تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/08/13 - 12:17
کد خبر: 333771

حال و هوای تشکل‌های دانشجویی در ۱۳ آبان؛

از امضای طومار برای مقابله با خلاف‌گویی مسئولین تا مقابله با لوایح استعماری

از امضای طومار برای مقابله با خلاف‌گویی مسئولین تا مقابله با لوایح استعماری

دهقان گفت: با توجه به صحبت‌های کذب معاون اول رئیس‌جمهور با موضوع موافقت رهبر انقلاب با کنوانسیون‌های FATF و CFT و خلأ قانونی برای برخورد با آقای جهانگیری، از نمایندگان مجلس خواسته شده تا به خواست مردم قانونی را برای برخورد با کذب‌گویی‌های مسئولین وضع کنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ همزمان با آغاز راهپیمایی 13 آبان اعضای اتحادیه و تشکل‌های مختلف دانشجویی در کنار اقشار مختلف مردم و دانش آموزان با حضور در مقابل لانه جاسوسی آمریکا علیه سیاست های استکباری این کشور راهپیمایی کردند. البته فعالیت های تشکل های دانشجویی تنها پیرامون تسخیر لانه جاسوسی باقی نمایند و دانشجویان از این فرصت برای مقابله با لوایح استکباری FATF استفاده کردند.

غرفه تحکیم وحدت؛ امضا طوماربرای مقابله با کذب‌گویی‌های مسئولین
دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، در گفتگو با  دانشجو با اشاره به برپایی غرفه این اتحادیه در مسیر مراسم روز ملی استکبار گفت: با توجه به این‌که یکی از اهداف اتحادیه و دفتر تحکیم وحدت تحقق جایگاه اصلی مردم در جمهوری اسلامی، به‌معنای مشارکت حداکثری مردم است، در همین راستا در غرفه این اتحادیه نشریه تحکیم با موضوع و محوریت اهمیت آگاهی مردم برای مشارکت در سرنوشت کشور، در بین شرکت‌کنندگان در این مراسم توزیع شد.

وی با اشاره به امضای طوماری با موضوع درخواست از نمایندگان مجلس برای تصویب قانونی مبنی بر جلوگیری از تخلف مسئولین تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های کذب معاون اول رئیس‌جمهور با موضوع موافقت رهبر انقلاب با کنوانسیون‌های FATF و CFT و خلأ قانونی برای برخورد با آقای جهانگیری، از نمایندگان مجلس خواسته شده تا به خواست مردم قانونی را برای برخورد با کذب‌گویی‌های مسئولین وضع کنند.

دهقان تصریح کرد: هم چنین در غرفه دفتر تحکیم وحدت نشریه «ندا» وابسته به دفتر خواهران این اتحادیه با موضوع حقوق اساسی و مشروع زنان در جمهوری اسلامی برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب، به صورت گسترده در بین مردم توزیع شد.

دبیر دفتر تحکیم وحدت با بیان این‌که اگر سفارت آمریکا تسخیر نمی‌شد ما امروز هم چنان شاهد سلطه فکری و اطلاعاتی این کشور در ایران بودیم تصریح کرد: این اتفاق مانع نفوذ ایادی و عمّال آمریکا در جمهوری اسلامی شد و قطعاً اگر نظارت بهتری هم بر ضدانقلاب صورت می‌گرفت شاهد این نبودیم که تعدادی نفوذی که اهداف آمریکا را پیش می‌برند در ساختار جمهوری اسلامی زیست کنند.

دفتر تحکیم وحدت، به مناسبت سیزده آبان و در راهپیمایی روز استکبارستیزی، مقابل غرفه خود اقدام به انتشار نشریه «تحکیم» نمود.

غرفه جامعه اسلامی دانشجویان؛ تریبون آزاد دانشجویان و دانش اموزان
غرفه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان هم یکی از غرفه‌هایی است که در مسیر راهپیمایان ۱۳ آبان قرار دارد. در این غرفه دانش آموزان، دانشجویان و راهپیمایان پشت تریبون قرار گرفته و از چرایی شرکت در این راهپیمایی صحبت می کنند.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در غرفه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت  راهپیمایی سیزده آبان حضور یافت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top