تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/02/21 - 08:02
کد خبر: 355331

ویزای کانادا

بنابراین برای دریافت ویزای کانادا بهتر است که از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. برای انجام این امر ابتدا می بایست مدارک لازم را به متخصصین ارائه دهید تا پس از بررسی و ترجمه در سیستم آنلاین اخذ ویزا بارگزاری کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ویزای کانادا : کانادا، دومین کشور وسیع دنیا است که از یک طرف به اقیانوس اطلس و از سمت دیگر به اقیانوس آرام منتهی می شود و مجموعه ای از زیبایی های شگفت انگیز را در خود جای داده است؛ زیبایی هایی که هرساله پذیرای هزاران توریست هستند.

اگر شما هم قرار است که یکی از هزاران بیننده این کشور زیبا باشید؛ حتماً دغدغه اخذ ویزا کانادا را دارید. البته علاوه بر جاذبه های گردشگری، تحصیل در دانشگاه های تراز اول کانادا نیز یکی از انگیزه های اصلی مردم کشور ما از سفر به کانادا است.

در هر حال به هر دلیلی که قصد سفر به کانادا را دارید؛ ابتدا باید ویزای کانادا را دریافت نمایید. با توجه به اینکه ویزاهای توریستی و تحصیلی کانادا در ردیف پرطرفدارترین ویزاهای این کشور هستند؛ در ادامه اطلاعاتی در مورد این نوع از ویزاهای کانادا ارائه می دهیم.

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

بازدید از جاذبه های گردشگری کانادا، دیدار با اقوام مقیم کانادا یا شرکت در همایش هایی که در این کشور برگزار می شوند؛ مستلزم اخذ ویزای توریستی کانادا هستند. اگر با پروسه اخذ ویزای کانادا آشنا نیستید؛ ممکن هست با مشکل مواجه شده یا متحمل پرداخت هزینه های اضافی شوید.

بنابراین برای دریافت ویزای کانادا بهتر است که از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. برای انجام این امر ابتدا می بایست مدارک لازم را به متخصصین ارائه دهید تا پس از بررسی و ترجمه در سیستم آنلاین اخذ ویزا بارگزاری کنند.

ویزای کانادا

مراحل اخذ ویزای کانادا

علاوه بر ارسال مدارک، تکمیل فرم های درخواست ویزا و پرداخت هزینه ها نیز به صورت آنلاین برای شما انجام می شوند.

در مرحله بعد، سفارت نامه ای مبنی بر نامه انگشت نگاری برای شما می فرستد. بعد از دریافت نامه انگشت نگاری به مدت یک ماه وقت دارید که برای انجام امور انگشت نگاری به مراجع صدور ویزای کانادا که تحت عنوان وک (VAC) شناخته می شوند؛ مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که وک در ایران فاقد نمایندگی است؛ بنابراین می بایست به یکی از شهرهای همسایه مانند استانبول، دبی یا باکو مراجعه نمایید. پس حتما قبل از مراجعه، روزهای تعطیلی دفاتر وک را از متخصصین مربوطه بپرسید.

همچنین می توانید از آنها درخواست کنید تا برای شما وقت قبلی بگیرند تا از صرف زمان و هزینه بیشتر معاف شوید.

پس از انگشت نگاری به مدت دو هفته تا سه ماه، سفارت نتیجه را اعلام خواهد کرد. اگر با درخواست شما موافقت شد؛ می توانید پاسپورت خود را به کارشناسان بخش پیکاپ ویزا تحویل دهید تا در اسرع وقت، ویزای توریستی کانادا شما را دریافت نمایند. اما چنانچه درخواست شما ریجکت شد؛ می توانید با برطرف کردن ایرادات وارد شده، مجددا برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید.

شایان ذکر است که مدت اعتبار ویزای توریستی حداکثر ۶ ماه است. همچنین با استفاده از ویزا توریستی نمی توانید در این کشور کار کنید اما می توانید در دوره های تحصیلی کمتر از ۶ ماه شرکت نمایید. بنابراین برای شرکت در دوره های تحصیلی بیشتر از ۶ ماه باید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید.

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا که اصطلاحا استادی پرمیت نیز نامیده می شود؛ مجوز تحصیل در دوره های بیشتر از ۶ ماه در این کشور است. بنابراین اگر می خواهید در دانشگاه ها یا مدارس کانادا تحصیل کنید؛ ابتدا باید برای گرفتن پذیرش تحصیلی از یکی از مدارس یا دانشگاه های این کشور اقدام کنید و سپس برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا درخواست دهید.

لازم به ذکر است که برای دوره های پیش دبستانی به استادی پرمیت نیاز ندارید. بعد از گرفتن پذیرش می بایست مدارک لازم اعم از سوابق تحصیلی، کاری و بیمه، پلان تحصیلی و... را به وک تحویل داده و هزینه صدور ویزا تحصیلی را پرداخت کنید.

ویزای کانادا

هزینه اخذ ویزای کانادا

هزینه صدور ویزای تحصیلی کانادا ۱۵۰ دلار و هزینه انگشت نگاری ۸۵ دلار است. ضمناً اگر قرار هست که فردی هم به عنوان همراه با شما به کانادا سفر کند؛ هزینه ویزا وی به مبلغ ۱۵۵ دلار را نیز باید متقبل شوید.

علاوه بر این برای دریافت ویزا باید سفارت را متقاعد کنید که توان پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور را دارید. برای انجام این امر باید نامه تمکن مالی صادرشده از طرف بانک را به سفارت ارائه دهید.

نامه تمکن مالی شما باید نشان دهد که شما دارای شهریه یک سال تحصیل در کانادا که چیزی حدود ۱۵هزار دلار است و هزینه یک سال زندگی در کانادا را دارید. کلیه مدارک شما باید قبل از اقدام به زبان انگلیسی ترجمه شود. برای ترجمه مدارک سعی کنید فاصله زمانی شما از زمان ترجمه مدارک برای سفارت تا ثبت نام ویزا کمتر از 6 ماه زمان بده باشد.

ویزای کانادا ویزاگردی

پس با توجه به آنچه گفته شد برای دریافت ویزا با مسیری نسبتاً پیچیده مواجه هستید و بنابراین بهتر است که در این مسیر از تجربه مشاورین کاربلد و حرفه ای بهره ببرید. شرکت خدمات مسافرتی ویزاگردی با سالها تجربه در زمینه اخذ ویزا از ابتدا تا انتها همراهتان خواهد بود.

برای ارتباط با ویزاگردی با شماره های 8-02122360894 تماس بگیرید و یا از وب سایت ویزاگردی به آدرس  www.visagardi.com سر بزنید.

عنوان نوشته: ویزای کانادا – راهنمای اخذ ویزای توریستی کانادا در سال 2020

متا دیسکریپشن: ویزای کانادا مولتی 5 ساله کاادا را چگونه بگیرم ؟ مدارک مورد نیاز و شرایط لازم برای اخذ ویزای کانادا ، مشاوره صفر تا صد انواع ویزا

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top