تاریخ انتشار: 25 آبان 1388 - 00:00:00
کد خبر: 3356

بذرپاش کجاست؟!

مهرداد بذرپاش دوم مردادماه با حکم رئیس جمهور به سمت ریاست سازمان ملی جوانان انتخاب شد و محمود احمدی‌نژاد نشاط و تحرک وی را انگیزه اصلی خود برای معرفی بذرپاش به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی جوانان عنوان کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پارسا نیوز، در همین حال بسیاری از سایت‌های خبری و نزدیکان بذرپاش از نارضایتی وی برای حضور در این پست خبر دادند و شرکت نکردن وی در برنامه‌های سازمان ملی جوانان را علت خود بر این مدعا دانستند.

از اینکه بذرپاش 17 مردادماه در نخستین حضور خود در جشنواره ملی اتفاق از سخنرانی درباره فعالیت‌های خود در این سازمان خودداری کرد و در برابر سماجت خبرنگاران در خصوص تصمیمات و برنامه‌های آتی سازمان ملی جوانان تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد که «خود را موکل جوانان می‌دانم و آمادگی برخورد با اتفاقات بزرگتری را در این حوزه دارم».

اما حاضران این جشنواره و رسانه‌ها امضا نشدن تقدیرنامه‌ها توسط رئیس سازمان و طفره رفتن بذرپاش از سخنرانی را نشانه اعتراض وی از پست جدید خود عنوان کردند.

موضوع قابل توجه دراین میان این است که پایان این هفته مصادف با اول ذی‌الحجه و روز ملی ازدواج است و سازمان ملی جوانان به عنوان متولی اصلی امور جوانان باید ویژه‌برنامه‌هایی را در این حوزه تدوین کند به ویژه که موضوع ازدواج در جامعه کنونی ما با چالش‌های فراوانی روبرو است و همه افراد اعم از مدافعان و منتقدان دولت خواستار اتخاذ راهکارهایی برای ازدواج جوانان و کاهش طلاق در جامعه هستند.

طرح شعار ازدواج بهنگام، آسان پایدار و آگاهانه توسط ریاست قبلی سازمان ملی جوانان در سال پایانی فعالیت خویش و تلاش زیاد وی برای آشناکردن رسانه‌ها با فعالیت این سازمان گامی بود که رسانه‌ها را با سازمان ملی جوانان آشتی داد و انتقادات فعالان فرهنگی و ارباب رسانه را نسبت به کم‌کاری این نهاد کاهش داد.

اما مهرداد بذرپاش تاکنون علاقه‌ای به حضور در یک برنامه رسانه ای نداشته است و از ورود خود به سازمان ملی جوانان تنها به تغییر مدیریت روابط عمومی اکتفا کرده است و باز جای خالی تنها نهاد متولی جوانان در بسیاری از برنامه‌ها خالی است.

انتصاب بذرپاش به سمت دبیر شورای عالی جوانان و نسبت جمعیتی جوان کشور توجه به این نکته را دو جندان می‌کند چرا که به فعلیت رساندن استعدادهای جوانان سرافراز کشور و بهره‌مندی از توانمندی‌های ایشان که رئیس‌جمهور در حکم بذرپاش به آن اشاره کرده است نیازمند اهتمام رئیس این سازمان و تعامل بیشتر وی با رسانه‌های کشور است چرا که به زعم رسانه‌‌ها هنوز هم بسیاری از جوانان از عملکرد این نهاد بی‌خبرند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
دیدار معلمان با رهبر انقلاب +عکس
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top