تاریخ انتشار: شنبه 1398/11/26 - 11:52
کد خبر: 345556

بهترین سفرهای امسال تور کیش از تهران، تور مشهد هوایی و تور کرمان

به علاوه می توانید از حمام وکیل، باغ شاهزاده ماهان و موزه هنرهای معاصر این شهر بازدید کنید. توجه داشته باشید که اگر سوای تور به سمت کویر لوت می روید انتظار برگشت به شهر را نداشته باشید که هلاکت در انتظار شما است.

خبرنامه دانشجویان ایران: تور های داخلی به شما این فرصت را می دهند تا با صرف کمترین هزینه انواع مناطق گردشگری را تماشا کنید. منظره هایی که در ایران به عنوان مناطق گردشگری وجود دارند اغلب در سطح جهان بنام و معروف هستند. در ایران شما می توانید کویرها را تماشا کنید، کوه ها و دره های شگفت انگیز را ملاقات کنید و به بازدید از آبشارها و چشمه ها و جاذبه های تاریخی بروید.

 آنچه در ایران به عنوان جاذبه های گردشگری نشسته است، تمام آنچه در جهان برای تماشا نیاز است را خلاصه می کند. اگر تمام عمر خود را صرف بازدید از جاذبه های ایران کنید همواره منطقه ای جدید برای تماشا باقی می ماند. تور های داخلی این فرصت و این تماشای بی پایان را برای شما مهیا می کنند. بنابر این برای یک ماجراجویی حاضر شوید و در یک تور عالی شرکت کنید تا تماشا آغاز شود. برای شروع در برنامه سفر حرفه ای تور کرمان، تور کیش از تهران و تور مشهد هایی امسال  به عنوان جذاب ترین تور های داخلی در اختیار شما قرار دارند. برای انتخاب هر یک از این تور های جذاب و یا شرکت در هر سه تور می توانید به هر شهر را به تفکیک جاذبه های آن بشناسید.

تور

برنامه سفر امسال شما
تور های گردشگری که به مقصد شهرهای زیبای ایران راهی می شوند می توانند برنامه سفر حرفه ای امسال شما را مهیا کنند. با حضور در یک تور گردشگری می توانید با یک برنامه ی حرفه ای برای بازدید از شهری که در مقصد دارید، راهی شوید. به این ترتیب به منظور حضور در یک تور درجه یک گزینه هایی برای راهی شدن در اختیار شما قرار می گیرد که به ترتیب می شود سفر به کرمان، سفر به مشهد و سفر به کیش که هریک شیوه و ویژگی های خاص خود را دارند. در این تور که به سمت کرمان می روند فرصت بازدید از کلوت های جذاب را خواهید داشت و در تور مشهد به زیارت حرم می روید و در سفر به کیش تمام تفریحات و سرگرمی های این جزیره را تجربه می کنید. هر یک از این شهرها علاوه بر جاذبه های تاریخی و مذهبی دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی مدرن نیز هستند که با یک جستجوی ساده در اینترنت به آنها می رسید.

تور

تور کرمان و بازدید از کلوت ها
تور کرمان
یکی از جذاب ترین تورهای گردشگری است. در این تور می توانید به بازدید از کلوت ها بروید. این کلوت ها را در کویر لوت ملاقات می کنید که ساده اند، زیبا هستند و تماشای انها آرامشی دل انگیز را در دل می ریزد. در کویر که به کلوت ها می رسید انگار دست سازه های کودکی را می بینید که با شن های طلایی کویر خود را سرگرم کرده است. اما جذابیت کرمان تنها به کلوت های آن نیست. بازار سنتی کرمان جایی است که در آن سوغاتی ها و شیرینی های مخصوص کرمان از جمله کلمپه های خوش عطر و خوش طعم را خریداری می کنید.

به علاوه می توانید از حمام وکیل، باغ شاهزاده ماهان و موزه هنرهای معاصر این شهر بازدید کنید. توجه داشته باشید که اگر سوای تور به سمت کویر لوت می روید انتظار برگشت به شهر را نداشته باشید که هلاکت در انتظار شما است. سفر به کویر جز با گروه متخصص و یا فرد راه بلد ممکن نخواهد بود به این ترتیب سفر به سمت کویر را تفریحی سرگرم کننده نبینید بلکه سفری جذاب است که باید با همراهی تور انجام پذیرد.

