تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/07/22 - 21:32
کد خبر: 331509

واکنش کاربران توییتر درپی دستگیری «روح‌الله زم»؛

شکار روباه توسط سربازان گمنام!

شکار روباه توسط سربازان گمنام!

با دستگیری مدیر شبکه ضدانقلابی «آمدنیوز» که در خدمت سرویس جاسوسی‌های خارجی قرار داشت، وقت آن است که مشخص شود کدام محافل امنیتی هماهنگ با دولت ترامپ، پمپئو و بولتون دنبال تحقق تغییر نظام در ایران بوده‌اند؟!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کانال آمدنیوز در انتخابات ریاست جمهوری 96، با ترور شخصیت رقبای سیاسی، رفتار انتخاباتی ویژه ای داشت و در عین حال، در زمستان 96، وارد فاز تحریک اغتشاشات شد تا رفتار بسیاری از محافل اپوزیسیون در انتخابات معنادار شود: حمایت از ناکارآمدی اجرایی و سپس موج سواری روی نتایج آن!

در نگاه ناقص آنها، این راه، یا به براندازی نظام ختم می شد، یا انفعال و تسلیم در برابر آمریکا از موضع پایین. اما متاسفانه، برخی مدیران اجرایی تلقی دشمن را نسبت به برخی سر شبکه های مجازی نداشتند و اراده مقابله نشان ندادند. شاید اینگونه بود که پس از آشوب‌های دی ماه 96 از طریق همین فضای مجازی عاریتی و تحت مدیریت دشمن، در موضوع مقابله، به شکل سوال برانگیزی کوتاه آمدند.

ساعتی قبل روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر عملیات دستگیری روح الله زم، سرشبکه سایت ضد انقلاب موسوم به آمدنیوز طی عملیات پیچیده و حرفه‌ای سازمان اطلاعات سپاه، بر شکست و جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه تأکید کرد.

در  قسمتی از اطلاعیه آمده است؛ سازمان اطلاعات سپاه، در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چند وجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگرد‌های ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را مدیریت و فریب داد و "روح الله زم" سرشبکه سایت ضد انقلاب و معاند "آمدنیوز" را که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان و نیز حمایت ضد انقلاب خارج نشین و عوامل داخلی آنها، به عنوان یکی از آبشخور‌های محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باور‌های دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی؛ ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور را اداره می‌کرد را به داخل کشور هدایت و بازداشت کند.

همزمان با انتشار خبر دستگیری سرشبکه ضد انقلاب آمدنیوز توسط اطلاعات سپاه پاسداران، کاربران شبکه اجتماعیی توییتر نسبت به دستگیری زم واکنش نشان دادند که در ادامه مشاهده می‌کنید؛

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +عکس
سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق +عکس
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top