تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/03/29 - 15:44
کد خبر: 360086

حفظ جان مردم در اولویت اصلی پلیس

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: اولویت اصلی پلیس ایران در مأموریت‌ها حفظ جان مردم و ایستادگی مقتدرانه در عین رأفت اسلامی در مقابل مخلان نظم و امنیت است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از مهر، سردارحسن کرمی با بیان اینکه آموزش مستمر و به‌روز کارکنان موجب ارتقا توان عملیاتی در مأموریت‌ها خواهد بود، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی و به خصوص یگان ویژه پس از هر مأموریتی نسبت به بررسی نقاط ضعف و ارتقا نقاط قوت اقدامات مطلوبی را انجام می‌دهد که این مهم باعث انجام موفق مأموریت‌های محوله و دستیابی به توانمندی‌ها و دستاوردهای قابل توجهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یگان ویژه ناجا به منظور انجام اقدامات بازدارنده، با توجه به هر مأموریتی تاکتیک مخصوص به آن را طراحی کرده و متناسب با آن نیز از تجهیزات خود استفاده می‌کنند؛ نیاز است فرماندهان و کارکنان در سطوح مختلف، به این امر توجه ویژه داشته و آموزش‌ها را بر مبنای آن دنبال کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه عملکرد مثبت نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه ثابت کرده که پلیس ایران از سایر پلیس‌های جهان مخصوصاً آمریکا سرآمد است، عنوان کرد: عملکرد پلیس آمریکا را در حوادث اخیر همگان شاهد هستیم، آن‌ها حقوق بشر را نمی‌شناسند و بدون تحلیل و بررسی موضوعات با تجمع کنندگان برخورد قهری انجام می‌دهند، در صورتیکه اولویت اصلی پلیس ایران در مأموریت‌ها حفظ جان مردم و ایستادگی مقتدرانه در عین رأفت اسلامی در مقابل مخلان نظم و امنیت است.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: نتیجه موفقیت‌های یگان ویژه در مأموریت‌ها، نیروی انسانی با آمادگی بالا، بهره برداری صحیح از تجهیزات در اختیار و توجه به آموزش‌های نوین است، مجموعه یگان‌های ویژه می‌بایست همواره آن را مورد توجه قرار داده و در ارتقا آن اهتمام بیشتری داشته باشد.

سردار کرمی در پایان گفت: تمام تلاش ما در مأموریت‌ها حفظ جان نیروها و مردم است، لذا برای تحقق این امر تاکتیک‌های مناسبی را طراحی می‌کنیم و مورد بهره برداری قرار می‌دهیم تا با کمترین خسارت مأموریت‌ها را به سرانجام برسانیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top