تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/02/09 - 20:09
کد خبر: 353951

دیدار بانیان طرح «هم‌عهد سلیمانی» با رئیس دانشگاه کردستان

بانیان طرح هم‌عهد سلیمانی روز سه‌شنبه مورخ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ با رئیس دانشگاه، دکتر صادقی دیدار داشتند و در خصوص اقدامات بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان با حمایت و همکاری دانشگاه در راستای مبارزه با بیماری کرونا و خدمت‌رسانی به مردم به صحبت و گفتگو پرداختند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بانیان طرح هم‌عهد سلیمانی روز سه‌شنبه مورخ 2 اردیبهشت 1399 با رئیس دانشگاه، دکتر صادقی دیدار داشتند و در خصوص اقدامات بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان با حمایت و همکاری دانشگاه در راستای مبارزه با بیماری کرونا و خدمت‌رسانی به مردم به صحبت و گفتگو پرداختند.

در ابتدای جلسه سید عنایت‌الله جویبار، مسئول اعتلای بسیج دانشجویی استان کردستان پیرامون اقدامات دانشجویان انقلابی و بسیجی در مبارزه با بیماری کرونا توضیحاتی ارائه دادند و از کمک‌ها و نهایت‌ همکاری رئیس دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آوردند و آمادگی دانشجویان انقلابی و جهادگر پیرامون کمک و همکاری در هر اقدام و عملی را به رئیس دانشگاه اعلام نمودند. همچنین از ایشان، درخواست کمک و همراهی‌شان در اقداماتی که برنامه‌ریزی شده است را داشتند.

مرتضی زلب، دبیر هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان، به عنوان مقدمه بیان کرد که تفکر انقلابی و بسیجی است که هر اتفاق و بحرانی را تبدیل به فرصت خدمت به مردم می‌کند، خلاف برخی جریانات دیگر که هر مسئله کوچک و دروغینی را متمسک هجمه و ضربه به نظام و مردم می‌نماید. و در اقدامات اخیر از جمله تامین و توزیع مایع آب ژاول، بسته‌های بهداشتی و ...، جهادگران، با الگو قرار دادن راه و سیره سید شهدای مقاومت، شهید سلیمانی، این اقدامات را در قالب طرحی به نام «هم‌عهد سلیمانی» مزین کردند.

در ادامه مرتضی زلب، به تشریح کمک مؤمنانه که در طرح هم‌عهد سلیمانی برنامه‌ریزی شده است، پرداخت و گفت که با توجه به تعطیلات اخیر و در پی آن اختلال کسب‌وکارها و در تنگنا قرار گرفتن بیشتر خانواده‌ها و همچنین نزدیکی حلول ماه مبارک رمضان، ان‌شالله در نظر است در میان خانواده‌های نیازمندی که در سطح شهر سنندج و حومه شناسایی شده‌اند، بسته‌های غذایی و بهداشتی توزیع ‌کنیم و انتظار است و درخواست می‌شود به مانند اقدامات اخیرتان، انقلابی‌وار مجموعه دانشگاه و دانشگاهیان پای کار بیایند.

در پایان دکتر صادقی، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و مجاهدت‌های دانشجویان انقلابی و بسیجی و تشکل‌های انقلابی دانشگاه، بیان کردند که تمامی ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه در جهت اهداف و دغدغه های مقدس شما است و با تمام توان، شما را حمایت می‌کنیم و همچنین مجموعه دانشگاه نیز در این بحران تاکنون قصد داشته‌است از تمامی ظرفیت‌هایش استفاده کند.

رئیس دانشگاه کردستان پیرامون کمک مؤمنانه طرح هم‌عهد سلیمانی، قول مساعدت 1000 بسته معیشتی را به این طرح دادند و وی به عنوان اولین نفر، علاوه بر ظرفیت‌های دانشگاه، شخصا نیز مبلغ قابل توجهی را مشخص نمودند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top