تور

تور کیش از تهران و عکس گرفتن با کشتی یونانی ها
تور کیش از تهران
یکی از تورهای پرطرفدار در میان گردشگران است. در این تور گردشگری آنچه از بازی ها و سرگرمی های آبی و جزیره ای وجود دارد را تجربه می کنید. این تور یکی از هیجان انگیزترین تور ها است که خاطره ی آن تا مدت ها در خانه اول ذهن شما باقی می ماند. توجه داشته باشید که در این سرزمین زیبا علاوه بر جاذبه های مدرن و مراکز خرید، جاذبه های تاریخی نیز وجود دارند که البته در مقایسه با جاذبه های مدرن کیش طرفداران کمتری دارند. روستای باغو قدیمی ترین روستای کیش است که می توانید در آن سبک زندگی مردمان اصیل این جزیره را از نزدیک تماشا کنید. این مردم در خانه هایی ساده زندگی می کنند و دام دارند و بسیار نجیب و مهمان نواز هستند.

در این روستا می توانید عسل و برخی فرآورده های محلی را خریداری کنید. اما در کیش و در میان انبوهی از مراکز خرید مدرن می توانید خریدی مفصل و عالی داشته باشید. اما آنچه در کیش از آن بی نصیب نخواهید ماند عکس گرفتن با کشتی به گل نشسته پرتغالی ها است. این کشتی زیبا یک روز در این جزیره به گل می نشیند و علی رغم تلاش های متدوال پرتغالی ها برای بیرون کشیدن آن، تکان هم نمی خورد. به این ترتیب پرتغالی ها می روند و این کشتی را برای کیش به یادگار می گذارند. هنگام غروب آفتاب منظره ای زیبا را در کنار این کشتی تماشاگر خواهید بود که برای عکاسی بسیار مناسب است. برای سفر به کیش بهترین زمان فروردین تا اسفند هر سال است.

تور

تور مشهد هوایی و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)
تور مشهد هوایی
برای هر ایرانی یک فرصت عالی برای زیارت و تفریح و گردش است. شهر زیبای مشهد با جاذبه ها و سرگرمی های متنوعی که دارد برای هر گردشگر فرصتی مهیا می کند تا با آنچه برای او جذاب تر است، سرگرم شود. همانطور که دیدید تور مشهد هوایی یکی از تور مشهد هوایی، تور کیش از تهران و تورکرمان سه مسافرت عالی در تورهای داخلی است و تور کیش از تهران و تور کرمان از دیگر برنامه های سفر امسال شما خواهد بود. از جاذبه های زیارتی و مهم مشهد، حرم امام رضا(ع) است. اما جاذبه های طبیعی این شهر عبارت می شوند از کوه سنگی، دریاچه چشمه سبز، هفت حوض، شاندیز، طرقبه و باغ گیاه شناسی ملی که هر یم محیطی باصفا و بسیار خوش آب و هوا دارند.

اما اگر می خواهید بچه ها را سرگرم کنید بهتر است آنها را به پارک علمی پروفسور بازیما ببرید و او را در پدیده شاندیز سرگرم کنید. در شهر مشهد می توانید در انواع فروشگاه ها و بازارهای جدید و قدیمی مشغول خرید سوغاتی شوید که اغلب می توانید آنها را در اطراف حرم پیدا کنید. برای شرکت در این تور به فصل سفر نیز توجه داشته باشید زیرا زمستان های مشهد سخت است ولی همیشه سفرهای داخلی مثل کرمان و مشهد و کیش دیدنی خواهند بود.

منبع:

https://khandany.com/

https://www.tinn.ir/

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
سیما حافظی
1399/08/18 - 17:10

چه جاهای خوبی و چه شهرهای زیبایی رو انتخاب کردید. تور کرمان را تجربه کردم خیلی خوب بود. کلی جای دیدنی داشت مثل بازار بزرگ و مجموعه خانه و حمام تاریخی و آرامگاه شاه نعمت اله ولی.
مشهد رو با قطار رفتم و دوست دارم این سری تور مشهد هوایی رو هم امتحان کنم. حتما از این مقاله بابت انتخاب فارا گشت استفاده می کنم. متشکرم از تیم خوب خبرنامه دانشجویان
امید افضلی پور
1399/10/21 - 10:00

مرسی همیشه خبرهای به روز و خوبی منتشر میکنید. به خصوص مباحث ‌مربوط به مسافرت و گردشگری.
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top