانه بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کنیم که تمام اطلاعات در آن جمع‌آوری و تبدیل به منبع اطلاعاتی بزرگ شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
گشت مرزی آمریکا هم وارد دانشگاه‌ها شد +فیلم
جزئیات توافق مهم ایران و آژانس
ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
ژست های تتلو در آخرین جلسه دادگاه +عکس
تتلو: اشتباه کردم و هیچ دفاعی ندارم
اسیدپاشی به بازیکن ملی پوش +عکس
سازمان مالیاتی به ابهامات طلا فروشان پاسخ داد
دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند
ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه جهرم با حضور معاون توسعه منابع وزیر علوم
فیلم/ سیل آخرالزمانی در کنیا +فیلم
تشدید تنش میان اسرائیل و آمریکا
دبیر: یک طلا در المپیک بگیریم هنر کرده‌ایم
درس اخلاق/ ذکر خدا با انسان چه می‌کند؟ +فیلم
ارتش اسرائیل مدعی تسلط بر گذرگاه رفح شد
اقساط مالیاتی اصناف بیشتر می‌شود
مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
بازگشت پر ابهام کاپیتان کشتی ایران به اردوی المپیک
صرفه جویی کنید، خودرو جایزه بگیرید
۲ شرط مهم برای حضور زنان در استادیوم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top