تاریخ انتشار: شنبه 1398/09/09 - 17:19
کد خبر: 336627

اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه کردستان مشخص شدند

دبیر کمیته نظارت بر انتخابات دانشگاه کردستان گفت: با برگزاری انتخابات، از بین ۱۹ کاندید نهایی ثبت نام شده دانشگاه کردستان، ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه انتخاب شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابراهیم سلیمانی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص انتخابات شورای صنفی گفت: هدف از تشکیل شورای صنفی رفاهی این است که دانشجویان به عنوان بازوان توانمند مشورتی در ایجاد بستر مناسب برای تقویت زمینه‌های مشارکت، هم‌فکری، تصمیم سازی، برنامه ریزی و همکاری دانشجویان در زمینه‌های صنفی- رفاهی نقش داشته باشند.

سلیمانی افزود: تلاش در جهت پیگیری حقوق و حفظ شأن و کرامت دانشجویان از دیگر اهداف تشکیل شورا‌های صنفی در دانشگاه‌ها است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان اضافه کرد: در این راستا حوزه معاونت دانشجویی برابر آیین نامه و شیوه نامه اجرایی شورای صنفی- رفاهی دانشگاه‌های سراسر کشور از فعالان و علاقمندان به عضویت در این شورا ثبت نام به عمل آورد.

وی تصریح کرد: ۱۹ نفر از دانشجویان ثبت نام شده نهایی به مرحله انتخابات راه یافتند و این انتخابات با بررسی راه‌های مشارکت حداکثری و مشارکت پررنگ دانشجویان و داوطلبان در کمیته نظارت بر انتخابات با حضور ریاست دانشگاه برگزار شد.

دبیر کمیته نظارت بر انتخابات دانشگاه کردستان ابراز کرد: انتخابات در کلیه سرا‌های دانشجویی و دانشکده‌ها برگزار شده و این انتخابات در ۲۶ حوزه انتخاباتی با حضور ۷۸ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و همچنین نماینده کاندیدا‌های به عنوان ناظرین صندوق با شور و هیجان همراه با رقابت مثال زدنی پایان یافت.

وی عنوان کرد: در این دوره گروه‌ها و طیف‌های مختلفی شرکت کردند و ۲ ائتلاف «بیدار و یه کیه تی» تشکیل و بعضی از کاندیدا‌ها نیز به صورت مستقل وارد انتخابات شدند.

سلیمانی بیان کرد: پس از پایان وقت قانونی انتخابات صندوق‌های آرای سرا‌های دانشجویی در محل سرا‌ها با حضور عوامل اجرایی، ناظران و نماینده کاندیدا‌ها شمارش و صندوق آرای دانشکده‌ها پس از انتقال به امور دانشجویی در حضور عوامل اجرایی، ناظران و نماینده کاندیدا‌ها شمارش شد.

وی اذعان کرد: در این دوره از انتخابات ۲۴۹۳ نفر شرکت کرده که ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۳ نفر علی البدل برای یک دوره یکساله به فعالیت می‌پردازند. محمد دوستی (کشاورزی و منابع طبیعی) با ۱۴۱ رای و نیما حیدری (علوم انسانی و اجتماعی) با ۲۰۴ رای و سعید محمدنیا (سرای برادران) با ۲۴۱ رای و عرفان صادق پور (علوم انسانی و اجتماعی) با ۲۰۴ رای و نگار نصرتی (سرای خواهران) با ۳۴۸ رای و دیمن امینی (سرای خواهران) با ۳۱۹ رای و عطا کوهی (مهندسی و معماری) با ۲۰۲ رای و محمدسعید احمدی (مهندسی و معماری) با۱۱۰ رای و مریم هادی طالع (دانشکده علوم پایه) با ۳۸ رای در این دوره به عنوان اعضای اصلی شورای صنفی دانشگاه کردستان انتخاب شدند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top