تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/11/22 - 11:47
کد خبر: 345225

فتاح: مردم برای حل مشکلات به صحنه بیایند

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: اگر هم مسائل و مشکلاتی داریم، باید آن‌ها را کنار بگذاریم. اکنون می‌بینیم که دشمن شمشیر را از رو بسته است. بنابراین همه مردم باید به صحنه بیایند و حضور پیدا کنند و رأی خود را به نمایش بگذارند. به لطف خدا پیروزی با این مردم است و آینده روشن خواهد بود.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مردم صاحب انقلاب هستند و اکنون که دشمن شمشیر را از رو بسته است، مردم باید به صحنه بیایند و حضور پیدا کنند و رأی خود را به نمایش بگذارند.

پرویز فتاح در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب مردمی است. ایجاد انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود. صاحب این انقلاب مردم هستند. بنابراین رأی مردم موثر است.

وی افزود: تمام مسئولین منتخب مردم هستند. مردم باید در صحنه باشند؛ چراکه وقتی مردم در صحنه انتخابات، راهپیمایی و ... حضور داشته باشند با حضور آنها و با انتخاب و هوشمندی، مشکلات هم قابل حل است. باید بدانیم که تنها راه عبور از مشکلات حضور مردم در صحنه است. حال چه صحنه راهپیمایی و چه صحنه انتخابات.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: اگر هم مسائل و مشکلاتی داریم، باید آن‌ها را کنار بگذاریم. اکنون می‌بینیم که دشمن شمشیر را از رو بسته است. بنابراین همه مردم باید به صحنه بیایند و حضور پیدا کنند و رأی خود را به نمایش بگذارند. به لطف خدا پیروزی با این مردم است و آینده روشن خواهد بود.

فتاح درباره اولویت‌های مجلس آینده گفت : امام فرمودند که مجلس در رأس امور است و اگر امروز در اوضاع کشور مشکلاتی می‌بینیم حتما مجلس هم در این مشکلات سهمی داشته است و البته در موفقیت‌ها هم سهم دارد. بنابراین مجلس واقعاً می‌تواند در تغییر و بهبود امور موثر باشد. یک مجلس خوب، انقلابی و در خط نظام و رهبری می‌تواند اوضاع را تغییر داده و موثر باشد. مردم هم این را می‌دانند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تأثیر قوانین جدید بر صرافی ‌های ارز دیجیتال
مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار
محبوب ترین بازی‌های Esports در سال ۲۰۲۴
نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ / راهنمای خرید آنلاین کتاب
بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (برنامه‌های رایگان را بشناسید)
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
گشت مرزی آمریکا هم وارد دانشگاه‌ها شد +فیلم
جزئیات توافق مهم ایران و آژانس
ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
ژست های تتلو در آخرین جلسه دادگاه +عکس
تتلو: اشتباه کردم و هیچ دفاعی ندارم
اسیدپاشی به بازیکن ملی پوش +عکس
سازمان مالیاتی به ابهامات طلا فروشان پاسخ داد
دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند
ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه جهرم با حضور معاون توسعه منابع وزیر علوم
فیلم/ سیل آخرالزمانی در کنیا +فیلم
تشدید تنش میان اسرائیل و آمریکا
دبیر: یک طلا در المپیک بگیریم هنر کرده‌ایم
درس اخلاق/ ذکر خدا با انسان چه می‌کند؟ +فیلم
ارتش اسرائیل مدعی تسلط بر گذرگاه رفح شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top