تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/12/28 - 16:01
کد خبر: 349346

در روزهای خانه نشینی کرونا؛

معرفی ۵ بازی موبایلی به سبک فوتبال ۲۰۲۰ +دانلود

معرفی ۵ بازی موبایلی به سبک فوتبال ۲۰۲۰ +دانلود

جدیدترین بازی از سری بازی های فوتبالیست های سرزن با حضور بازیکنان و فوق ستاره های لیگ اسپانیا تنها کاری که شما باید انجام دهید آن است که تیم مورد علاقه تان را انتخاب کنید، وارد زمین شوید، مهارت هایتان را به رخ دیگران بکشید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به جرات می‌توان گفت فوتبال، محبوب‌ترین ورزش دنیا است. این محبوبیت به دنیای بازی‌های ویدیویی نیز راه پیدا کرده و به همین دلیل بازی‌هایی همچون PES و FIFA طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند. اگرچه برای کنسول‌ها گزینه‌های جذاب زیادی در دسترس هستند، اما به سختی می‌توان یک بازی دو نفره فوتبال با گیم پلی مناسب برای اندروید و ios پیدا کرد، هر چند تعداد بی‌شماری بازی فوتبال برای تلفن‌های همراه در گوگل پلی و اپ استور وجود دارد.

دانلود و نصب اغلب بهترین بازی های فوتبال موبایلی رایگان است، اما به منظور استفاده از تمام قابلیت‌هایشان باید به پرداخت درون برنامه‌ای سر بزنید. در ادامه، به معرفی و دانلود ۵ بازی فوتبال موبایلی ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت.

1. Dream League Soccer 2020

این بازی شانس ایجاد بهترین تیم دنیا را برای شما فراهم میکند. با امکان جذب بازیکنان جدید، ارتقاء ورزشگاه خود، و آموزش تیم خود و تشویق با شکوه و عظمت، سوپراستار شدن در مسیر فوتبال. از سیستم انتقال پیشرفته ی بازیکن خود را برای انتخاب بهترین تیم استفاده کنید. بازیکنان تیم را به 32 نفر افزایش داده و تجربه ی نامحدودی داشته باشید. رابط کاربری هوشمند، بازی سریع و تصاویر جالب ،بازیکنان باهوش در دفاع و حمله در یک تجربه ی پرچالش و اعتیادآور، رقابت در 4 لیگ برای رسیدن به بهترین مکان ،چالش جام جهانی و دیگر رقابت های مهیج در این بازی ،توسعه دادن بازیکنان ،آموزش اعضای تیم خود در برنامه های منحصر به فرد توسعه ای ،افزایش مهارت های بازی ،رقابت در هر فصل برای برای کسب بهترین جوایز ،بیش از 60 نوع تجلیل منحصر به فرد، دوربین های واقعی و انیمیشن های روان و فرا واقعی از ویژگی‌های لین بازی است.

     

2. FIFA Mobile

نسخه جدید بازی فیفا برای گوشی های هوشمند با طراحی و امکانات کاملا جدید و حجمی کمتر از 100 مگابایت، شاید بتوان گفت هیچ بازی فوتبالی تا به حال بهتر از فیفا نیامده حتی در حوزه بازی های موبایل، وقت آن است که تیم تان را تشکیل داده و آن را مدیریت کنید و با تیم های سرشناسی از سراسر دنیا رقابت کنید. همه چیز در فیفا مثل دنیای واقعی است! فیفا بیش از 30 لیگ معتبر فوتبال، 650 تیم فوتبال و 1700 بازیکن فوتبال را در خود جای داده است که همه آنها دقیقا همانی هستند که در دنیای واقعی وجود دارند چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ نام. این ویژگی است که در هیچ بازی فوتبالی برای موبایل پیدا نخواهید کرد. با ستاره های فوتبال همراه شوید و خود را در دنیای فوتبال غرق کنید. برای انجام این بازی باید به اینترنت متصل باشید.

     

3. eFootball PES 2020

لطفا توجه داشته باشید که این بازی با آی پی ایران مشکل دارد و برای استفاده از آن باید از اپلیکیشن شکن که آی پی را تغییر میدهد استفاده کنید.بازی معروف Pro Evolution Soccer (نسخه 2020) از شرکت کونامی برای سیستم های اندرویدی با گرافیک سه بعدی و گیم پلی بی نظیر، فصلی جدید را در PES آغاز کنید! در این نسخه نه تنها گیم پلی بازی تا حد زیادی بهبود یافته بلکه فصل 2020-2019 فوتبال نیز به بازی اضافه شده است. علاوه بر این شما میتوانید با دوستان تان یا کاربران دیگر به صورت آنلاین مسابقه دوستانه برگزار کنید. همچنین میتوانید با ورود به بخش مسابقات محلی یا لیگ های محلی خودتان یک لیگ یا تورنومنت درست کنید و با دوستانی که در نزدیکی تان هستند مسابقه دهید. تیم رویاهایتان را درست کنید آن هم با فوق ستاره هایی همچون بکهام که همه عاشقش هستند! البته به زودی فوق ستاره های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهند شد که از آنها نیز میتوانید در تیم تان استفاده کنید. شوت های جدیدی نیز به بازی اضافه شده اند؛ شوت هایی همچون شوت قوسی با امکان تعیین قدرت شوت زدن. گرافیک و افکت های صوتی این نسخه از بازی نیز نسبت به نسخه های قبلی به شکل قابل توجهی بهبود یافته اند.

     

4. Head Football LaLiga Soccer 2020

جدیدترین بازی از سری بازی های فوتبالیست های سرزن با حضور بازیکنان و فوق ستاره های لیگ اسپانیا تنها کاری که شما باید انجام دهید آن است که تیم مورد علاقه تان را انتخاب کنید، وارد زمین شوید، مهارت هایتان را به رخ دیگران بکشید و برنده مسابقات شوید. حرکت های که میتوانید در این بازی انجام دهید عبارتند از: دویدن با سرعت بیشتر در زمین، شوت زدن و شلیک به سمت دروازه، پریدن که هر چه بلندتر باشد میتواند در دفاع یا حمله بهتر به شما کمک کند، شتاب گرفتن که باعث میشود از حریفتان جلو بزنید.، آیتم های تقویتی که زمان لازم برای زدن شوت های ویژه را کاهش میدهند.

     

5. Soccer Stars

یک بازی ساده و در عین حال جالب فوتبال حریفان تان را از سراسر دنیا به چالش بکشید. با تیم هایی از رده های مختلف و از کشورهای مختلف مسابقه دهید. با دوستان تان چه به صورت آنلاین و چه آفلاین بازی کنید. وارد حساب کاربری خود شوید و دوستان تان را از آنجا به چالش بکشید.

     

نویسنده: سیدعلی جعفری

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top