تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/03/25 - 12:18
کد خبر: 359510

می پاور بانک ۳ شیائومی رونمایی شد

می پاور بانک ۳ شیائومی با باتری ۳۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، تنوع مناسب‌ درگاه‌ها و بدنه‌ای با کیفیت ساخت بالا رونمایی شد. این پاور بانک ۲۴ دلار قیمت دارد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شیائومی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چینی است که در حوزه‌ی مختلفی ورود کرده است و همچنان به افزایش تنوع محصولاتش ادامه می‌دهد. شیائومی تاکنون چندین پاور بانک روانه‌ی بازار کرده است که به‌دلیل داشتن قیمت مناسب، عموما در بازار ایران با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند. این شرکت چینی ساعاتی پیش پرظرفیت‌ترین پاور بانک خود را رونمایی کرد. این پاور بانک که با نام Xiaomi Mi Power Bank 3 از آن یاد می‌شود ظرفیتی برابر با ۳۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد.
اگر عدد مربوط به ظرفیت محصول چندان برای‌تان قابل‌درک نیست بهتر است بدانید ازطریق می پاور بانک ۳ می‌توان گوشی جدید آیفون SE 2020 را (با باتری ۱٬۸۲۱ میلی‌آمپرساعتی) بیش از ۱۰ بار و همچنین گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۱۰ (با باتری ۴٬۷۸۰ میلی‌آمپرساعتی) را تقریبا پنج بار به‌طور کامل شارژ کرد.
پاور بانک جدید شیائومی نسبت‌به مدل پیشین یعنی می پاور بانک ۲ برخی بهبودهای محسوس به‌خود دیده است تا توجه کاربران بیشتری را به‌سمت خود جلب کند. می پاور بانک ۳ طراحی جذاب‌تری دارد و بسیار محکم‌تر و مقاوم‌تر به‌نظر می‌رسد. شیائومی درحال‌حاضر پاور بانک خود را تنها برای بازار چین معرفی کرده است، اما احتمالا می پاور بانک ۳ وارد بازارهای دیگر ازجمله ایران خواهد شد.

آن‌طور که شیائومی می‌گوید می پاور بانک ۳ قرار است با قیمت ۱۷۰ یوآن (معادل ۲۴ دلار) روانه‌ی بازار شود. امروزه پاور بانک‌های پرظرفیت به‌طور معمول قیمت چندان پایینی ندارند، حتی همین پاور بانک ۲۴ دلاری هم در بازار ایران محصولی «ارزان‌قیمت» لقب نخواهد گرفت، اما نسبت‌به بسیاری از رقبا قیمت پایین‌تری خواهد داشت.
پیش از نگاه کردن به برچسب قیمت، در نظر داشته باشید که می پاور بانک ۳ به باتری ۳۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. ریل‌می یکی از زیرشاخه‌های اوپو است که به‌عنوان رقیب شیائومی شناخته می‌شود؛ این شرکت نیز مدتی پیش پاور بانک‌هایی مقرون‌به‌صرفه برای بازار چین معرفی کرد. شیائومی می‌گوید می پاور بانک ۳ روز ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۹ خرداد ۱۳۹۹) ازطریق فروشگاه JD.com عرضه خواهد شد.

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد شیائومی کیفیت ساخت پاور بانک جدید خود را بسیار بالا برده است. می پاور بانک ۳ در نگاه اول همچون محفظه‌ای مستطیل‌شکل به‌نظر می‌رسد که در بخش کناری‌اش تنوع مناسبی از درگاه‌ها جای گرفته‌اند. در این پاور بانک از دو درگاه فول‌سایز USB-A، یک درگاه USB-C و یک درگاه میکرو USB دیده می‌شود.
درگاه‌های USB-A و USB-C محصول می‌توانند دستگاه‌ها را با توان ۱۸ وات شارژ کنند، البته به‌شرطی که دستگاه توانایی پشتیبانی از این فناوری را داشته باشد. بسیاری از گوشی‌های جدید شیائومی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات یا سریع‌تر پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می پاور بانک ۳ می‌تواند برای دارندگان گوشی‌های شیائومی بسیار پرکاربرد باشد. گوشی آیفون SE جدید اپل هم تحت پشتیبانی فناوری شارژ سریع ۱۸ وات قرار دارد.

شیائومی در می پاور بانک ۳ حالتی ویژه تحت‌عنوان حالت کم‌توان جای داده است تا بتواند محصولاتی نظیر ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم توگوشی را شارژ کند. این محصولات دارای باتری کوچکی هستند و به ولتاژ بالا نیاز ندارند؛ بنابراین حتی اگر می پاور بانک ۳ روی حالت کم‌‌توان قرار بگیرد، محصولاتی نظیر ساعت‌های هوشمند را سریع‌تر از گوشی‌های هوشمند شارژ خواهد کرد.
بسیاری از پاور بانک‌ها برای ارائه‌ی امکان شارژ به گجت‌های کوچک دچار مشکل هستند و نمی‌توان ازطریق آن‌ها ساعت‌های هوشمند را شارژ کرد و از همین‌رو دیدن چنین تدبیری ازسوی شیائومی در پاور بانک ۲۴ دلاری جدیدش اتفاقی مثبت به‌حساب می‌آید. برای فعال‌سازی حالت کم‌توان در می پاور بانک ۳، باید دکمه‌ی کناری دستگاه را دو بار پشت سر هم فشار دهید.

آن‌طور که شیائومی می‌گوید شارژ می پاور بانک ۳ با توان ۲۴ وات انجام می‌پذیرد و برای شارژ‌ کردن محصول باید از درگاه USB-C استفاده کرد. در جعبه‌ی پاور بانک کابل USB-C قرار دارد. اگر از شارژر ۳۰ وات شیائومی استفاده کنید مدت‌زمان شارژ می پاور بانک ۳ کاهش پیدا می‌کند. شیائومی می‌گوید با بهره‌گیری از شارژر موردبحث، می پاور بانک ۳ در عرض ۷/۵ ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. درگاه‌های USB-A و میکرو USB می‌توانند پاور بانک را با توان حداکثر ۱۸ وات شارژ کند.

منبع: gsmarena

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
حرکت دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم(ع) به سمت حرم +فیلم
ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
سلیمی: از اقدام پلیس در برخورد با بدحجابی حمایت می‌کنیم
سخنگوی جبهه پایداری: سعی می‌کنیم وحدت در دور دوم انتخابات را تقویت کنیم
افزایش سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان
آماری جدید از میزان مخاطبان تلویزیون؛ «شبکه ۳» پربازدیدترین
بار سنگین نمایشگاه‌ها روی دوش مردم
برگزاری رویداد صنایع خلاق و فرهنگی در پارک فناوری پردیس
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
دومین روز سفر رئیسی به پاکستان +عکس
تجدید میثاق کارکنان وزارت کار با آرمان های امام خمینی(ره) +عکس
عباسی: امروز ایران به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شده است
وحیدی: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
فردا، برگزاری آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها
چهارشنبه، برگزار دیدار کارگران با رهبر انقلاب
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
آهنگ‌سازی تتلو به‌تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top