تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/01/31 - 13:15
کد خبر: 352772

دانشجویان ناکارآمدی نظام لیبرال سرمایه داری را برای دنیا تبیین کنند

نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان باید ناکارآمدی نظام لیبرال سرمایه داری را برای افکار عمومی دنیا تبیین کنند چرا که مردم دنیا آماده پذیرش حقایق هستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدجواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به همراه سردار رفیعی فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سید شهداء از کارگاه تولید و بسته بندی ماسک بسیجیان جهادگر ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز بازدید کرد و در جریان اقدامات جهادی این کارگاه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

در این کارگاه که با ظرفیت نیروهای جهادی بسیج دانشجویی در حال انجام فعالیت است روزانه 5000 هزار ماسک تولید و توسط دستگاه های ابداعی نخبگان بسیج دانشجویی استریل می‌شود و در اختیار مناقط محروم قرار می‌گیرد.

نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه بازدید از این کارگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: در ایام شیوع کرونا حضور مردم و بسیجیان به  شکل گسترده ای در صحنه بودند که بخش مهمی از این فعالیت ها نیز بر عهده بسیج دانشجویی بوده است.

وی افزود: مشابه این کارگاه در کشور با ظرفیت‌های مختلف گرد هم آمدند و مشغول تولید محصولات بهداشتی از قبیل ماسک و شیلد و لباس مخصوص کادر درمانی هستند و در ضدعفونی کردن معابر مشارکت دارند.

نیک روش بیان داشت: علی رغم اینکه کشور ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد و تحریم اقتصادی مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده است اما به مراتب بهتر از سایر کشورها با این بحران مواجه شده ایم و با ورود مردم و همدلی آن ها با نهادهای رسمی کشور وضعیت در کشور ما بهتر از بسیاری از کشورهای دنیاست.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: امروز هیمنه پوشالی تمدن غرب با ناکارآمدی آن ها در مدیریت کرونا مشخص شد و افکار عمومی دنیا آن ها را مورد قضاوت قرار می‌دهند. آیا سازکار بهداشت و درمان غربی ها پاسخگوی نیاز مردم شان است؟ این یک سوال جدی است. کسانی که فکر می‌کنند ما برای حل مشکلاتمان باید دنباله روی غرب باشیم امروز باید ناکارآمدی و واماندگی غرب را ملاحظه کنند.

نیک روش با بیان اینکه برخی کشورهای غربی ها به جایی رسیده اند که به دلیل نبود تجهیزات درمانی کافی بیماران کرونا را برای دریافت خدمات درمانی از بابت کارایی شان در سیستم اقتصاد ارزش‌گذاری می‌کنند اظهار داشت: این انتهای مسیری لیبرال سرمایه داری است که غرب وحشی در آن هوایدا شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تجلیل از ایثار و همدلی های مردم ایران تصریح کرد: دانشجوها باید این فرصت را قدر بدانند و شعارهای غرب را به چالش بکشند و نارآمدی نظام لیبرال سرمایه داری را برای افکار عمومی دنیا تبیین کنند چرا که افکار عمومی دنیا امروز آماده پذیرش حقیقت است و با آماده کردن مردم دنیا بستر ظهور حضرت حجت (ع) فراهم می‌شود.

نیک روش ادامه داد: این بیماری باعث یک زرمایش بزرگ ملی برای ما شد. در حوزه بسیج دانشجویی قریب به 70 دانشگاه علوم پزشکی و پیراپزشکی کشور به شبکه بسیج دانشجویی متصل هستند و شبکه عظیمی از محققین، متخصصین، دانشجویان علوم پزشکی از رشته های مختلف  در آن حضور دارند و مشغول پژوهش هستند و این حجم گسترده از درگیر شدن با یک مشکل موجب سنجش آمادگی این شبکه و فعال شدن ظرفیت های بیشمار این مجموعه ها شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top