تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/04/11 - 13:16
کد خبر: 361953

فیفا از شروع مجدد لیگ برتر اعلام رضایت کرد

نشست اعضای ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال عصر امروز با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نشستی با حضور مسئولین کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از جمله دبیر سازمان لیگ و مسئول کمیته برگزاری مسابقات، روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ ، کمیته پزشکی ، فناوری اطلاعات ، بین الملل ، جوانان ، آموزش ،بانوان ، حراست ، فوتسال ،تیم های ملی ، ایفمارک ، فرهنگی ، داوران و سایر بخش های مربوطه مباحث مرتبط با برگزارى رقابت های لیگ برتر اردوهای تیم های ملی همچنان مسابقات و فعالیت سایر رده ها با رعایت اصول بهداشتی وپروتکل های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در این نشست ضمن قدردانی از سازمان لیگ برتر فوتبال ایران ، ایفمارک وکمیته پزشکی فدراسیون همچنین واحدهای حراست ، دپارتمان تیم های ملی و کمیته فوتسال آغاز دوباره مسابقات باشگاهى و اردوهاى تیم هاى ملى را اقدامی بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و در این خصوص اظهار داشت: از ابتدا میدانستیم که کار بسیار سختى برای اجرای تمرینات ، اردوها و مسابقات با رعایت پروتکل ها در پیش داریم اما باید بگویم این کار سخت بسیار خوب و در سطح قابل قبولی اجرا شد و از آغاز مسابقات خوشحال هستیم.

نبی اضافه کرد:ظهر امروز جلسه تلفنی با حضور خانم اسدی مسئول کمیته بین الملل با مسئولین فیفا داشتیم که در اولینبخش گفت و گو ها در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر پرسیدند و وقتی با پاسخ مثبت ما در خصوص برگزاری مسابقات مواجه شدند از این اقدام اظهار رضایت کردند. در واقع برگزاری مسابقات برای فیفا و AFC اهمیت زیادی دارد. در سطح جامعه هم یک شور و نشاط همچنین امیدی به وجود آورده که بسیار ارزشمند است و جا دارد به همین دلیل از همه اعضاى ستاد مبارزه با کرونا در مجموعه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کنم.

در ادامه این نشست سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی در خصوص پروتکل های بهداشتی و موارد مورد توجه در برگزاری بازی های لیگ برتر همچنین رقابت های دسته های اول و دوم ارائه کرد.

همچنین دکتر هراتیان مسئول ایفمارک، دکتر سیف مسئول کمیته پزشکی ، دکتر خانلری و دکتر شهاب به تشریح فعالیتهای صورت گرفته و جزئیات مرتبط با برگزاری رقابت ها ، انجام آزمایشات و تست های مربوطه ، نحوه برگزاری اردوهای تیم های ملی و موارد مرتبط با پیگیری رقابت ها و فعالیت ها در زمان شیوع بیماری کرونا پرداختند.

بررسی مشکلات موجود همچنین چالش ها و محدودیت های مرتبط با اجرای پروتکل های بهداشتی از جمله مباحثی بود که در این نشست و در حوزه های مختلف از جمله فوتبال ، فوتسال ، فوتبال ساحلى همچنین داوران ، جوانان و آموزش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این نشست بر ضرورت آسیب شناسی دقیق و ارائه گزارش جامع به منظور رفع مشکلات و موانع موجود در مسیرفعالیت های بخش های مختلف تاکید و مقرر شد جلسه اختصاصى با ارائه پیشنهادات اجرایى و عملى در راستاى تقویت هرچه بیشتر پروتکل هاى بهداشتى با رییس فدراسیون پزشکى ورزشى نیز منعقد گردد. مضافا از همکارى شایسته کلیه مدیران عامل باشگاهها، کادرفنى، کادر پزشکى، سرپرستى و بازیکنان به ویژه عوامل برگزارى مسابقات و رسانه هاقدردانى مى گردد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top