به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از الف، مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما دعوت حق را لبیک گفت.
بنا بر این گزارش، حسن حاتمخوانی مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما، بر اثر بیماری کرونا، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت، دعوت حق را لبیک گفت.
خبرنامه دانشجویان ایران این ضایعه را به خانواده ایشان و سازمان صداوسیما تسلیت میگوید.



