تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/01/31 - 16:11
کد خبر: 352805

استارت آپ جذاب دانشجویان دانشگاه شمسی‌پور

این روزا همه کسب و کار ها درگیر شرایط کرونا و قرنطینه شدن و روی یه عده تاثیر مثبت داشته و روی یک عده ی دیگه تاثیر منفی؛ هر چند تاثیر منفی بیشتر بوده اما فرصت خوبی برای تجربه های جدیده.

خبرنامه دانشجویان ایران: در این روز هایی که بخاطر کرونا کسب و کار ها تعطیل شده و وضعیت آموزشی مدارس و دانشگاه ها معلق و ناکارآمده یه عده از دانشجوهای دانشگاه شمسی پور تهران فکر های دیگه ای در این مورد دارن و این قرنطینه رو فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر مردم با آموزش آنلاین و مجازی میدونن و سامانه آموزش آنلاین مایکروجکت رو ساختن که دانشجویان و غیر دانشجویان میتونن آموزش رایگان از هر جایی آموزش ببینن و در منزل یاد بگیرن !

استارت آپ جذاب دانشجویان دانشگاه شمسی‌پور

این روزا همه کسب و کار ها درگیر شرایط کرونا و قرنطینه شدن و روی یه عده تاثیر مثبت داشته و روی یک عده ی دیگه تاثیر منفی؛ هر چند تاثیر منفی بیشتر بوده اما فرصت خوبی برای تجربه های جدیده...

با تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها آموزش ها به سمت آموزش آنلاین سوق پیدا کرد اما به علت بستر ضعیف و نا آشنا بودن معلمین و اساتید و تازه نفس بودن سیستم آموزشی وزارت علوم ایران در حوزه آموزش مجازی نتوانسته آنچنان که باید نظرات مثبت رو به سمت خودش جلب کنه و سایت های آموزش آنلاین که در این بستر فعالیت می کردند بهترظاهر شدن و در بین اون ها با پدیده ی نوین سامانه آموزش آنلاین مایکروجکت رو به رو میشیم که یک استارت آپ قدرتمند و جذابه که بچه های دانشگاه شمسی پور تهران به مدیریت مجید یحیی زاده اونو ساختن و بین جوانان و دانشجویان طرافدار پیدا کرده و خوب داره پیش میره.

مجید یحیی زاده مدیر سامانه آموزش آنلاین مایکروجکت در پاورقی مایکروجکت نوشته " پروژه مایکروجکت از مرداد ماه 1398 شروع به کار کرد ؛ هدف ما در این پروژه افزایش مهارت فنی دانشجویان و دانشگستران از طریق آموزش مجازی است.باشد که گامی در جهت پیشرفت وطنمان برداشته باشیم. | مجید یحیی زاده : موسس پلتفرم مایکروجکت | "

« این روزها با فراگیر شدن تحصیلات آکادمیک دیگر کسی دنبال مدرک برای استخدام نیست و فقط به مهارت توجه می‌کنند. از طرفی دیگر برای یادگیری کسی سراغ کتاب و کلاس حضوری نمی‌رود. مایکروجکت اینجاست تا با جدیدترین متد آموزشی برای شما ویدئوهای تخصصی و غیر تخصصی در حوزه‌های مختلف تولید کند و شما هر کجای دنیا و هر ساعتی از شبانه روز براحتی بتوانید به یادگیری مشغول باشید »

استارت آپ جذاب دانشجویان دانشگاه شمسی‌پور

نکات مثبت و منفی مثل هر استارت آپ و کسب و کار نوپایی در مایکروجکت هم وجود داره؛ از نکات مثبتش میشه به ویدئو های آموزشی با کیفیت ، انتخاب موضوعات جذاب آموزشی، تدوین حرفه ای ویدئو های، اساتید خبره و با تجربه و همینطور به زیبایی رابط کاربری سایت و امکان استعلام دوره دیده بودن یک دانشجو بر اساس کد دانشجو اشاره کرد اما تعداد ویدئو ها و دوره های آموزشی پر تعداد نیست که به نظر میرسد سیاست و سخت انتخاب گری تیم فنی موجب این آهستگی و پیوستگیست که به نظر می رسد آموزش ها تعدادشان بصورت مداوم رو به افزایش است.

در مورد آینده و وضعیت فعلی بازار فروش آموزش و آموزش ویدئویی و آنلاین میشه اینطور گفت که تجارتی پر سود و با آینده ای فوق العادست که توسط مشاورن کسب و کار های دیجیتیال توصیه میشه و اما درباره آینده استارت آپ آموزش آنلاین مایکروجکت پیش بینی رشد بیشتر دانشگستران و طرفداران این دانشگاه مجازی میشه که به نظر ما افزایش قابل توجهی نسبت به قبل هم خواهد داشت و با توجه به پارامتر های قدرمتد این تیم بزودی درخشش بیشتر اون رو شاهد خواهیم بود.

|  نفس مهدوی: بخش فناوری  |

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
farhan
1399/02/01 - 00:42

خیلی سایت کاربردی ایه... پیشنهادی
تورهای مسافرتی آفری
آنچه باید درباره آسم بدانید
اظهارات عجیب سرلیست رائفی پور در مورد نرخ بنزین +فیلم
انتقاد تند کارشناس صداوسیما به پلتفرم روبیکا +فیلم
قیمت طلا نزولی می شود؟
حواشی بازی پرسپولیس سپاهان هنوز تمام نشده است!
رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) +فیلم
سه دلیلی که باعث شد استقلال برابر ذوب‌آهن به مشکل بخورد
تجارت ایران وآمریکا ۱۰۳ درصد افزایش یافت!
فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراه +فیلم
چند نکته درباره مقام و پاداش زائران حضرت معصومه(س)
اولین واکنش تیلور بعد از پیوستن به کابوی‌ها
زارع‌پور: ۷.۵ میلیون خانوار تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار گرفتند
داغ شدن جبهه اوکراین؛ پوتین تیر نخست را شلیک خواهد کرد؟
آمادگی بالای دفاعی پدافند هوایی در منطقه جنوب کشور ‌
بهانه بی‌بهانه/ معاملات طلا فروشان باید شفاف باشد
تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح و تنگنای شدید اردن
پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم
زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ارشد و معرفی شدگان دکتری اعلام شد
رییس جمهور حرم مطهر حضرت معصومه (س) را زیارت کرد +فیلم
شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است؟
رئیسی: دولت به رفاه مردم در فضای مجازی توجه دارد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top