تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/09/28 - 21:02
کد خبر: 338958

لغو استیضاح وزرا مصلحت مردم است

همچنین، پس از اصلاح قیمت بنزین نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر نفت و وزیر کشور را مطرح کرده بودند که این طرح با توجه به موقعیت حساس فعلی منتفی شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر با اشاره به مطرح شدن استیضاح وزیر کشور و وزیر نفت در مجلس اظهار داشت: اصلاح یکباره قیمت بنزین و نارضایتی‌های مردم موجب شده بود که نمایندگان مجلس طرح استیضاح 2 وزیر را مطرح کنند اما در یک اقدام غیرحرفه‌ای و غیرمنطقی امضای خود را پس گرفتند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر در نظر گرفتن شرایط حساس فعلی تصریح کرد: اگرچه معتقد هستم افزایش قیمت بنزین کار اشتباهی بود اما با توجه به انتخابات پیش رو و فرمایشات مقام معظم رهبری بهتر است مصلحت کشور را در نظر داشته باشیم و منتفی شدن استیضاح 2 وزیر نیز در این راستا بود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسب رضایت مردم و پاسخگویی به مشکلات آنها زمینه‌ساز انتخابات پرشور است خاطرنشان کرد: عدم رعایت اخلاق در فضای سیاسی و انتخاباتی کاملاً مذموم است و هر کسی که اخلاق را رعایت نکند جایگاهی بین طرفداران بنده ندارد.

فرماندار شهرستان رودسر نیز در این جلسه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و پرهیز از تریبون دادن به افرادی که قصد آشوب دارند گفت: همه وظیفه دارند برای حفظ آرامش و امنیت جامعه و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کنند.

حسین اسماعیل‌پور با بیان اینکه در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رودسر و املش 42 نفر برای رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند افزود: هیچکدام از این داوطلبان انصراف ندادند و همگی از طرف شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند.

وی عنوان کرد: پل روستای گزافرود رودسر با اعتباری بالغ‌ بر 900 میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی 70 درصد و همچنین پل قاسم‌آباد با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی 35 درصد در حال ساخت هستند و تلاش داریم که به‌زودی به بهره‌برداری برسند.

همچنین، پس از اصلاح قیمت بنزین نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر نفت و وزیر کشور را مطرح کرده بودند که این طرح با توجه به موقعیت حساس فعلی منتفی شد.

گفتنی است که بیژن زنگنه وزیر نفت پس از افزایش قیمت بنزین و نارضایتی مردم و نمایندگان 2 مرتبه با حضور در کمیسیون انرژی مجلس به سؤالات نمایندگان پاسخ داد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رکورد استقلال دست نیافتنی تر شد
آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
وزارت دفاع انگلیس هک شد
جزئیات جدید از پرونده محمود مهرابی
اهداف سفر بارزانی به تهران چیست؟
گربه سیاه یزدانی از دنیای کشتی خداحافظی کرد
گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
چند شهید و مجروح پس از آغاز حمله اسرائیل به رفح
آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح
عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
هدف از افشای فایل محرمانه ظریف چه بود؟
اگر بی‌عقل نبودید که لقب استاد و نواندیش را حراج نمی‌کردید
تهدید شبانه فدراسیون فوتبال توسط سرمربی مشهور
نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران| زمان، مکان و ساعت کاری + بن تخفیف
آمریکا اشتباه بزرگی کرد و هرگز حریف مقاومت در منطقه نخواهد شد
جاساز مواد در معده برای فروش در زندان
بازیکن استقلال محروم می‌شود؟
گفت و شنود/ از رضا خان بپرس!
صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
فلسطین مسئله نخست دانشگاه‌های جهان/ از قطع روابط بین دانشگاهی با اسرائیل تا اعتصاب غذا در پاریس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top