تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/02/17 - 15:26
کد خبر: 354963

جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته‌ها» برای رقابت بچه مسجدی‌ها

جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته ها» رقابتی برای چاپ 100 نمایشنامه برای بچه مسجدی ها تا سی و یکم اردیبهشت ماه امکان ارسال اثر دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد، در راستای پویا نگه‌داشتن جریان مردمی تئاتر بچه‌های مسجد و واکنش به ضرورت‌های بهداشتی جاری و ارائه‌ راهکارهای عملیاتی در این عرصه برای تولید و خلق ایده از کلیه‌ نویسندگان حرفه‌ای، جوانان مستعد و دانشجویان تئاتر برای شرکت در جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» دعوت کرد.

جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و ستاد عالی هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. حداکثر زمان ارسال طرح برای این جشنواره  ۳۱ اردیبهشت‌ ماه است و یکم خرداد نیز آثار تأیید شده اعلام خواهد شد. راه‌های ارتباطی با دبیرخانه جشنواره ۸۸۸۰۴۰۷۲ و ۸۸۸۹۵۰۵۳ هستند.

چهارمین جشنواره مادران قصه گو در فضای مجازی کلید خورد

طی مراسمی با حضور مصطفی رحماندوست چهره نام آشنای ادبیات کودک و نوجوان و شماری از مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین جشنواره مادران قصه گو در آستانه ولادت کریم اهل بیت(ع) صبح چهارشنبه ، هفدهم اردیبهشت کار خود را در ساختمان مرکزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آغاز کرد.

در آیین افتتاح ، ضمن رونمایی از پوستر و سایت جشنواره به آدرس madaran-q.farhangsara.ir جزییات برگزاری این جشنواره نیز تشریح شد.

مصطفی رحماندوست در این مراسم ضمن ابراز خشنودی از افزوده شدن بخش قصه های کرونایی به جشنواره مادران قصه گو اظهار داشت: موضوع کرونا و ماجراها و وقایع شگفت انگیز آن دستمایه خوبی برای خلق قصه ها، رمان ها، فیلم ها، نمایش ها و دیگر آثار هنری است و من تردید ندارم رمان ها و فیلم های جذاب و ماندگاری از موضوع شیوع کرونا ساخته خواهد شد.

متقاضیان می توانند پس از مشاهده مطالب و فیلم های آموزشی بارگذاری شده در سایت جشنواره، فیلم های قصه گوئی خود را حداکثر تا تاریخ ششم خرداد از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان هایی هم چون واتس آپ و سروش ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه چهارمین جشنواره مادران قصه گو مستقر در فرهنگسرای خاتم(ص) اظهار داشت: قصه های قرآنی، قصه های بومی محلی، قصه های آزاد با موضوعات دلخواه و قصه های کرونایی چهار بخش موضوعی جشنواره هستند.

دبیرخانه مرکزی چهارمین جشنواره ملی مادران قصه گو به نشانی: تهران، بزرگراه آیت ا... سعیدی، خیابان پژاند، خیابان شیرودی، بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم(ص) با شماره تماس: 7-66207065 پاسخگوی علاقه مندان است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top