تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/08/13 - 10:12
کد خبر: 333748

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به مناسبت ۱۳ آبان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به مناسبت فرارسیدن سالروز یوم الله 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه‌ای صادر کردند. در بخشی از این بیانه آمده است: سیزده آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران و از سرمایه‌های جاودان میهن عزیزمان است که حفظ آن در گرو محکوم نمودن جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکاست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به مناسبت فرارسیدن سالروز یوم الله 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران ارزش‌های گسترده و ماندگاری را رقم زده است که در میان نسل‌های آتی و همچنین سایر ملت‌های آزاده جهان چنان شور و شعوری را آفریده که به آن ها قدرت خود باوری و عدالت خواهی می‌دهد تا مرعوب هیمنه پوشالی قدرت های استکباری نباشند و برای استقرار عدالت و آزادی در دنیا، مبارزه ای هدفمند، منطقی و عاقلانه را در پیش گیرند.

یوم الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است که یاد آور اتفاقات بزرگ و تاریخ سازی است. در چنین روزی معمار بزرگ انقلاب را، به خاطر فریاد آزادی خواهی ومبارزه با استعمار واستکبار جهانی واستبداد شاهنشاهی تبعید نمودند، غافل از اینکه رهبر بزرگ انقلاب 15 سال پس از آن خروش ظلم ستیز، کاخ های پوشالی استبدادشان را با قدرت ایمان، وحدت وقیام فرزندان برومند خود فرو ریخت، سیزده آبان  در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است، روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز ودانشجو جاودان شد. در این روز دانشجویان پیرو خط امام، با الهام از اندیشه های استکبار ستیز و ضد استعماری امام همیشه زنده، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را به تسخیر در آوردند. این حماسه چنان شکوهمند وکوبنده بود که امام راحلمان آن را انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند.

ما اعضای جامعه‌اسلامی دانشگاه تهران، در سال « رونق تولید »، ضمن اعلام همبستگی مجدد با آرمانها واندیشه های والای حضرت امام راحل (ره)و رهبر معظم انقلاب (مدّظلّه‌العالی)، با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تمامی آحاد همیشه در صحنه وحزب الله را به شرکت گسترده در این همایش ملی دعوت می نماییم و  با ایمان به فرمایشات خمینی کبیر(ره)و تأسّی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی) همیشه و در همه جا شعار"هِیهات مِنَّ الذِّلَّه" سرور آزادگان جهان حضرت اَباعَبدِ اللهِ الحُسِین (ع) را سر داده و اعلام می‌داریم که جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت در صحنه‌ های جهانی و مسائل بین‌المللی حضور پیدا می‌کند.

ما اعضای جامعه‌اسلامی دانشگاه تهران در سالروز تاریخی یوم الله 13 آبان اعلام می کنیم:

سیزده آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران و از سرمایه‌های جاودان میهن عزیزمان است که حفظ آن در گرو محکوم نمودن جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکاست؛ لذا ما دانشجویان ایران اسلامی به تبعیت از مقام عظمای ولایت همچنان در مسیر مبارزه با شیطان بزرگ گام برخواهیم داشت.

اقتدار روز افزون ایران اسلامی مرهون وحدت و همدلی مسئولین و دست اندر کاران نظام است که در سایه سار چتر ولایت فقیه عینیت یافته است، لذا در این شرایط حساس همچنان  در تمامی عرصه ها با همبستگی و تبعیت عملی از مقام معظم رهبری حمایت خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی با قدرت و قاطعیت اعلام می داریم.

ما دانشجویان دانشگاه تهران، همچنان حمله دشمنانه رژیم آل سعود به کشور اسلامی و مظلوم یمن وکشتار دانش آموزان بی گناه آن کشور را محکوم نموده و از مجامع بین المللی به ویژه سازمان یونیسف و سایر سازمان های بشر دوستانه در خواست می کنیم  نسبت به توقف این حملات اقدامات لازم را به عمل آورند؛

ما دانشجویان در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی) سال" رونق تولید " نامگذاری شده است از مسؤولین در خواست می کنیم با تدبیر و بکارگیری تمام امکانات مادی و معنوی نسبت به ایجاد زمینه تقویت بنیه علمی و مهارتی دانش آموزان به منظور توسعه و به ثمر نشستن آرمان‌های نهضت علمی و اقتدار روز افزون ایران اسلامی، اقدام نمایند.

همچنین از مسئولین عزیز خواهشمندیم، به دور از وابستگی به جریان غرب گرای داخل کشور، همانطور که در قضیه برجام، به همه جهانیان نیز این موضوع هویدا شد، که آمریکا و بقیه کشور های غربی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند، با تکیه بر نیروی داخلی و جوانان پرشور و با پشتکار، که حاضرند جان خود را نیز برای کشور خود فدا کنند، با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری(مدظلّه‌العالی)، در جهت انجام اقدامات انقلابی به منظور رونق تولید و انجام دستورات ایشان، نهایت نیرو و وقت خود را به کار گیرند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top