تاریخ انتشار: شنبه 1398/10/07 - 22:58
کد خبر: 340008

معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های ارزان استانبول

امکانات مهم این هتل عبارتند از: فروشگاه، رزو ۲۴ ساعته، خدمات آرامش، تهویه مطبوع، خدمات اکسپرس، خود پرداز، صندوق امانات، بلیط جاذبه ها، موسیقی زنده، وای فای، خدمات مخصوص گروه های کسب و کار، سرویس حمل و جابه جایی، روزنامه صبح و ...

خبرنامه دانشجویان ایران: در سفر به استانبول هتل های فراوانی وجود دارند که می توانید به منظور کاهش هزینه ها در این هتل ها اقامت داشته باشید. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب هتل مناسب دسترسی راحت و اسان از هتل به جاذبه های گردشگری و دیدنی های استانبول است.

در این مقاله به بررسی ده مورد از بهترین هتل های ارزان استانبول می پردازیم. در صورتی که قصد رزرو هتل استانبول دارید این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

۱_ هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول
یکی از بهترین هتل های ارزان قیمتی که می توان در شهر استانبول پیدا کرد، هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول است. این هتل در منطقه کوچکچکمجه واقع شده و فاصله آن از فرودگاه اتاتورک ۳ کیلومتر است.

در اطراف این هتل کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارد و از مهمترین امکانات ان می توان پارکینگ، اتاق مخصوص آلرژی، باغ اختصاصی، اجاره ماشین، خدمات بلیط، صرافی، اجاره ی دوچرخه، خدمات شاتل، اینترنت رایگان و صندوق امانات را نام برد.

معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های ارزان استانبول

۲_ هتل شابی استانبول
یکی از هتل های ارزان قیمت و با کیفیتی که در شهر استانبول است، هتل شابی بوده که در محله فاتح این شهر واقع شده است. اگر می خواهید از این هتل به دیدن جاذبه های گردشگری بروید تنها با ۵ دقیقه پیاده روی می توانید به بازدید از این جاذبه ها بپردازید. هتل شابی دارای امکانات و خدمات مختلفی مانند باغ بیرونی، رزرو ۲۴ ساعته، فروشگاه سوغاتی، خدمات شاتل، اتاق های خانواده و رستوران می باشد.

۳_ هتل دیواس استانبول
این هتل در منطقه ای ارام از شهر استانبول قرار گرفته و یک هتل سه ستاره می باشد. از هتل تنها با چند دقیقه پیاده روی می توان به ایا صوفیه و مسجد آبی رسید. در این هتل خدماتی مانند پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت وای فای رایگان، باغ کوچک و تراس وجود دارد. هتل دیواس را با سبک سنتی ترکی تزئین کرده اند.

۴_ هتل بیاند استاید
این هتل در خیابان استقلال قرار دارد و دارای اتاق های خوبی است. از امکانات اتاق های این هتل می توان به اینترنت رایگان، حمام خصوصی، تراس، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. رستوران این هتل دارای کیفیت خوب و نمای زیبایی می باشد. در اطراف هتل نیز رستوران ها و کافی شاپ های مختلفی وجود دارد.

امکانات مهم این هتل عبارتند از: فروشگاه، رزو ۲۴ ساعته، خدمات آرامش، تهویه مطبوع، خدمات اکسپرس، خود پرداز، صندوق امانات، بلیط جاذبه ها، موسیقی زنده، وای فای، خدمات مخصوص گروه های کسب و کار، سرویس حمل و جابه جایی، روزنامه صبح و ...

 ۵_ هتل ویزیون سیتی
این هتل ۲ ستاره در منطقه فاتح قرار دارد، خدمات این هتل به صورت پذیرش شبانه روزی بوده و از مهمترین امکانات و خدمات هتل می توان موارد زیر را نام برد:

سرویس شاتل، خدمات روزانه ی اتاق ها، تراس، خدمات بلیط، روزنامه، موسیقی زنده، صندوق امانات، تورهای پیاده روی، صرافی و...

۶_ هتل آدا
این هتل در مرکز شهر استانبول واقع شده و دارای اتاق هایی بزرگ است که به دریای مرمره و مسجد سوکولو مهمت پاشا دید دارند. خدمات این هتل شامل: پارکینگ رایگان، اینترنت پر سرعت در اتاق ها، صبحانه ترکی، میز رزرو شبانه روزی، خدمات اکسپرس، رزرویشن ۲۴ ساعته، سرویس شاتل، صرافی، اجاره ماشین، سرویس اتاق ها، صندوق امانات، خدمات اتاق خانواده و ... است.

۷_ هتل پکس
این هتل و هاستل در منطقه بی اوغلو واقع شده و دارای امکاناتی مانند سالن مشترک، باغ و تراس می باشد. اتاق های این هتل ۹ مدل مختلف دارند. از دیگر خدمات و امکانات این هال ۳ ستاره می توان موارد زیر را نام برد:

تهویه ی مطبوع هوا، صندوق امانات، کتابخانه، تراس، باغ اختصاصی، لژ اختصاصی، اتاق بازی،  صرافی، دستگاه خودپرداز، اجاره ی ماشین و دوچرخه، بلیط جاذبه های مختلف، ویدیو کلاب، تورهای تفریحی و ...

۸_ هتل کالیفرنیا
یکی دیگر از هتل های استانبول که در منطقه سلطان احمد و محله فاتح قرار دارد، هتل کالیفرنیا می باشد. نمای بیرونی این هتل به سبک فرانسوی ساخته شده است. از جمله خدمات اتاق های این هتل می توان سرویس خواب راحت، صبحانه در اتاق، حمام های خصوصی با سشوار، تلویزیون و اینترنت وای فای رایگان را نام برد. دیگر امکانات این هتل عبارتند از:

رستوران، میز تور، دستگاه خودپرداز، اجاره ماشین، تهویه مطبوع، روزنامه، اتوشویی و خشکشویی، اتاق بازی، صرافی، تراس آفتاب و ...

۹_ هتل ننا
از جمله هتل های خوب و ارزان استانبول که در منطقه فاتح است، هتل ننا را می توان نام برد. این هتل فاصله نزدیکی به جاذبه های دیدنی دارد و دارای فضای کلاسیک است که به سبک ترکی بیزانسی ساخته شده است. در رستوران این هتل می توان انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی را میل کرد. اتاق های این هتل پنج گانه هستند. از مهمترین امکانات و خدمات هتل عبارتند از: باغ و تراس، خدمات شاتل، خشکشویی، اینترنت، اجاره ماشین، صرافی،  خدمات مخصوص کسب و کار و ...

۱۰_ هتل گلدن گالاتا
این هتل در نزدیکی جاذبه هایی مانند برج گالاتا و منطقه تاریحی سلطان اجمد واقع شده است. هتل اپارتمان گلدن گالاتا بسیار شیک ساخته شده و دارای خدمات و امکاناتی مانند : باغ اختصاصی، خدمات روزانه ی اتاق ها، خدمات بلیط، صندوق امانات، بلیط جاذبه های مختلف، دستگاه خودپرداز، روزنامه، خدمات اتوکشی و ... است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد نحوه رزرو هتل استانبول می توانید به سایت www.istbookinghotel.com مراجعه نمایید

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top