تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/07/09 - 11:10
کد خبر: 330169

اعزام ۳۴۷ مبلغ از استان سمنان به مراسم پیاده‌روی اربعین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام ۸۲۷ مبلغ بومی و غیربومی استان در ایام اربعین سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۴۷ مبلغ به مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت‌الاسلام علی شکری صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود، ضمن بیان اینکه ۴۸۰ مبلغ طی ایام اربعین در سطح استان اعزام می‌شوند، ابراز داشت: از بین این تعداد روحانیان اعزامی، ۲۵ خطیب ویژه در طول ایام اربعین برنامه‌های تبلیغی خود را اجرا می‌کنند.

وی بابیان اینکه از میان ۴۸۰ مبلغ اعزامی ویژه اربعین ۳۵۰ نفر بومی هستند، افزود: این تعداد شامل ۲۸۷ نفر مبلغ مرد و ۱۰۵ نفر مبلغ زن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه ۴۲ خطیبان ویژه در طول اربعین برنامه‌های تبلیغی خود را در سطح استان پیاده خواهند کرد، تأکید داشت: در این ایام ۸۸ مبلغ غیربومی نیز در سطح استان اعزام خواهند شد.

شکری بابیان اینکه از مجموع ۸۸ مبلغ اعزامی غیربومی ۷۵ نفر مرد و ۱۳ نفر زن هستند، ابراز داشت: این مبلغان از قم و مشهد اعزام می‌شوند و در سطح شهرستان‌های استان برنامه‌های تبلیغی ویژه اربعین را با موضوعات مختلفی چون سبک زندگی اسلامی، مسائل مرتبط با اربعین، شبهات دینی، احکام و فرایض دینی، امربه‌معروف، قیام اباعبدالله(ع) و ... اجرا خواهند کرد.

وی بابیان اینکه قریب به ۳۴۷ مبلغ نیز از استان سمنان به مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند، افزود: این افراد نیز اقدامات فرهنگی و ترویجی و تبلیغی را در طول مسیر نجف به کربلا و همچنین موکب‌های استان مستقر در نجف و کربلا بر عهده خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اربعین ویترینی از حضور و مشارکت مردم درصحنه‌های مختلف است، تأکید داشت: باید از این فرصت طلایی نهایت بهره را برد که در این راستا مبلغان مواردی چون آداب زیارت، احترام به کشور میزبان، فرهنگ و قوانین عراق و ضرورت حفظ وحدت و همچنین شبهات دینی، مسائل اعتقادی و ... را تبیین می‌کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top